娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 救命..宜家d天氣想點
makin
發表於 2008-6-16 08:11 PM
救命..宜家d天氣想點
地震之後落左成個月雨..
(IO4pG.`
一係好焗..一係好濕..
{%Ok-R6S
見到好猛陽光既加埋都唔夠一星期/_\
@EW.U#l&h!P5TZ
難得有假放..出完街仲有時間想落街打波..
1g2tfR$_2s
落到去仲要夠人鬥波..點知一開波就落雨..
:y*eE7WW^4W l
諗住細細地繼續打啦..點知大到嘟街
Sdz0Mc.u$@
唔夠五分鐘就要返屋企..返到屋企就停左雨..