救命..宜家d天氣想點
地震之後落左成個月雨..vA-qC8q"m一係好焗..一係好濕..EjG6l!tm
見到好猛陽光既加埋都唔夠一星期/_\,i(B\KVk7|
難得有假放..出完街仲有時間想落街打波..
落到去仲要夠人鬥波..點知一開波就落雨../w.f&WG#U
諗住細細地繼續打啦..點知大到嘟街~,q kt(PY|8R/k3z
唔夠五分鐘就要返屋企..返到屋企就停左雨..
但係個埸都濕晒嚕..點解個天要咁對我-.-/sr*xv~8suL
咁就無左日假..真係命苦>< 愛惜環境,否則這情況會日漸嚴重 [quote]Originally posted by [i]makin[/i] at 2008-6-16 08:11 PM:i6Lq!oyC'Ek
地震之後落左成個月雨..XeXS)q3m`'d
一係好焗..... [/quote]9L%v$Z.rkv
我都想講....本身5月28號左右去澳門’...但個天真係.....推推吓希望黎緊星期四起行到La...EY A|"h
...之後希望繼續好天La....我要去學車呀....
:mad: the weather made my school become a pool last week 放假都冇得跑步踩單車游水打波...AW2r5SOp
困係屋企,好慘呀~ 袖塊細介沒日咖罅:haha:
-{6U|x9O-b
喚個各杜體,靜系樂乳乜是刀毛以京耗耗...:agree:(_*dH$Wr
尼體夏尾郭,惑姐大六登登地芳,右熱狼右帥浸貢..o4M5X G4d*S`
尼打少詳玻啫,友啲淫憐年糞既地芳刀浸妒毛德糞鴉:(
鎖耳臥地以京耗杏幅咖罅:agree: [quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2008-6-16 08:46 PM:
袖塊細介沒日咖罅:haha:Tqvq2t;J
$X+w`/FR
喚個各杜... [/quote]?!ak.y!g6@3P1@-o$eQg1cS
用左半分鐘先睇明你篇野 明白好多野都係相對o既,
都知道依家又地震又水災,好多人食住都有問題,fJ0r^5Ek
indeed好同情佢地...+DKmG)O"Pd-y
u*ggh}+p
我地吹下水,呻下咁大把o者,
平日返工做到隻騾仔咁,好想碰到好天氣,*R^e%H']"~1`&q*B-I!f
想做下運動,伸展下,係咁多,{$|uuj
冇乜其他意思,大大幸勿見怪... 澳洲d天氣都係咁差 愛惜環境,否則這情況會日漸嚴重 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 環保好緊要
以前我唔係好注重環保
依嫁我好左好多i;e Z+n~ aT'h7~
買野自己帶袋
或者唔要袋%Fk5o(s/}7_+L%s