娛樂滿紛 26FUN's Archiver

e_e 發表於 2008-6-19 11:27 AM

被罵的一天 ...

交卷比教授串d字樣衰 , 踩單車番宿舍又比條鬼佬罵 ...
]sS]*xI-k/J^ :cry::cry::cry:

specificness 發表於 2008-6-19 12:15 PM

我做野都做得唔開心……

問題王 發表於 2008-6-19 12:29 PM

[quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at 2008-6-19 11:27 AM:5}1~)O acB
交卷比教授串d字樣衰 , 踩單車番宿舍又比條鬼佬罵 ...
pvf G\v:J*abel :cry::cry::cry: [/quote]Q.e)ml[[ {
P;Cza ~A
係咁咋下化~
1iw)DI y)Zb3n 少事啦~出黎做野大把氣你受呀!f`S8v(__4a? s%p
WDw R],\"o }q
字醜係你自己問題
v+I7k URh 單車就唔知你定鬼佬錯啦;}5k8U(@0x3L8x
@3vt%W auW
小朋友~睇開d啦~出黎做野~唔係你錯都會比人xyz架喇%ybAULu3|z
老闆啦~客啦~聽完當佢唱歌囉~香港生活係咁架喇~&mH2c*fFP/{
一日比人話兩次~有一次仲係你自己問題~]Q1\c+j F;a
小事到唔小事啦~w+v)\7Y mL1a
!pc,YK#bY}3R%O i
[[i] Last edited by 問題王 on 2008-6-19 at 12:38 PM [/i]]

問題王 發表於 2008-6-19 12:36 PM

[quote]Originally posted by [i]specificness[/i] at 2008-6-19 12:15 PM:
!k R ? Z4^Y f 我做野都做得唔開心…… [/quote]
&@8lN$v Y6ERq
)Uy+l^1C 做野點會開心架師兄
+a5c:\ a,|8JG$[k 做足一個月都係等出糧0個一日會開心!-^4V3y\$L)R ]#y4R%E-T
k G,o-zln[M
或者咁講~做野唔係為左開心既
T4y/]s[p:a&BE;Q5x3~ 為左錢0者~今日我做左一朝都係不停聽D運吉電話~
B o6Au:L 要跑數~邊有計呢?
oq*y2Bm 唔聽又冇生意~聽就得個做字....D客又老馮~又臭寸~
*|.O]4hov 香港人係咁架喇~以客為尊呢D口號聽得太多~D客就以為自己永遠是對的~:gun:
r{"eP#~2x:G{k)O !x:D:}5Q{9S'cO+A(Bd-Q
係好ON居~不過為左生活~冇辦法架啦~
MPq"qq_V 做人係好辛苦架~受氣~為左錢冇辦法啦~

kuru 發表於 2008-6-19 08:43 PM

[quote]Originally posted by [i]問題王[/i] at 2008-6-19 12:36 PM:9P4X+xDuv4]|7P8n'w

G4I:Q7qx4@J,V z 6x-h Q r%V.D[.D
做野點會開心架師兄1U/J1EJ"E&C
做足一個月... [/quote]-zbP6{x$NL&~+ze

;ODK Gjal UGpGW-[@
第1次出糧就開心, 係做左咁多年野之後, 出糧都己經冇晒感覺, $~.QI3Q]
次次出糧幾日後就所淨冇幾, 大把雜費交, 錢只係從我手中經過未試過停留過:cry:

QuiGonJinn 發表於 2008-6-19 09:45 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

SCM 發表於 2008-6-19 10:14 PM

[quote]Originally posted by [i]問題王[/i] at 2008-6-19 12:29 PM:
R/Px C:d'{
P8W O q WQ*L#E&df pxp_8^iq
係咁咋下化~
n@ F,mK8g o 少事啦~出黎做野大把氣你受呀!
2nC J0YeD2J\ _}k
$LX`,H2D+g5@9?` 字醜係你自己問題;Y,_5c:n|%s~l0WN
單車就唔知你定鬼佬錯啦u q;\8F)JHj
W3d5Y7m$Y7Me6|
[color=Red]小朋友[/color]~睇開d啦~出黎做野~唔係你錯都會比人xyz架喇3c p @{;C J }-B
老闆啦~客啦~聽完當佢唱歌囉~[color=Blue]香港生活[/color]係咁架喇~4kWBlW,E6P4a y/|3V
一日比人話兩次~有一次仲係你自己問題~
%Z[0L@0LD 小事到唔小事啦~"x7A7Ln:q?/B
[/quote]Nt3C&P'M?
:naughty::naughty:
&uhH9pS{ E3s5_:}0[%o5N
算la
'N ?_8Xz 呢個樓主乜鬼鎖碎無聊事都有post開
#V0q*zc*D.i 你都係唔好浪費咁多打字既氣力黎話佢:haha:*Q]X%N!b8l \Ji_n#\

,Ng%X [)vSDi6o} [color=Blue]樓主喺台灣生活[/color]:naughty:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.