[暑假工]
大家我今年8月先15歲
咁我想做暑假工 w:?+E S5W2J6~{
我現在14歲
咁有冇人請我/做暑假工合唔合法)d|IA#e&y}^:C+s
多謝曬有冇的指教~~Lr.yV4u2_:^;G1N$W
^^ 14歲無人會請~ 法例唔許可呢個年紀做野... 好似16先得..好似咋-.-
但如果你個樣成熟可能有人請你派傳單果d既@@"BKzD8J
點解咁快想做野呢..屋企經濟有問題嗎?
如果只係想買多幾件名牌..最好就唔好喇..r2W{p.kI
你呢個年齡讀書係最幸福的 [quote]Originally posted by [i]makin[/i] at 2008-6-19 17:56:1W@ sQ VZ:_W6WQ
好似16先得..好似咋-.-0`$T%F9B&b9i
但如果你個樣... [/quote]