娛樂滿紛 26FUN's Archiver

xsx8989 發表於 2008-6-14 10:45 PM

公司半年走左幾乎40%既人

咩事先 Q_ T3V$Xd6UuC_/o"K

#l2eR3[Q q k7Y 我都想走呀R(_8J/W;q6S!L(|`,~
"z}^!|6q&AI3m

k5I3oQ ~!y0v2o
uLW~ cAX 不過未有消息

enksky 發表於 2008-6-14 11:49 PM

i think i know what company u r working for...

infjlam 發表於 2008-6-15 04:13 AM

我以前間公司,兩年有接近80%同事因各種唔同理由消失左...
3s x8qS;I{^_,gt8N ju:@ ^%{C.A
去或留,好平常o者,唔駛太擔心喎...
4K IvQ3n1t-KH'Q 自己睇情況決定o拉,兄弟~

xsx8989 發表於 2008-6-15 09:36 AM

enksky <--u know?(o{b*~.@
are u sure???

0000001 發表於 2008-6-15 06:11 PM

what company??

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.