娛樂滿紛 26FUN's Archiver

wong555 發表於 2008-6-21 10:34 AM

KFC呀~~ 味道好...不過價錢貴左小小

大家鐘唔鐘意食kfc呀
0@iP;l&w c1Z 我超鐘意呀
0g:c^]ruNjS 佢d野真係好好食$M)A%iI]2V4i
特別係新果個餐
3u lFE ?l8Xr O A_6i a#K?v m]
好味到爆

eric1874 發表於 2008-6-21 10:54 AM

其實kfc d野食係唔差,最唔好ge我覺得係食物ge質素keep唔到,即係可以今次好好味,下次就唔好味。佢地d野不嬲都係偏貴少少(比起其他快餐店),但而家出o個個至爆套餐真係好抵,28蚊咁多野食,食到飽飽~~~而家o係街要食到lee個份量ge野一定要過30蚊先得~值得1讚

edward1906 發表於 2008-6-21 01:26 PM

通帳之後反而m記算平(h-^5OF:UM1n
出街食飯25蚊以下都好少

1229726 發表於 2008-6-21 05:54 PM

通帳之後..for me,..kfc冇咩+過wo0Z5ou,pK?}#pus"x
仲有正爆餐...仲平d tim

trunks 發表於 2008-6-21 08:32 PM

個餐就OK平, 起碼抵過M記個脆辣雞包餐....

slwong3 發表於 2008-6-21 11:58 PM

I love to eat KFC too but seriously, it is really unhealthy....

阿感 發表於 2008-6-22 01:34 AM

似乎講得誇o左些少

LU 發表於 2008-6-22 01:43 AM

至爆套餐真係好爆, 份量夠多, 男仔都夠食, 味道就無咩驚喜不過都 ok 呀

kuru 發表於 2008-6-22 03:13 AM

kfc真係冇加過價, m記都加過幾次, 我都少食左,
E-\.Q\8` lp kfc唯一唔好處, 冇得邊行邊食, 趕時間唔駛諗, 食佢地既雞會好忙,
'}*^'D/~fUY] 相反m記全部飽容易隨處食~

yuri 發表於 2008-6-22 04:45 AM

上次食過至爆套餐 個包個質素突然差左 之前食過幾次都唔係咁

英格蘭 發表於 2008-6-22 12:22 PM

呢個套餐.....真係幾正 又抵 不過比起上1次出五星巴辣雞腿包時既至爆套餐貴左1蚊......今次個巴辣雞粒ok既 不過真係太細粒.............

siusu 發表於 2008-6-22 01:35 PM

[b][size=4][color=LimeGreen]喜歡kfc~~!e7D0Ie&eA
m記成日加價~~:mad:[/color][/size][/b]

LU 發表於 2008-6-22 03:33 PM

個人都覺得 kfc 啲嘢食 deign 得比較有心思, 好似之前個日式咖哩珍珠脆雞咁, 真係好好食, 呢啲嘢 m 記做唔倒架

wong555 發表於 2008-6-22 08:37 PM

同志
Csi P ~'H 大家都鐘意食kfc嫁6l#U_2M7]-sY3d
哈哈phl.Xe&r$?Id
反m記@@ N5@/|d{,y
支持kfc

infjlam 發表於 2008-6-22 11:10 PM

[quote]Originally posted by [i]slwong3[/i] at 2008-6-21 11:58 PM: t{;o\9f(U(Dh!u
I love to eat KFC too but seriously, it is really unhealthy.... [/quote]
#X#PVR V-I
^gg`KQ :good::good::good:
;l!N"c#hK Y'T#P0XY KFC同老麥都太油膩,偶一幫襯就好:win:

RNRSKY 發表於 2008-6-22 11:25 PM

依家物價上漲zj-?:z#`4]
乜都貴到喊:cry:/OF+M:~*^
我又大食
zb4Y#DZEL^ 食一個餐根本滿足唔到我
-v&a'uiV3C 所以真係好慘H&ZGA5Gl;`Pg
淨係要食得我飽都洗我唔少$$vN)abs:}|%s Lwe5n
唉.....
E;]0A Z3Z2r @$Zg;W{ 總之就係貴啦....:giveup:

igniz 發表於 2008-6-23 01:40 AM

我都係鍾意KFC多d架, 因為始終佢d餐唔係下下都要跟個薯條...好鬼油..
}1c&D%xYzaQ #p)l@ jd+d
就算係貴少少我都係咁話~

zxcvbnmnm 發表於 2008-6-23 07:01 AM

the taste is good and the price is resonable

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.