娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2008-6-20 12:24 PM

有無人想唔同屋企人住

我自己唔想 好煩 Fy ]H)z2s4h.vJ@

*S-\ kz ~K3b 仲有其他問題

LU 發表於 2008-6-20 12:58 PM

我都唔想同屋企人住, 不過我要等搵倒新工之後先可以問個 fd 係咪一齊租樓住
{/e y6}E"j F0}_-P U\O
[[i] Last edited by LU on 2008-6-20 at 01:01 PM [/i]]

seafireson2 發表於 2008-6-20 01:50 PM

我都唔想, 不過我要讀完u.......

mk政 發表於 2008-6-20 04:03 PM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2008-6-20 12:24:
-`jrIGL3o%R 我自己唔想 好煩
~Gt I)M *l5GjQT;nh;]
仲有其他問題 [/quote]4}U }(s`%~y'U

I:{D3P;t 到你大個d 成日唔得閒 就會覺得同屋企人住
m"QPOS [;i$nK,W7g 有時都係好事G"o!tF%h@l
雖然佢地有時可能好煩
g/v-n8\+h 我有時都會覺得好煩
,D1A-n9fb 但之後諗番 佢地講d煩野 都係想你好 fT)n c`FR wMk-V
唔通真係屋企得自己一個人住
~7a%b,|] 咁樣好咩 家庭溫暖唔係人人都有
-bV5s\2A1Ts 珍惜呀!!! 巴打:good:

solonely 發表於 2008-6-20 05:15 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

衰貓 發表於 2008-6-20 05:35 PM

當你搬出黎一個人住,所有繁瑣雜項,大小問題都要你自己一個人解決晒,嗰種煩法,總對比起樓主口中所講,屋企人嗰種"煩"要煩一百倍,畢竟,自由係要有代價既。。。。。

mk政 發表於 2008-6-20 05:42 PM

[quote]Originally posted by [i]衰貓[/i] at 2008-6-20 17:35:
W/_pQ*_!pz 當你搬出黎一個人住,所有繁瑣雜項,... [/quote])|%lj fz![y0O
H'{[4t,O;d s8k
:agree:

kuru 發表於 2008-6-20 06:54 PM

好想自己一個人住, 可以唔著衫褲通屋跑, 同埋帶女仔返屋企都會較方便~:love:

0000001 發表於 2008-6-20 07:06 PM

sometimes will
T;kBq$f{ sooner or later it will be

slwong3 發表於 2008-6-20 07:13 PM

[quote]Originally posted by [i]kuru[/i] at 2008-6-20 06:54 PM:XG3jySBh5h
好想自己一個人住, [color=Red]可以唔著衫褲通屋跑[/color], 同埋帶女仔返屋企都會較方便~:love: [/quote]6b/v$pu!]y)m0XXp
'b8Xh*XQ{l
O#XUHhH-?x0q4h
after readying that....I have nothing that I can say.....

RNRSKY 發表於 2008-6-21 12:19 AM

[quote]Originally posted by [i]solonely[/i] at 2008-6-20 05:15 PM:
y.k6R'N(ZW8c1q9s :cheers:有屋企人幫你買日用品
(\:jI0\TpQ      ... [/quote]
d[VBh,E
:w]%E4@&O%S
:o sP9Mc4b&@"GKb 好同意
T*I/Nm [ 我搬左出去住3年)EM-Lr8M;N#Zcz
乜都要一腳踢2fTs7~Wj:_S
真係有好有唔好:haha:

LU 發表於 2008-6-22 01:17 AM

咁大家覺得初初學人搬出嚟住, 係獨居/同朋友夾比較好????? 如果係同朋友夾, 咁同幾多人夾好?????

infjlam 發表於 2008-6-22 11:20 PM

[quote]Originally posted by [i]LU[/i] at 2008-6-22 01:17 AM:
,V8\$V1Fr0pr 咁大家覺得初初學人搬出嚟住, 係獨居/同朋友夾比較好????? 如果係同朋友夾, 咁同幾多人夾好????? [/quote]
j1?BA(z+E :Y5m-RT0X%}!m,Hc
唔贊成同朋友夾,
1Lb6aZ#~#hgx 一來大家生活習慣好唔同,
g;f4s9Jt'y'i 有乜坳撬,
C4t'D;x0G 盞朋友都冇得做:secret:2|5` C,^#fxA/t7y

$B3u0F*Z0mqnTm 可能我很早已自立,
Pp)r3jl&tU 習慣自己照顧自己,
a2b&h|HS 未計留學那幾年,L eq)^ |g4\
返到香港工作,6N'U}3Z um dJ
呢幾年都係一個人住:good:

LU 發表於 2008-6-22 11:39 PM

[quote]Originally posted by [i]infjlam[/i] at 2008-6-22 11:20 PM:ZB4T:YIT&l
`k:g5~A&c+NG

n5[#H tnK 唔贊成同朋友夾,9\X8Fauf3E-{
一來大家生活... [/quote]J.UL1w6pX [u Y@;k;e'Qw
如果得自己一個住又真係比較方便, 不過當然租金除返人頭就有人夾抵啲

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.