大家仲會去食板前或板長壽司嗎?
板前同板長壽司被驗出「有料」而壽司一向標榜新鮮、第一手......*k3d$fF4ldh#M7d9MoR
為何會有加工場呢???到底要加工甚麼呢?E[L X`/eJ
其衛生情況??? 照食,,G:Pl/m(L2q3rc
因為太好食-__-
等件事過多一排無事再食番 板前或板長冇問題
,|x S]$| ES b&k}/y
有問題既只係佢請埋d垃圾師父整野食\J$ug}8O%r'Q
又唔見佢日本d分店有問題.............sON7P%?|
"G/@&e^5X @J{C
成日都見d mk話入去做...........做到cheap曬 食就一定會照食J(F!vb,e1E;?dK
好多餐廳都出過問題
唔通永遠唔去食"pV,w ~(uLfy+~
4`_7SJ&zJ
有加工場唔係問題ga)mM1N!MIA7sf
就算係標榜新鮮、第一手
始終都係集團式經營
當一大堆貨送到黎
唔通唔處理下就直接送去舖頭咩 香港有邊度未死過人丫, 度度都唔去, 留返係屋企打飛機o羊... 傳聞話板長d師父疴完便便唔洗手,用d紫菜抹手至出事咼...................:o 食過一次
等得又耐Bn!q`.D^o
又貴
又唔係好好味
會好少去食 no
regret that went before [quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2008-6-21 03:55 AM:yCjD1]0@sW7B
板前或板長冇問題
有問題既只係佢請埋d垃圾師父整野食4B~F*UF@#B
又唔見佢日本d分店有問題.............
成日都見d mk話入去做...........做到cheap曬 [/quote]
係wor~我都覺得wo,係咪因為平d le d人工? [quote]Originally posted by [i]也媽嗲[/i] at 2008-6-21 09:39:
傳聞話板長d師父疴完便便唔洗手,用d紫菜抹手至出事咼...................:o [/quote]Sk2M9g5}A
5C"k'Ie't;c7gH
夠有話過小肥羊湯底再用啦... 係你至信佢... 板長就未試過好唔好食....而我自己覺得板前ok....會再去
頁:
[1]