娛樂滿紛 26FUN's Archiver

supreme12 發表於 2008-6-16 03:55 PM

无尽感激```多谢晒`

今日我拿到第1000分```真系好开心```,VA&K.w,Ie
:cry:生活系呢度真系好开心```有靓相睇,有得同兄弟门吹水,o/x)oOhZ
有得讲波仔,波经```学到好多野```你地实在太正啦```:redface:
Dc }~z^;A
(G"{Gxlud(j 在此,小弟祝各位版主工作顺利,版友玩得开心```
t.o:Ga h vN9v$Hm c.u :good::good::good:大家身体健康,共同为呢个论坛出分,越做越好.
Z4ccbGfv 0T9x"j+d.]
我要多谢[color=Green]艾力克 [/color],[color=Blue]Duffy [/color],[color=Red]也媽嗲[/color],[color=Orange]勇勇[/color][color=Brown],eqhigh [/color]仲要多谢全部版主同版友qo1I@r BF

[.Gk_LSI 特别鸣谢:[color=Purple]kakeidevil [/color][color=Maroon]Edgar_Davids [/color]bg%KL~+~B5}
多谢晒你地```4[,`}[O
:redface::redface::redface:{6x3u([5m/Z9eqO
小弟无以为报,惟有帮论坛出多D力啦```:cheers::cheers::cheers:

mk政 發表於 2008-6-16 04:01 PM

公喜 .....
C xA,Z0T5A%^ :love:簡體字佬

ephigh 發表於 2008-6-16 04:11 PM

[b][size=4][color=Red]積分   [size=5]100[size=6]1[/size][/size] :eek::eek::eek:[/color][/size][/b]

-仔仔仔- 發表於 2008-6-16 04:21 PM

你終於呃夠1000分喇:dev:

eqhigh 發表於 2008-6-16 05:47 PM

[b][size=6][color=Orange]:clap::clap::clap::clap:高比仔:clap::clap::clap::clap:[/color][/size]
uAIvG c
(_@M1D~pA%c [color=LimeGreen]依排d傻版主係咁加分:lol::lol::lol::lol:,可能高比仔下個月見你已經有2000分喇:lol::lol::lol::lol:[/color][/b]
(H1F4Y['wdCMb %[DB2j0\r
[b][size=1][color=Pink]P.S.個list冇左mhkk,佢果然已經慢慢比人遺忘喇:dev::dev::dev::dev:[/color][/size][/b]

sakura310 發表於 2008-6-16 05:59 PM

啊~又有一個人突破1000分啦~

0000001 發表於 2008-6-16 06:54 PM

congratz-CU4m4f3_JL/m/H
your efforts and contributions are worth praising~

艾力克 發表於 2008-6-16 11:51 PM

[quote]Originally posted by [i]eqhigh[/i] at 2008-6-16 05:47 PM:
I`~@0Yx7w :clap::clap::clap:... [/quote]
#q jp*BRN)R 我冇忘記mhkk, 亦都冇忘記勇勇同autodP#jzijJy
R.I.P. :crybye::crybye::crybye:

SCM 發表於 2008-6-16 11:53 PM

弓起08MVP高比仔:clap:

也媽嗲 發表於 2008-6-17 12:12 AM

[quote]Originally posted by [i]supreme12[/i] at 2008-6-16 03:55 PM:
[/f/g8e3F@ 今日我拿到第1000分```真系好开心```
[-hTa t+l;k .我要多谢艾力克 ,Duffy ,也媽嗲,勇勇,eqhigh 仲要多谢全部版主同版友
YxO:l"j*cY,T lm V*I4X hC
特别鸣谢:kakeidevil Edgar_Davids '^]Gy.{h+}C
多谢晒你地```*h)Qm*dNy
[/quote]
$Am%~#j3A d !tJ"\fLj8y
多謝你呀 ~ [b]kobe[/b] !識到你我亦覺得好榮幸:)'O2n(@p+aY-O sm!F
我黎左兩個月,除左[b]kakei & Davids[/b]版主外,qQw/s s*G#l J
印象中第一個同我係度傾計果個就係你la~:cheers::^L5LrYcSUi3G2N
u Z NKK4[|j$m
好!!係度再恭喜您超過1千分先 ~ [color=Blue]:kiss:[b] 祝友誼永固[/b] :kiss:[/color]cGk W$w

&u*tf)@9aG,J                                                                                      上-~q1xN1Na
                                                                               嗲嗲

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.