娛樂滿紛 26FUN's Archiver

chansuper123 發表於 2008-6-17 06:12 PM

梅媽媽的啟思

父母養子女是應該的, 當子女沒有照顧自已的能力, 例如未成年或有病有殘癈等, 但她的兒子牛高馬大又沒有病, 梅媽媽還要養他, 母愛真偉大啊!

cheery 發表於 2008-6-17 06:41 PM

梅媽媽母愛真的偉大???
(@!S"a2t,M oN5Xx
5e7qQ ls xc1v 梅生前,梅媽媽唔中意佢...死後又死爭爛爭個女副身家{g9E iT*gB

&X-yDB0{o 佢仲日日成幾萬咁洗,,,梅媽媽母愛真的偉大???

seafireson2 發表於 2008-6-17 07:26 PM

好明顯是曲線....

cheery 發表於 2008-6-17 07:53 PM

[quote]Originally posted by [i]seafireson2[/i] at 2008-6-17 07:26 PM:ho u0V)~V_!{
好明顯是曲線.... [/quote]
B%j\wT7] d} y
M7S!rI+_.E-Mps :o:o:o:o係啵
?'lDZ wqu `3fR
0c jQ f!acG 我老了:hitwall:

qazplm 發表於 2008-6-17 09:21 PM

也許大家可以看看日本那些描述新世代和舊世代衝突的漫畫,
|#WA#e&xK2V;y 如"最終進化少年","神鬼一族",或電影"大逃殺"........8U!wjpK
舊世代,可以很自私,自我中心,也很恐怖....

SCM 發表於 2008-6-17 09:32 PM

個post可以post去aio

alienck 發表於 2008-6-17 11:44 PM

結果係.......
{Cgx#w 法官罰左梅艷芳d遺產..........h/\2J#Y/W!|+U
不過亦罰左梅媽媽............)],a%FD&}M8u A:z._
所有人都要輸..........

極樂 發表於 2008-6-17 11:55 PM

其實都可以話佢"偉大"既~~8GZ%q HZ(|"x
佢d錢係搵黎俾佢個仔用架嘛~~
V9F;y*q pUL(c 好明顯係"重男輕女"啦~~
zW2f8t{?!_ 佢爭~~都係想爭黎留俾個仔唧....
.v{:Tz"RElu8R o G 阿梅早知有咁既一日, 所以佢分配好!

athkabd 發表於 2008-6-18 12:36 AM

仲要上訴...上訴又係用阿梅d錢...呢d阿媽...唉...
]5fy u$g9o)s 或者應該話: 家家有本難念的經...

kuru 發表於 2008-6-18 02:23 AM

好羡慕佢每個月有7萬蚊用, 唔駛憂柴憂米用到死果日, 1~&tTqm?!M n
換著比我有1個月出7萬蚊糧實開心死~

h.t.f 發表於 2008-6-18 10:19 AM

[quote]Originally posted by [i]kuru[/i] at 2008-6-18 02:23 AM:
@8^)Jn/P5{;] 好羡慕佢每個月有7萬蚊用, 唔駛憂柴憂米用到死果日,
w.Fs(f3o4r9_ |zqRf 換著比我有1個月出7萬蚊糧實開心死~ [/quote]$DE4vO@)KoNv
仲要唔使做都有7萬ma._'],Y(R9R/^~`
如果一個月7萬都唔夠用???佢究竟點用ar???:help:
qX7ne'L"g 佢地一家人係咪想上位ar???:good:gQ"SW b
個仔仲犀利,佢又有面發表偉論個下好野ma,食殘廢餐.:giveup:

fabric 發表於 2008-6-18 02:18 PM

我覺得佢都係為左個仔同爭身家:(
$kzz2hU'q e 比佢個殘廢仔累死:gun:

費事高 發表於 2008-6-18 10:03 PM

[quote]Originally posted by [i]cheery[/i] at 2008-6-17 06:41 PM:
0?*gXi8Bi_4{ 梅媽媽母愛真的偉大???
p,pmInGR)^ F&Ix(F3Z@
梅生前,梅媽媽唔中意佢...死後又死爭爛爭個女副身家
3\q mW? g|h $wj*P I$_'u"n7j
佢仲日日成幾萬咁洗,,,梅媽媽母愛真的偉大??? [/quote]
HEc4wF#D d&m ^r#c,P*@G#g
樓主好明顯係講緊反話:cheers:

費事高 發表於 2008-6-18 10:07 PM

[quote]Originally posted by [i]kuru[/i] at 2008-6-18 02:23 AM:
J*}{ T*n5o'W0e4R7} 好羡慕佢每個月有7萬蚊用, 唔駛憂柴憂米用到死果日,
_wcE*} 換著比我有1個月出7萬蚊糧實開心死~ [/quote]
:@0e3b]z4K Hb
*s$B`rP1]*eq
K&|F+ADtm 兩母子已經慣了做上等廢人,你要佢地依家每月用一萬幾千,已經無可能喇,每日用7萬,佢地都會話少:gun:
f)G4b3v"de'pB5S 1R4@+^pQ(]j
[quote]Originally posted by [i]athkabd[/i] at 2008-6-18 12:36 AM:
4i7L,S` [SR 仲要上訴...上訴又係用阿梅d錢...呢d阿媽...唉...
x0? C'W+|:GO` 或者應該話: 家家有本難念的經... [/quote]
IR lm:P
%l9Vi!^vY4\ 你估佢地兩母子唔知係用阿梅d錢打官司咩,佢地係諗住就算拎唔到阿梅d遺產,都要幫佢洗減點,唔益咁多比人:secret:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.