娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Ulike 發表於 2008-6-21 12:52 AM

大家仲會去食板前或板長壽司嗎?

板前同板長壽司被驗出「有料」
yC#A v2zT3d8\ 而壽司一向標榜新鮮、第一手......*k3d$fF4ldh#M7d9MoR
為何會有加工場呢???到底要加工甚麼呢?E [LX`/eJ
其衛生情況???

七星天使 發表於 2008-6-21 01:28 AM

照食,,G:Pl/m(L2q3rc
因為太好食-__-
xbfd'N.Z6}(RJ:q 等件事過多一排無事再食番

msv 發表於 2008-6-21 03:55 AM

板前或板長冇問題
(?R vNZ*R)N ,|x S]$| ES b&k}/y
有問題既只係佢請埋d垃圾師父整野食\J$ug}8O%r'Q
又唔見佢日本d分店有問題............. sON7P%?|
"G/@&e^5X @J{C
成日都見d mk話入去做...........做到cheap曬

ch.chak 發表於 2008-6-21 05:06 AM

食就一定會照食 J(F!vb,e1E;?dK
好多餐廳都出過問題
2z)h!P|z] 唔通永遠唔去食"pV,w ~(uLfy+~
4`_7SJ&z J
有加工場唔係問題ga)mM1N!MIA7sf
就算係標榜新鮮、第一手
0x|)H)V&h&]*b 始終都係集團式經營
Bx*PK J`(_ ? 當一大堆貨送到黎
g#kRnLt8Wj 唔通唔處理下就直接送去舖頭咩

##123## 發表於 2008-6-21 08:30 AM

香港有邊度未死過人丫, 度度都唔去, 留返係屋企打飛機o羊...

也媽嗲 發表於 2008-6-21 09:39 AM

傳聞話板長d師父疴完便便唔洗手,用d紫菜抹手至出事咼...................:o

coolyiceman 發表於 2008-6-21 10:26 AM

食過一次
L)H-y,}FxE0Q.wX 等得又耐Bn!q`.D^o
又貴
/|'h l#a6C e*c&s 又唔係好好味
C6u5C+t1H[z^C2w e 會好少去食

0000001 發表於 2008-6-21 10:36 AM

no
(u naHT)GY regret that went before

eric1874 發表於 2008-6-21 10:55 AM

[quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2008-6-21 03:55 AM:yCjD1]0@sW7B
板前或板長冇問題
7\3n#Z!V aodM
~{m5k E6XDAn 有問題既只係佢請埋d垃圾師父整野食4B~F*UF@#B
又唔見佢日本d分店有問題.............
1O4q PDP
0zQ0Yq?VB 成日都見d mk話入去做...........做到cheap曬 [/quote]
;D#P'jQ(UU'T 係wor~我都覺得wo,係咪因為平d le d人工?

Chenjinnan 發表於 2008-6-21 02:51 PM

[quote]Originally posted by [i]也媽嗲[/i] at 2008-6-21 09:39:
G t7|XAx 傳聞話板長d師父疴完便便唔洗手,用d紫菜抹手至出事咼...................:o [/quote]Sk2M9g5}A
5C"k'Ie't;c7gH
夠有話過小肥羊湯底再用啦... 係你至信佢...

英格蘭 發表於 2008-6-22 12:24 PM

板長就未試過好唔好食....而我自己覺得板前ok....會再去

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.