大(與)山
大家(我住粉嶺的)_mdB{2S0^w}你地知唔知大(與)山點去(最方便的方法)?]K/mV5s`J
大約幾錢呀?? airport bus 的士 ~ 1千有找 :P:P
j0}9wv/A.K9s
等等...........我想問邊度叫大(與)山............:eek::eek:
[[i] Last edited by 也媽嗲 on 2008-6-21 at 10:47 AM [/i]] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 嶼:
拼音: yu3
注音: ㄩ3
有沒有人有九宮或另外的寫法 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 係大嶼山啦- - 答巴士囉 /tr'c~oJcM
唔係就港鐵 用中原地圖,入面有巴士線,入到去右面係地圖,左面有一行寫住-otJc4E8N@
首頁
搵樓
樓市
巴士LG!Z%B"s.X
*R(}"ujxtS
用慣左就好多地方都識去,好多開車o既人都鍾意用佢搵路CVx[D0|&RH~
[url=http://www.centamap.com/gc/home.aspx]http://www.centamap.com/gc/home.aspx[/url]
頁:
[1]