娛樂滿紛 26FUN's Archiver

spareman4 發表於 2008-6-22 02:36 PM

溫馨提示:呢個星期有機會打8號風球

[b][size=4][color=Blue]天氣突然異常悶熱, 通常都係大風雨既先兆 ~[/color] :help::help:R{&wd |OR1E

lf l h!Paka:K,u;b1d [color=Green]睇番 [url=http://www.hko.gov.hk/wxinfo/currwx/tc_posc.htm][color=Purple] [size=6]> 天文台氣象圖 <[/size][/color][/url] , 颱風 "風神" 吹緊過嚟 ~[/color] :eek::eek:?A0fpq(B+C
S~Xkn:r&x
3v"o6xe0Y-MAC
[color=Brown]如無意外 "風神" 聽日會進入本港 800 公里範圍 (1 號風球);[/color]P}9T0wG
-}$tD]~5[LB

^XT E(z/d]-Y [color=Navy]"風神" 中心風力強勁 (達每小時 130 公里),4`@1Z'ogy6P

g!y+TUL sShqC 如果吹得近香港既,有機會都會掛8號風球 ~[/color]
a S,rPJQ,c
?W^L7m}nR
o(\"C ^3O]4A@ [color=Red]大家要做好準備喇 ~[/color] [/size] [/b]:redface::redface:

QuiGonJinn 發表於 2008-6-22 04:24 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

小妖 發表於 2008-6-22 07:33 PM

收到,謝謝師兄溫馨提示! :good:

eric911 發表於 2008-6-22 10:04 PM

星期五要睇wanted,一係早啲打,一係唔好打,唔該﹗

kuru 發表於 2008-6-22 10:09 PM

Thank you for your notes.
b2\ A5byj that's why the weather very hot in this few days

SCM 發表於 2008-6-22 10:11 PM

[quote]Originally posted by [i]eric911[/i] at 2008-6-22 10:04 PM:
W rPR/V!BN 星期五要睇wanted,一係早啲打,一係唔好打,唔該﹗ [/quote]
:y,V+q\8apz 我同你唔同
4JN KK:]CwN6{~ 一定唔好星期2,3打5DC6Z!?)s
特別星期3 我要考cee oral

QuiGonJinn 發表於 2008-6-22 10:17 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

SCM 發表於 2008-6-22 10:19 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-6-22 10:17 PM:B:bPm_d5q!s;Z p^
/G'zLW/~GZ
最大可能就係星期三:naughty::kicking::crybye: [/quote]
0P;?@q2he| 就算係星期3bx5j Dr&~t
會考好似照常@S|0]3S-H1S
仲衰 去試場一定好狼狽:cry:

阿感 發表於 2008-6-22 10:41 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at  22:19:
Mxg f2ypx!E6T
"[o'ZL_+L'g[ 就算係星期3
a:yy\I\6\:f 會考好似照常Xfh9a.o&DYrn
仲衰 去試場一定好狼狽:cry: [/quote]
9F2nK\7u9l ~IK
B E S8? eOE 8號好似要改期喎

spareman4 發表於 2008-6-22 11:01 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2008-6-22 10:41 PM:;p C:C]0kl(f
P-_C8zGG*FcZ{

;j1l-Gg v 8號好似要改期喎 [/quote]:E7l"Idv8f4i

G!RU/IeU4B3U4nv [color=Green][size=4][b]一般 8 號風球考試都會改期嘅 ~[/size]
Z9[$FzO|)a{8v5s W nDv_#WS7nh
[size=2](記住留意到時的電台廣播 ~~ :P:P) [/b][/size][/color]

infjlam 發表於 2008-6-22 11:02 PM

唔駛咁緊張,應該有80%打唔成...

RNRSKY 發表於 2008-6-22 11:29 PM

ER.......
O4f$ix1|W&|*H"Z0l 剛剛先有幾日好天
,_5U5p"{#t 又打風了.....:mad:

藍熊 發表於 2008-6-24 04:39 PM

今劑若掛8號就當開場白, 遲下等多個颱風高蓮殺到香港, 當然颱風高蓮既破壞力絕對在溫黛之上, 亦係唯一可令市區長時間吹颶風(3-4小時)既颱風, 我連颱風高蓮既相都睇過, 佢既破壞力絕對驚天動地, 東九龍市區比佢到打到殘缺不全, 全港仲死好多人:( 基於天文台當時冇掛十號風球. mT%HZ(L} O2?;E+j

'JPH'^(pt-Q [[i] Last edited by 藍熊 on 2008-6-24 at 04:40 PM [/i]]

321111 發表於 2008-6-24 07:22 PM

[quote]Originally posted by [i]藍熊[/i] at 2008-6-24 04:39 PM:U7q,c Tlc|
今劑若掛8號就當開場白, 遲下等多個颱... [/quote]
4k'q,vE x+M3Gy_3{F -H1uB8YnI5~v8YZ;X
預知能力?

SCM 發表於 2008-6-24 09:26 PM

有冇人同我有同感;X"`+VvRc
(以下言論同我政治立場冇關 只係我同幾位親朋好友都發現既一個現象)
ZO|/\!eoTyAZ5l
y2S_cg*} c*d 台灣上一任既陳總統在位期間
_uS)b Zt7ECyA 颱風多數打台灣
U g#c?3| ZQ 反而打香港同菲律賓既次數就減少4c'\| ug{!~$m8i3T
而家馬總統上台 U/jkQD'Dn
菲律賓即刻食正個風

eugen 發表於 2008-6-24 10:45 PM

yeah, tmr dun need to work la~

藍熊 發表於 2008-6-25 01:09 AM

[quote]Originally posted by [i]321111[/i] at 2008-6-24 07:22 PM:
o8m0X0Tr^^ :~"UbrF(|/]7W

] K T*ZJ(vD:{.i]xi 預知能力? [/quote]`!@Eu4f{ _KE

Eas6@-|,yf*l:QuJ 我覺得今年係時候再有62年颱風溫黛甚至係93年颱風高蓮之類殺到, 到時好彩既就前者, 行衰運既就後者囉! 若溫黛既就猛爆玻璃窗, 翻車, lum招牌, 甩鐵皮瓦仔及金屬柱傾斜等; 但假使係高蓮就大碌葛, 到時全港十八區所有起重天秤通殺, 大量金屬物體嚴重扭曲, 橋樑斷裂, 數百至數千萬樹木被毀, 爛路, 家居意外頻頻發生, 甚至鐵鏈都照樣打斷:eek: 市區勢必吹颶風, 其陣風更高至無法想像: 高蓮向觀塘區各地最高陣風286-421km/h之間, 平均風速為131-238km/h之間.

doging1977 發表於 2008-6-25 02:54 AM

[quote]Originally posted by [i]藍熊[/i] at 2008-6-25 01:09 AM:-x^USY5_h-|!]

/ei+Dp&jlRq
8l9v6f1@)t"T`o'y 我覺得今年係時候再有62年颱風溫... [/quote]'Aa xC.u e6{
點解淨係講觀塘區,其他區呢:confused:

Zeus_001 發表於 2008-6-25 08:31 AM

[quote]Originally posted by [i]藍熊[/i] at 2008-6-25 01:09 AM:.G ~Q/}#I#a|CN
我覺得今年係時候再有62年颱風溫... [/quote]
6GzR5y)dj5ru,Oj
9l4m8{Md\+B [color=Purple][size=5]算吧啦你.....Jg&[/f:\$h4dh
你去到邊都同人講颱風高蓮、溫黛,連去追星都要同啲星講,你唔覺煩人哋都覺悶啦[/size][/color]:sleep::sleep::sleep:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.