娛樂滿紛 26FUN's Archiver

wong555 發表於 2008-6-21 10:38 AM

大(與)山

大家(我住粉嶺的)_m dB{2S0^ w}
你地知唔知大(與)山點去(最方便的方法)?]K/mV5s` J
大約幾錢呀??

0000001 發表於 2008-6-21 10:39 AM

airport bus

也媽嗲 發表於 2008-6-21 10:43 AM

的士 ~ 1千有找 :P:P
mB0mJO+Ulpo#V j0}9wv/A.K9s

nB)f:cbc3s8| 等等...........我想問邊度叫大(與)山............:eek::eek:
Ki/q"cD
-D/wHS*sr [[i] Last edited by 也媽嗲 on 2008-6-21 at 10:47 AM [/i]]

QuiGonJinn 發表於 2008-6-21 10:56 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Lee3 發表於 2008-6-21 12:29 PM

嶼:
!Rzfin[p-]n 拼音: yu3
5^`.F |J7}1O 注音: ㄩ3
:`i2c{-H"~'xF:JR:m4M 有沒有人有九宮或另外的寫法

QuiGonJinn 發表於 2008-6-21 12:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

wong555 發表於 2008-6-21 08:50 PM

係大嶼山啦- -

007占士邦01 發表於 2008-6-23 01:14 PM

答巴士囉 /tr'c~oJcM
唔係就港鐵

蕃薯 發表於 2008-6-23 08:44 PM

用中原地圖,入面有巴士線,入到去右面係地圖,左面有一行寫住-otJc4E8N@
首頁
R?-{~(nf&F 搵樓
~d$_!_3Ud;c-M,[ 樓市
a:{z"z*`8b&g;Y 巴士LG!Z%B"s.X
*R(}"ujxtS
用慣左就好多地方都識去,好多開車o既人都鍾意用佢搵路CVx[D0|&RH~
[url=http://www.centamap.com/gc/home.aspx]http://www.centamap.com/gc/home.aspx[/url]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.