娛樂滿紛 26FUN's Archiver

wong555 發表於 2008-6-19 04:35 PM

[暑假工]

大家
4o-z}e:M 我今年8月先15歲
`c#N/_~ 咁我想做暑假工 w:?+E S5W2J6~{
我現在14歲
.X]A5r8N,o3i5H]/S 咁有冇人請我/做暑假工合唔合法)d|IA#e&y}^:C+s
多謝曬有冇的指教~~L r.yV4u2_:^;G1N$W
^^

coolyiceman 發表於 2008-6-19 04:39 PM

14歲無人會請~

小倫珠 發表於 2008-6-19 05:22 PM

法例唔許可呢個年紀做野...

makin 發表於 2008-6-19 05:56 PM

好似16先得..好似咋-.-
3G2H/Rp!{)yg 但如果你個樣成熟可能有人請你派傳單果d既@@"BKzD8J
點解咁快想做野呢..屋企經濟有問題嗎?
g'nJ6v"l_2A8Kb 如果只係想買多幾件名牌..最好就唔好喇..r2W{ p.kI
你呢個年齡讀書係最幸福的

155220 發表於 2008-6-19 06:57 PM

[quote]Originally posted by [i]makin[/i] at 2008-6-19 17:56:1W@ sQ VZ:_W6WQ
好似16先得..好似咋-.-0`$T%F9B&b9i
但如果你個樣... [/quote]YG:rfh(D'd
Y%g+reA{8k:K
我知好多中三學生響升中四之前果個暑假都想做下暑假工... eWW)]B8H,F
唔知你有無經驗呢?如有,介意分享嗎?
8Q!c+~V]+P9d \&U 另外,又有咩野工適合呢班中三學歷既學生?

0000001 發表於 2008-6-19 07:05 PM

冇人會請
*JA7e+B9P?Y-Q 有人肯請既都要小心被人扼
}E4vp5hJ be careful

makin 發表於 2008-6-19 07:08 PM

咁細個..最好就幫d親戚鄰居既仔女補下習o.O
B ['}dXy?({ et 雖然唔知算唔算工作經驗..但係就較為安全..又唔限年齡

0000001 發表於 2008-6-19 07:15 PM

[quote]Originally posted by [i]makin[/i] at 2008-6-19 07:08 PM:
:} G!WM4a 咁細個..最好就幫d親戚鄰居既仔女補下習o.O
%E~8dX"W_ 雖然唔知算唔算工作經驗..但係就較為安全..又唔限年齡 [/quote]f`9B7X$tb Q {4f
-?2m D#]"B,C/q `
即使係幫小學生補S5h b;F,Ykno
普通大學學生都未必揾到份

makin 發表於 2008-6-19 07:32 PM

睇你好唔好彩啦-.-我有幾個同學都幫佢d親屬個仔補習..Lm)PV"@
我d fd中五程度..幫d小學生補..可能佢地要求低-0-

athome 發表於 2008-6-19 07:49 PM

幫你睇下有無扮聖誕老人同派綿[鈉]丫~

但丁 發表於 2008-6-19 10:33 PM

做義工啦,雖然無錢,但好開心…亦都擴闊你對社會o既眼光

kuru 發表於 2008-6-20 06:58 PM

做民安隊, 貢獻社會, 會有錢收~

wong555 發表於 2008-6-20 08:10 PM

多謝大家呀....我好開心咁多人回我y jVW hdu!W9P/p ^
不過冇得做暑假工都係唔開心

wong555 發表於 2008-6-20 08:11 PM

問埋|-BR Y!B
咁幾大先做得暑工??

0000001 發表於 2008-6-20 09:23 PM

[quote]Originally posted by [i]wong555[/i] at 2008-6-20 08:11 PM:
'@7Q0n jjW 問埋
Djh8A.J0k2A 咁幾大先做得暑工?? [/quote]f4CP$m+HS#s$P

i Hu5qI optimum: at least f.5 grad

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.