娛樂滿紛 26FUN's Archiver

infjlam 發表於 2008-6-17 07:20 AM

女友就快生日,送乜禮物好

女友仲有兩個禮拜就生日,R Q3gJ,p!|R*r
唔知送乜好:confused:Sx]R.@qCG
;V3o:kJv ] VN#qR1G
今年佢生日,想送份好D o既生日禮物俾佢,)Ou9Y"sDi'dof
我知佢鍾意手袋,但我又唔知佢鍾意邊款...Lt7e6G vy#M5]
今年我想送隻戒指仔俾佢,但我又對呢D潮流野冇認識...
\$Nk:^hrZ^
N ux4i,Li"uW 各位潮人兄弟姊妹,有乜好路數介紹俾小弟?感激不盡:drool:
6_4^.Ix.j$\S?:q \/j+x"pON6s`mK
&b7D#I G t3Q
預算:幾千左右(破財都要做一次:crybye:)

eric1874 發表於 2008-6-17 07:40 AM

幾千?多口問句,你讀書定做野?如果係後者你大約搵幾多錢1個月?

infjlam 發表於 2008-6-17 07:59 AM

[quote]Originally posted by [i]eric1874[/i] at 2008-6-17 07:40 AM:p_[ fT MW9y$M*FC
幾千?多口問句,你讀書定做野?如果係後者你大約搵幾多錢1個月? [/quote]1k^6Z.rm!N
MEZZpK.z My
做野:)2k8aP{'c}M
搵幾多,因我做生意,個個月唔同...S4e3`UL7[
anyway,我afford到買貴少少,v*dHq3T.e
如無意外,預計下年結婚:win:

oelleo 發表於 2008-6-17 08:29 AM

好難比意見喎,又唔知佢有乜喜好,呢d野都問人,你比佢知就實話你唔夠誠意。

infjlam 發表於 2008-6-17 08:54 AM

[quote]Originally posted by [i]oelleo[/i] at 2008-6-17 08:29 AM:
!y5B!D.vw&J.w` 好難比意見喎,又唔知佢有乜喜好,呢d野都問人,你比佢知就實話你唔夠誠意。 [/quote]
.ou(W.`+mT%C0a%Lg? :b7|%e.lN~ n
2O+RDD"s E7i
我心目中定案係想買隻戒指,0Jj~"x?K[
但始終女人心,海底針,
l$y%F!Y?V z#sN1h ^ 為求穩陣,9fIp$ab}MfR X3t
才會向各位大大討教一下,$S&k H o&S Ee/r0I+J
聽多D中肯意見,怕買錯o麻:clap:

Lee3 發表於 2008-6-17 09:16 AM

一桶石油
SP-V!n:D*d 它快要比鑽石貴。
-Uh.J1X gN;R ,R:F [~@Fi!]f~
在一個指環上,放一ml石油,那才厲害

大邪神 發表於 2008-6-17 09:36 AM

[quote]Originally posted by [i]infjlam[/i] at 2008-6-17 08:54 AM: a6@3u/ypm:mV4Z(b\k0z
我[color=Blue]心目中定案係想買隻[size=5][b]戒指[/b][/size][/color],
+y.V1wB${x 但始終女人心,海底針, {6c*ajJ9K j
為求穩陣, Xiblf+K
才會向各位大大討教一下,
5XR+g!g8h(O 聽多D中肯意見,怕買錯o麻:clap: [/quote]
%TE'p PT@ [quote]Originally posted by [i]infjlam[/i] at 2008-6-17 07:59 AM:
D3]?ypIr'} 做野:)
v4O X-t)` H"P Nv 搵幾多,因我做生意,個個月唔同...
#^lO;X }^W%G anyway,我afford到買貴少少,
]m {3K-A ] Ziz1| 如無意外,[color=Blue]預計下年[size=5][b]結婚[/b][/size][/color]:win: [/quote]9\7y Z\_
:confused:求左婚未?I cWL*m~
未求既話你咪要一年內送2隻戒指:lol::lol:7b}+z GW `
仲要生日果隻平平地,求婚果隻貴:dev:

大邪神 發表於 2008-6-17 09:39 AM

[quote]Originally posted by [i]Lee3[/i] at 2008-6-17 09:16 AM:*v1gA:MyHU
一桶石油/v5g:~]n
它快要比鑽石貴。
/M_G.qE/w:d$FK n*Eq I*rB"}F4m#A F2`K
在一個指環上,放一ml石油,那才厲害 [/quote]
?J3i-O9K :o:o你知否結婚戒指上點解要有鑽石嗎?
9C\,J8R Rq}%EJL 唔係因為佢貴,而係因為鑽石係世界上最堅固既野:P:P
4@ K*TG!GU5m+m 就好比男與女既感情:agree:堅過石堅

a00b00 發表於 2008-6-17 10:00 AM

[quote]Originally posted by [i]infjlam[/i] at 2008-6-17 07:20 AM:;H7ze4]/n!Y X*z
女友仲有兩個禮拜就生日,?X? a}.Fg/TL
唔知送乜... [/quote]oo GR/x4|
WB.x Ia7^Ms-_S
iPhone 2... 底食夹大件

kakeidevil 發表於 2008-6-17 10:05 AM

造牲意:lol:$f1~b| jt g
感買洞Updown Court宋彼拒罅~~~~:drool::drool::drool:i*~9c"A'}D;V
勤勤地一系帝境原/The Mayfair/加副例婉刀耗.....:drool::drool:&xm3k u NG
載吳系宋章毛銀馬既之漂....:drool:

oelleo 發表於 2008-6-17 10:16 AM

如果係咁直情求婚啦,以後記少個日子。生日等於訂婚日。

Lee3 發表於 2008-6-17 01:27 PM

[quote]Originally posted by [i]大邪神[/i] at 2008-6-16 05:39 PM:9nv/vN4R.?z9N+d6y

o4F1K#[4g8]0xsI :o:o你知否結婚戒指上點解要有鑽石嗎?7Er w$x-v
唔係因為佢貴,而係因為鑽石係世界上最堅固既野:P:PYX:eY{
就好比男與女既感情:agree:堅過石堅 [/quote]
'Q+x*IvdNd3[V '}iU#P I4D@
如果感情是真的那麽堅強的話,就不會有離婚這樣東西。 \3Yk.WnRs IU
感情的善變,就好比捧在你手中的水,如果你想約束它,他反而會從你的指縫漏得越快。如果你平靜地捧著它,他還是會從你的指縫漏走,只不過是慢一點而已。導致你必須不定時補足。
1v*|M%k0P.`;k{,F4M W X1kBg+y/x
在液體當中,現在石油就是最貴的,而且反正就要求婚嘛,就把他們搞在一起,保證你不會忘記。

-仔仔仔- 發表於 2008-6-17 01:43 PM

只要你個日全個人比哂佢:good:
+R{[$\!b3t0H 咁就放乜都無所謂啦]
TbLO.}1lZ S 即係最緊要你係佢身邊就得嫁喇|$pN;rp,X
又或者安排d特別既節目啦
vO!_ I,D5kFV!A 唔一定要太著重係份禮物上度既:agree:

艾力克 發表於 2008-6-17 03:40 PM

如果你想送份好d o既禮物俾佢...:redface:,b U!~O*Ab&b!a2|1b-n O
7Df'La9SVVJ
!L;D+`m"F,ZY ^

*k*]$p&_'K#vL0S-| [X"\R%Ij$J
就送我俾佢啦 :love::love::love:
rU7KQ-F1? bAL'l5kK)x8H
I'o9i!hb's~ AO

H joQn4MS s:AjoXB&Ii'S!O?
:P:P:P
&M!EQh0JAP] 如果佢依排冇睇岩d咩, o係佢生日時求婚+送訂婚戒指, 相信已經令佢好難忘喇 :good::good:
I[-g aL g/]\&b1UE btw, 結婚都要之前有共識架喎, otherwise份生日禮物就會"太"surprise喇 :cheers:

ch.chak 發表於 2008-6-17 04:28 PM

其實女人睇既係心意多過禮物既價值 (港女除外)
d.F b#AK t IE 你安排一個有心思既生日比佢過:Z aJv0yD3s)J)M.xZU
絕對好過你送好貴既野比佢A] F5G0g el"X
當然安排好再加一份禮物一定係最好

infjlam 發表於 2008-6-17 05:02 PM

謝謝咁多位寶貴意見:clap::clap::clap:3^'e0Tu1T\t7V

*EkL1g7E^,`V [quote]Originally posted by [i]-仔仔仔-[/i] at 2008-6-17 01:43 PM:
q9} G|WLION+W9~ 即係最緊要你係佢身邊就得嫁喇7J'XZ"t9{g6]
又或者安排d特別既節目啦&k AI$@:te2RQo
唔一定要太著重係份禮物上度既:agree: [/quote]6BJ8O#| ? D`_g
認同,睇o黎仔仔仔冧女有D計喎:agree:
9tm7zR$Y8X
\5j0q*OT(h |*M v M l6E+p]x@+X
[quote]Originally posted by [i]大邪神[/i] at 2008-6-17 09:39 AM:
|#L.j"[9e6K0]5W2v,@ :o:o你知否結婚戒指上點解要有鑽石嗎?
TG)N}V'y0a 唔係因為佢貴,而係因為鑽石係世界上最堅固既野:P:PNheTUU$O,{
就好比男與女既感情:agree:堅過石堅 [/quote]
Ml)Vk ~}Q{u I love 鑽石戒指:kiss:
#|S'G v;D$M s)Y 可惜咁大個仔未買過:haha:
|B7MFbv(P Gx)cR9d C Uv[+ho!BH"Z,acUF
[quote]Originally posted by [i]a00b00[/i] at 2008-6-17 10:00 AM:
sF"cU&a3IBA.mwA iPhone 2... 底食夹大件 [/quote]
}c3\ ^e W P;Ka 認真識貨:good:,絕對低食:good:
Y UJ%Sm(]^6n 若有銀両剩,fD;A%{+f.L8`
一於打孖o黎,情侶手機都唔錯:naughty:[u/W&eamk
a1O;o&d^!c?
[quote]Originally posted by [i]oelleo[/i] at 2008-6-17 10:16 AM:
gG ~ ff 如果係咁直情求婚啦,以後記少個日子。生日等於訂婚日。 [/quote]1I]^&I!wH
(C,Nx'e}'G U(Kz&@%\
[quote]Originally posted by [i]艾力克[/i] at 2008-6-17 03:40 PM: i.Kr$cF
如果佢依排冇睇岩d咩, o係佢生日時求婚+送訂婚戒指, 相信已經令佢好難忘喇[/quote]
V9m5S7x#g [ k6d
l6~ ](_)f1N:d4\+R(} oelleo&艾力克兄,呢招高呀:good::good::good:
*N NF_"\:O.tH,F 一於認真諗諗佢:kiss:
K'b,T@D[@2U3bN-Y
4`:lhKiD O}$gX0o [quote]Originally posted by [i]Lee3[/i] at 2008-6-17 09:16 AM:$yTS^8I|
在一個指環上,放一ml石油,那才厲害 [/quote]
0Ha$|m1^ lee3兄o既諗法實在太厲害:dev:-J)J9B p#e
但我仲未想壯烈犧牲住:haha:
{/k6`F$z#Roq3aY8g F Q} k%~ h#CW
[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2008-6-17 10:05 AM:[email protected] I vj p({
造牲意:lol:$X+J-Y5Pj{M Xil
感買洞Updown Court宋彼拒罅~~~~:drool::drool::drool: u3t}1x2n UG
勤勤地一系帝境原/The Mayfair/加副例婉刀耗.....:drool::drool:
|'z y`!K 載吳系宋章毛銀馬既之漂....:drool: [/quote]
YO}'O s:g2L:y@f
s O$^ A tZ.{ 我發夢都想係咁,豪過大富豪:drool:+_9o7z!w{Md8W:sFSl
But sorry,I'm not誠哥:crybye:
0[Q2]1`Q{-Y 我果D係生意仔:haha:A;AA V*vD/soiT
認真計,中產都未算:giveup:0M1d@"V|
Anyway,謝謝寶貴意見...
3A/?*Za8r8[u V 4j3cf'R:F&~;Br
[quote]Originally posted by [i]ch.chak[/i] at 2008-6-17 04:28 PM:
9Ak4K ^ U;Y)n 其實女人睇既係心意多過禮物既價值 (港女除外) n zh;l b~.H*A
你安排一個有心思既生日比佢過#_ g Q9^S
絕對好過你送好貴既野比佢
0v6H*kv2Q5Gu)R Q_] 當然安排好再加一份禮物一定係最好 [/quote]p U4e"b0D^r

,V0E ?!Zs@^?/g 我依家o既女朋友份人就冇乜點,有時好簡單就搞得掂,
%XN!Z~I+L L'P8s~{{ j 但性格就較難捉摸(以前果D,就算難搞,都起碼知佢諗乜;)){-[L)IF\n _
我諗都係要好好安排一下果日節目至得:agree:klj(d[B9mj
謝謝ch.chak兄:P

打狗棒 發表於 2008-6-17 05:18 PM

送個bb畀佢........:naughty:

也媽嗲 發表於 2008-6-17 05:26 PM

我年紀大d,会諗實際少少,
,V`so#B;H 若閣下出年marry,不如送個联名户口或附屬卡俾佢!!夠穩重麻~
'R[)A,Tr*{}MW "AAX;L }M*X me
係度早d恭喜埋[color=Blue]infjlam[/color]兄先 ~ c^X&alM

x[CW hB1g [color=Red][size=6][b] :clap::clap: 祝夫妻和順 早日連生貴子 :clap: :clap: [/b][/size][/color]

infjlam 發表於 2008-6-17 05:27 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2008-6-17 05:18 PM:
(U0d*V3n8~:| 送個bb畀佢........:naughty: [/quote]
6Z,_c A;f"G8I
]L{D$] \V(h 有冇400萬先:haha: G vE2C$gg
養條化骨龍,真係好甘個喎:help::help::help:

infjlam 發表於 2008-6-17 05:32 PM

[quote]Originally posted by [i]也媽嗲[/i] at 2008-6-17 05:26 PM:
1U)p*H,v,^J 我年紀大d,会諗實際少少,*Y.H-L6v!w&^/h4K
若閣下出年marry,不如送個联名户口或附屬卡俾佢!!夠穩重麻~
o \ P|'Tn7f[e 係度早d恭喜埋infjlam兄先 ~ (C#?%uE;}G
祝夫妻和順 [/quote]
4? nW#rc!\
B v6B3Z8h 認真計,我都叔父輩o羅:DJ*O{p/j:X/S(~
謝謝也媽嗲大哥祝福:clap::clap::clap::QH+J/s~G
都咁大個人,一切順其自然o拉:)
z7{zSe8o 呢D野急唔o黎:P

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.