娛樂滿紛 26FUN's Archiver

infjlam 發表於 2008-6-17 07:20 AM

女友就快生日,送乜禮物好

女友仲有兩個禮拜就生日,6b S3N Bz5pS3e
唔知送乜好:confused:)D!HA$N&r ^!Z

h)f-w'm{ 今年佢生日,想送份好D o既生日禮物俾佢,
k2`I ~v j1H 我知佢鍾意手袋,但我又唔知佢鍾意邊款...
~E.B*Zk$l.pH"ue 今年我想送隻戒指仔俾佢,但我又對呢D潮流野冇認識...
&d9Rt1ndK-`b
7VA@6Uy6E.a9q 各位潮人兄弟姊妹,有乜好路數介紹俾小弟?感激不盡:drool:.zHC'TX
?k:PE)DA4cW*r

0^Y0o(}C ^`U0[ 預算:幾千左右(破財都要做一次:crybye:)

eric1874 發表於 2008-6-17 07:40 AM

幾千?多口問句,你讀書定做野?如果係後者你大約搵幾多錢1個月?

infjlam 發表於 2008-6-17 07:59 AM

[quote]Originally posted by [i]eric1874[/i] at 2008-6-17 07:40 AM:BejTq.lB8O g
幾千?多口問句,你讀書定做野?如果係後者你大約搵幾多錢1個月? [/quote]
5]0M"T;@z`3E{ 2_PbNpPH
做野:)
u.vn6mJ!F nI 搵幾多,因我做生意,個個月唔同...Hx/I J+lBs&Pb
anyway,我afford到買貴少少,i J6J(K,}8c V`
如無意外,預計下年結婚:win:

oelleo 發表於 2008-6-17 08:29 AM

好難比意見喎,又唔知佢有乜喜好,呢d野都問人,你比佢知就實話你唔夠誠意。

infjlam 發表於 2008-6-17 08:54 AM

[quote]Originally posted by [i]oelleo[/i] at 2008-6-17 08:29 AM:
B3| o^? p$D}C 好難比意見喎,又唔知佢有乜喜好,呢d野都問人,你比佢知就實話你唔夠誠意。 [/quote]"|^G|V i A+{

p'Y@9g*~r
.f!\`.[-EHhu2` 我心目中定案係想買隻戒指,
B3{kgi"wa 但始終女人心,海底針,
X+TR/a \(X1` k+s 為求穩陣,
R&}!D,S@7SWG 才會向各位大大討教一下,
f$A6fi5E;iiQ$d 聽多D中肯意見,怕買錯o麻:clap:

Lee3 發表於 2008-6-17 09:16 AM

一桶石油
JOC#w,Y]b L 它快要比鑽石貴。}a1@oUX

%S5U rL SD j4rWj 在一個指環上,放一ml石油,那才厲害

大邪神 發表於 2008-6-17 09:36 AM

[quote]Originally posted by [i]infjlam[/i] at 2008-6-17 08:54 AM:
Ma(V2K,oK'@ W 我[color=Blue]心目中定案係想買隻[size=5][b]戒指[/b][/size][/color],
:_[ hT&zI 但始終女人心,海底針,,ER c5~C9VU
為求穩陣,
8q^!I"DF2jmd 才會向各位大大討教一下,
Y[&^ os6?{'@ 聽多D中肯意見,怕買錯o麻:clap: [/quote]#@]!l/T!_
[quote]Originally posted by [i]infjlam[/i] at 2008-6-17 07:59 AM:
4B/[%Z/XR;ks7B 做野:)!B&u6Si"[.zc$d^[
搵幾多,因我做生意,個個月唔同... pI ~#Jl R;}
anyway,我afford到買貴少少,
8f?0[ v{B:q.N 如無意外,[color=Blue]預計下年[size=5][b]結婚[/b][/size][/color]:win: [/quote]C M/x^ N w K
:confused:求左婚未?
`| \(H"I b 未求既話你咪要一年內送2隻戒指:lol::lol:
K;|8o/y"J 仲要生日果隻平平地,求婚果隻貴:dev:

大邪神 發表於 2008-6-17 09:39 AM

[quote]Originally posted by [i]Lee3[/i] at 2008-6-17 09:16 AM:+D-E$m5R-`Ov
一桶石油
bUO2Kl*G\;w 它快要比鑽石貴。
^!jbQn)E
RP]$OC*amV'? 在一個指環上,放一ml石油,那才厲害 [/quote]
vK t1g$D2zQ+m:z :o:o你知否結婚戒指上點解要有鑽石嗎?Hgcy6o?s
唔係因為佢貴,而係因為鑽石係世界上最堅固既野:P:PlLu8tg(if:{.R
就好比男與女既感情:agree:堅過石堅

a00b00 發表於 2008-6-17 10:00 AM

[quote]Originally posted by [i]infjlam[/i] at 2008-6-17 07:20 AM:Oe.|n^
女友仲有兩個禮拜就生日,
$`e p`*S1\HK O:l 唔知送乜... [/quote]+L'T'd0UUP+V(S:p
/r!A(O_2Y7HQ"Z4D
iPhone 2... 底食夹大件

kakeidevil 發表於 2008-6-17 10:05 AM

造牲意:lol:
"W [ N*D0xu%Uo+X 感買洞Updown Court宋彼拒罅~~~~:drool::drool::drool:
/cmF;Uec 勤勤地一系帝境原/The Mayfair/加副例婉刀耗.....:drool::drool:@[zo0]3{I$w
載吳系宋章毛銀馬既之漂....:drool:

oelleo 發表於 2008-6-17 10:16 AM

如果係咁直情求婚啦,以後記少個日子。生日等於訂婚日。

Lee3 發表於 2008-6-17 01:27 PM

[quote]Originally posted by [i]大邪神[/i] at 2008-6-16 05:39 PM:
4s uTi v7A /Ut2nK)l'w.kv
:o:o你知否結婚戒指上點解要有鑽石嗎?%w+M%bd w7F0`
唔係因為佢貴,而係因為鑽石係世界上最堅固既野:P:P"VH G]` z c
就好比男與女既感情:agree:堅過石堅 [/quote]
b1k;GE` jbF*a%{z &lmV5zP
如果感情是真的那麽堅強的話,就不會有離婚這樣東西。
6hDyt Rm 感情的善變,就好比捧在你手中的水,如果你想約束它,他反而會從你的指縫漏得越快。如果你平靜地捧著它,他還是會從你的指縫漏走,只不過是慢一點而已。導致你必須不定時補足。
BIu&d `?8Mn2P\&g:E b$A3DM#q~9{qW
在液體當中,現在石油就是最貴的,而且反正就要求婚嘛,就把他們搞在一起,保證你不會忘記。

-仔仔仔- 發表於 2008-6-17 01:43 PM

只要你個日全個人比哂佢:good:m2nr obU-cT
咁就放乜都無所謂啦]
,zwT1oL6t 即係最緊要你係佢身邊就得嫁喇0Xu J4rf9K
又或者安排d特別既節目啦
ul1Hlw8jc 唔一定要太著重係份禮物上度既:agree:

艾力克 發表於 2008-6-17 03:40 PM

如果你想送份好d o既禮物俾佢...:redface:
C4ke.~5N/Q*S!Q
cz,~*Ub:]2O
&fDm1`f s L2cUt+IF2Up
T;C*u R)A&C
就送我俾佢啦 :love::love::love:
&EF*H6YycQ+M5F Ce/?p"fm P f

4d%o6u.K3C7e(u -Owh"G&x l l3CB1^_

U4|4h%z0dMR$m :P:P:P!R"D0?7z(^"?6a;|xbS
如果佢依排冇睇岩d咩, o係佢生日時求婚+送訂婚戒指, 相信已經令佢好難忘喇 :good::good: }/Jr+?V*Je:|4m `8}#}k
btw, 結婚都要之前有共識架喎, otherwise份生日禮物就會"太"surprise喇 :cheers:

ch.chak 發表於 2008-6-17 04:28 PM

其實女人睇既係心意多過禮物既價值 (港女除外)6JAjD @ RH}6r
你安排一個有心思既生日比佢過 A*nnpB"^"xn
絕對好過你送好貴既野比佢
#`9G8N'O4u g q']q:c&e 當然安排好再加一份禮物一定係最好

infjlam 發表於 2008-6-17 05:02 PM

謝謝咁多位寶貴意見:clap::clap::clap:HGDC K

7W LN%R#Zi [quote]Originally posted by [i]-仔仔仔-[/i] at 2008-6-17 01:43 PM:)n?8cfU'F:\
即係最緊要你係佢身邊就得嫁喇
(^0nh|*@Qz 又或者安排d特別既節目啦
8gL-E_/Ce 唔一定要太著重係份禮物上度既:agree: [/quote]tY$Z0}/W
認同,睇o黎仔仔仔冧女有D計喎:agree:
6P(C Pg]2Vz O1L ;Y,G-J L&}8Ad
(s-`.F!n,v2v O
[quote]Originally posted by [i]大邪神[/i] at 2008-6-17 09:39 AM: h F6c g'\1bA
:o:o你知否結婚戒指上點解要有鑽石嗎?3`gf L5D];b-~
唔係因為佢貴,而係因為鑽石係世界上最堅固既野:P:P2H o)EF @g9@`Q
就好比男與女既感情:agree:堅過石堅 [/quote]+O;O6t8P.X;YP X&br I
I love 鑽石戒指:kiss:
@lk3U.h'}k/Rx] 可惜咁大個仔未買過:haha:h(^bHk&O

!| p7vQ+tG Jd [quote]Originally posted by [i]a00b00[/i] at 2008-6-17 10:00 AM:
w~.K j,s"m,h6[(y iPhone 2... 底食夹大件 [/quote]#m$uB7X6m
認真識貨:good:,絕對低食:good:
T*f%vNbL5L 若有銀両剩,az,@bI:dWN
一於打孖o黎,情侶手機都唔錯:naughty:
e/Eq @A ^+m \
M!ik?l N9M}'X [quote]Originally posted by [i]oelleo[/i] at 2008-6-17 10:16 AM:
}!N n5@9Hiz^ 如果係咁直情求婚啦,以後記少個日子。生日等於訂婚日。 [/quote]
t m[J)@jG2f
Vyem `M&`2w*C#hw*A [quote]Originally posted by [i]艾力克[/i] at 2008-6-17 03:40 PM:B%s }E.lV _+b~ j
如果佢依排冇睇岩d咩, o係佢生日時求婚+送訂婚戒指, 相信已經令佢好難忘喇[/quote]{H&x}?6G6n9p,?

9}?4c.Aj4\ oelleo&艾力克兄,呢招高呀:good::good::good:
1Y'tpX:PAB 一於認真諗諗佢:kiss:
4e@/}#r2EL.p
Oss&|:r W S [quote]Originally posted by [i]Lee3[/i] at 2008-6-17 09:16 AM:
gMI#fz.Llp 在一個指環上,放一ml石油,那才厲害 [/quote]#P,z;OI\Z
lee3兄o既諗法實在太厲害:dev:Vq@(n T
但我仲未想壯烈犧牲住:haha:
I `jmh!jLi)~ &j9p gOd'a0]PF
[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2008-6-17 10:05 AM:
1FjI)zg{lo)jJM 造牲意:lol:(\'W|T2[zE2_-Jr
感買洞Updown Court宋彼拒罅~~~~:drool::drool::drool:[3L0d"x w%C T,VgL(`
勤勤地一系帝境原/The Mayfair/加副例婉刀耗.....:drool::drool:
3|3tN(\L+s 載吳系宋章毛銀馬既之漂....:drool: [/quote]w,r)pUmh4@CDR
CD9qT[4S
我發夢都想係咁,豪過大富豪:drool:cCp|+@m(qBY4n
But sorry,I'm not誠哥:crybye:
;?nWqVB,}.eGG 我果D係生意仔:haha:
Y^$`CpB 認真計,中產都未算:giveup:*?4R} D7Z)QK(PZ7x
Anyway,謝謝寶貴意見...
'{8P-{6G@-B[s#M'w :o+{5{0O(?-k
[quote]Originally posted by [i]ch.chak[/i] at 2008-6-17 04:28 PM:&p(WV'ce
其實女人睇既係心意多過禮物既價值 (港女除外)
6h2r$Tw7J*li\5x jX 你安排一個有心思既生日比佢過,[ YhVXc8Q+X
絕對好過你送好貴既野比佢
V1vrv i 當然安排好再加一份禮物一定係最好 [/quote]
Y7RaU,I"[ n ZqLA.v^&kh w&sU
我依家o既女朋友份人就冇乜點,有時好簡單就搞得掂,
#EQ3v%VJe%}b 但性格就較難捉摸(以前果D,就算難搞,都起碼知佢諗乜;))
"j;uF/KN 我諗都係要好好安排一下果日節目至得:agree:
#`uW;oWEiM 謝謝ch.chak兄:P

打狗棒 發表於 2008-6-17 05:18 PM

送個bb畀佢........:naughty:

也媽嗲 發表於 2008-6-17 05:26 PM

我年紀大d,会諗實際少少,2F{6@ O-j"w
若閣下出年marry,不如送個联名户口或附屬卡俾佢!!夠穩重麻~
8N2S8Tb$X@[%oB
s}:im"G 係度早d恭喜埋[color=Blue]infjlam[/color]兄先 ~
9oJ Wvs4q R
:o&dvQFp'f:i| [color=Red][size=6][b] :clap::clap: 祝夫妻和順 早日連生貴子 :clap: :clap: [/b][/size][/color]

infjlam 發表於 2008-6-17 05:27 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2008-6-17 05:18 PM:
HTi%j:w 送個bb畀佢........:naughty: [/quote]T4}.EnHpC#gX

b!I c"S&e!Uh!F4KE"H 有冇400萬先:haha:
B LA F C apz;qj 養條化骨龍,真係好甘個喎:help::help::help:

infjlam 發表於 2008-6-17 05:32 PM

[quote]Originally posted by [i]也媽嗲[/i] at 2008-6-17 05:26 PM:
~ v$p6a? H 我年紀大d,会諗實際少少,
Qk0w` ^ 若閣下出年marry,不如送個联名户口或附屬卡俾佢!!夠穩重麻~
;r rh)fgWK]$T!T 係度早d恭喜埋infjlam兄先 ~
@o)JhSk&e&G 祝夫妻和順 [/quote]] e_Og
+s SDpV6n!P%lWZ9^
認真計,我都叔父輩o羅:D
*\"VR_;^4Y} 謝謝也媽嗲大哥祝福:clap::clap::clap:
1n[wC~0~ n 都咁大個人,一切順其自然o拉:)M X@.XN ],{?/S
呢D野急唔o黎:P

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.