娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tam040046890 發表於 2008-6-18 12:31 PM

交卡數一問???

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2008-6-18 12:37 PM

No, you can't...........:haha:

kuru 發表於 2008-6-18 12:40 PM

要去櫃檯交先得~

tottifung 發表於 2008-6-18 01:06 PM

用繳費靈都得,都好方便~

fabric 發表於 2008-6-18 01:18 PM

用pps, 上網交好方便

coolyiceman 發表於 2008-6-18 05:26 PM

我交所有卡數都係用pps
sw0i5q l3[ 又快又方便
{Hs$k!ep 幾時交都得

haha112233 發表於 2008-6-18 10:24 PM

[quote]Originally posted by [i]coolyiceman[/i] at 2008-6-18 05:26 PM:"~ oL%V;MLX2G}j
我交所有卡數都係用ppsI5q#IlU2]r
又快又方便
e}"N U6AN3\4I*QY/k 幾時交都得 [/quote]xcr"H`Hd^
廣告:D:D

衰貓 發表於 2008-6-18 10:31 PM

補充一吓,用PPS要兩日先過倒數。。。。。

VIIV 發表於 2008-6-18 10:48 PM

CHEQUE.......

極樂 發表於 2008-6-18 11:46 PM

如果去東亞櫃台交卡數, 佢要收你手續費!! 好似係$50蚊~~
|i6SOD Y 呢件事係兩年前發生既~~所以我唔知 UP 唔UPDATE....
}z \jmPeM 5J`#X!h0Q
講開呢單野, 我都火都黎!!果日到期找咭數...
u8C/?#SY}z"n :mad:平時我用PPS過數, 咁岩呢個戶口無錢....
'FC~F6~Jg9n~ 我咪係另一個戶口拎錢出黎囉....
%giPo'b_ 跟住特登走去東亞, 排左三個字.....%D7Z+c8O"U(Uo(V
到我果陣....
t5C|St:[b 果條女話: 我地要收手續費喎!!
!u j-J'u(\Z&pZ&G1`J1g 跟住我話: 我黎找卡數喎!! 俾錢你地喎....9vR ]]U8j LO'A An
佢再話: 係丫, 要收手續費....
"h;MU"w&ih 真係火都黎埋!!!即刻話: 咁我唔找啦......:mad:
*^ c-v OC ]_2Q m|$m0N
6Q\:@"A5| J i&bK 最後, 我要走返去匯豐, 入錢去PPS果個戶口...
!Zp N@:p jj;X 跟住返屋企用網上過數.....6or9vJNx&fyN
{KO:_N2?+q
條氣都仲好唔順, 有諗過打去投訴....甚至想CUT 卡...
2S_"K3UqJ [8} 但係果D客戶服務電話閒閒地又要花你十幾分鐘去等...
@A;f B/A 就算我開口大罵都無任何得著....J5PpO)QWsAy
所以都係算..... l)P(bb;@8u*G0JM-V+V
但係自從呢次之後, 令我對東亞既印象大打節扣...

阿感 發表於 2008-6-18 11:50 PM

[quote]Originally posted by [i]haha112233[/i] at  22:24:'](}'|.su
;W:X`^yS
廣告:D:D [/quote](z5A tuE
ILq#Nw7h(aH
你想KILL邊個BILL?

也媽嗲 發表於 2008-6-19 12:12 AM

[quote]Originally posted by [i]tam040046890[/i] at 2008-6-18 12:31 PM:
Yn6_-^H-r!| 交卡數一問???    [/quote]
5AR"fVBxL
|u;a O*k`Oq [color=Blue][b]~揾安信卿弟 :giveup: :giveup: 齊齊傾点佢~[/b][/color]
6FW#?1m)j0gEg-Ka0R C+R$| S6x(t
[b]憑自我 :fight: 硬漢子 :fight: 拼出一身痴 ~ ~[/b]

jimjim12 發表於 2008-6-19 02:09 AM

卡數害人,影響一生:nogood:

ckyckk 發表於 2008-6-19 03:13 AM

[quote]Originally posted by [i]也媽嗲[/i] at 2008-6-19 12:12 AM:![.V%J9M1Sdvf
`9D&S3ky vRN[

Ir.\ n#EWp [color=Blue][b]~揾安信卿弟 :giveup: :giveup: 齊齊傾点佢~[/b][/color];G:m5@ZPZ$R_:_Y

'C0P*F!lJz$R [b]憑自我 :fight: 硬漢子 :fight: 拼出一身痴 ~ ~[/b] [/quote]
w7r$tgLvl
&c!P_)XHNqP;B%u0J 借左你就唔慌唔痴 :D

head 發表於 2008-6-19 06:40 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2008-6-19 03:13:!a P5Q(V[e2B
1dAXG^

2x5?8~&aA(Lw+YF 借左你就唔慌唔痴 :D [/quote]:Oi n2sSH-O1@
好有經驗咁喎:lol:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.