娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2008-6-20 11:18 PM

紅館大修修幾耐?

而家開始到幾時?

kaikai13 發表於 2008-6-20 11:26 PM

唔係做埋女排先close咩?:confused:

RNRSKY 發表於 2008-6-20 11:41 PM

剛查資料 `L%_6l)p5p)l
紅館應該由08年7月1日起
$|*n_T;c4[$wcu} 維修至09年1月"]7X%@1xF)A{X$C
半年時間紅館暫時關閉

禾確特 發表於 2008-6-21 12:15 AM

[quote]Originally posted by [i]RNRSKY[/i] at 2008-6-20 11:41 PM: L&?2M)V!YXT-i/I
剛查資料
#C6Q)O9h J(r+@4PFG 紅館應該由08年7月1日起D!hNT9`
維修至09年1月*V[qU3p
半年時間紅館暫時關閉 [/quote]stQm,X8YA jh/c

?+_!]+p}d m.} 跟住仲要做埋東亞運先會開番

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.