~~理科~~
大家我諗住中四讀理科(會讀到中7-大學)
但係唔知讀理科有咩工做?_.VP5C%U(S_
咁如果讀文又有咩工做?
我的錢途~~;c:x&JYqKC.~gB
睇大家的回復啦!! 其實而家如果你唔係讀得好專既你讀既科基本上同你做既野係兩回事JQ {"T"xy0hZ
讀書係訓練你諗野or解決問題既技巧J6x Rq[
比較冇咁practical if u choose science, u can choose to get back to arts in AL or University.
but if u choose arts, u cannot get back and are doomed to study arts.
for career, surely, it is much better for studying science. 雖然好似好低智,不過都要講:一切最重要係你自己既興趣:good:9qX@b.s LU;} g4PF
無錯!香港社會一定係理科前途好D,就連大學都係理科學位多勁多
而且重要係,如果你讀理科,你可以0係中六、Jupas果度轉做文科同商科.........
p5x1|/VRf
但係咁唔代表理科好,只係代表你推遲自己決定自己人生方向既途徑R,f} H$u#{4iM
文科一樣有出產獨一無二既人材
商科一樣有出產家產無限既人vB)N*zk,Tn[8o
3zS D}V
對果科有信心、有興趣既話,前途暫時唔係要考慮既方向。 個人認為
唔抗拒理科就揀吧X Y!mVhW5W6R w
既然係為錢途
那就更加不用說 無論文理商都好, 最緊要英文好, 英文係最穩陣的後路! 唔好諗咩有冇工做M9h ypZ
或者有冇前途A:}M/F mIR
我可以話你聽,讀咩科都有前途5i {I.vv
而且就算你讀完個科,都未必會做番個d工j+ag9j,h4xe,Q.^)`
你選科只雖要睇自己既興趣同能力就得喇
其他既都無關係,自己興趣同同能力最重要 所謂行行出狀元!
我主張個人潛質和能力行先,
只要自己有能力讀得好那科,
成為該行頭尖子,邊一科都冇問題~ 當然興趣係為先uR-ZAPdB
但係人總要向現實低頭, 除非你屋企好有錢Y4X\!qU R:?j
所以都係要以個人能力為先
如果你對文科好大興趣, 但係個人能力係讀唔掂既, 但係讀理科就讀得好好既
咁你就要諗吓要興趣定前途喇+~eP*I%t t@4bP]
N4RRBY#w%B
唔通就算因為為咗興趣而repeat咗幾年去讀文科, 讀唔選擇可以名列前茅既理科咩
E1T.?&z0J
担白講, 好多工個requirement都係 all discipline 既
讀咩科都唔緊要
但係你都要攞到個入場券(學歷)先得嫁 [quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2008-6-22 10:08 PM:)g8u CZ Raf&w Ea$t
無論文理商都好, 最緊要英文好, 英文係最穩陣的後路! [/quote]
100% 贊成!!!t-JY@:O+Y,`4L
讀乜都假~~最重要讀好D英文~~~!!!
英文好你驚無出路?! [quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 2008-6-22 11:41 PM:P%_ eJ O0U$U.X_
&l!e0j qP V-y
%|VJ%n.yO1g@
100% 贊成!!!X+T'M/GI|
讀乜都假~~最重要讀好D英文~~~!!!
英文好你驚無出路?! [/quote]$uX(d#uf/t^4a(d dl
其實最緊要係張入場卷~ if you care your future income and job , you should take some business subjects.
頁:
[1]