娛樂滿紛 26FUN's Archiver

playbr2 發表於 2008-6-23 02:05 AM

含意?

林敏驄為無綫主持清談節目《林敏驄Special》,昨日錄影第一集,更找來曾志偉任嘉賓。[color=Red]志偉送上一架「火車頭」給阿驄,大玩阿驄太太陳伶俐的緋聞[/color],阿驄即謂:「好似差你張相呀!」而阿驄則以一碟「鹵味」回禮,更抵死地加一句:「食架,唔好掉呀!」似暗示對方愛爆粗。 j,g;{G#Dz+`gH

7B xe.c Q@6p   志偉表示最想知道阿驄現時的家庭狀況:「我想問佢有無去過美國?有無打麻將?有無食越南菜?」問到阿驄是否介意提起太太?他說:「我都未結婚。」當問到會否找太太任節目嘉賓,阿驄不但再次強調未結婚,又趁機取笑志偉:「雖然我無朋友斷六親,但不會得罪人,出去食飯不會有人拉隊走。」SZF0bD
mc2EN g6ryS g
[color=Orange]火車頭有咩含意? & 陳伶俐勾佬件事係点架?有冇人知?[/color]

Ö(°㉦°)Ö 發表於 2008-6-23 03:22 AM

林敏驄和陳伶俐這對結婚十年已有二子的夫婦,$iN.i#zs"T
被傳婚姻亮起紅燈,n2f8fHGJ ~x
有報道指因林敏驄近年在北京成立製作公司經常不在港,
vC7U GS\aXw'u 陳伶俐耐不住寂寞之下,/S!rr.dC9K?6g;N
因打麻雀而同時期認識兩名男士發展婚外情,ev%qslX)|
昨日查小欣聯絡過陳伶俐,
FI2[']x'F,[$Yo 他們都不想為非真實的報道作出任何回應。}(RlHK.h5E

.UaP;UUU"q 有報道指一年前[color=red]陳伶俐經常到一間越南餐廳的閣樓打通宵麻雀,
*u)o;d!@LgQz 因而認識該店老闆,
/aprER A&a 兩人火速搭上, R#ZD5W)e+aF
林敏驄懷疑老婆有古怪,Cw P6F9s;~
曾經突擊返港了解,
x{+`/`Lbm 結果有人當場斷正[/color],
6Sf'M,a o$[ @'N 林敏驄一怒之下便搬離北角住所,f+xC6[.s GL9E
獨自遷往天后居住,8zozw\Vd
並提出離婚,m2H-`dxp
不過陳伶俐以兩子為由,
F:Y%gC;f B"g#d 加上近年都沒有工作,l @m`)cv4_$[
所以不想離婚,
l0IFx+A dZ'oZ;a$^ 經她多番懇求下,!I P+FdBa9w.[s
林敏驄為了一對兒子可以有完整家庭便打消離婚念頭,s+r[2vUl
但自己堅持分開住,
cc|#VC| MfF 只間中返家探望一對兒子。%X*Q8V a}i
而陳伶俐便繼續和該餐廳老闆來往,
{0P%| g ^2EL;j? 今年一月的生日,
@_*v ?0w Y6I 對方更在自己的餐廳幫伶俐搞生日會,;Aew-t;P
林敏驄則約朋友在另一地方宵夜,
7B*e1Dt+G:Ab 同期陳伶俐又因打麻雀認識另一位任職股票行的有婦之夫,]*R w"[ Te&P
結果弄得對方和太太分居收場。

QuiGonJinn 發表於 2008-6-23 03:45 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Ö(°㉦°)Ö 發表於 2008-6-23 03:59 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-6-23 03:45 AM:
bj;L|%J0pu
~H"`~ms4H(s#Y$w5{ 呢位版友答得真係認真,好少版友咁快... [/quote]
D?P{4PK dbGaB S *YV#\_Q;F]DF K Y
你好得閒咩 :noway::gun:

QuiGonJinn 發表於 2008-6-23 04:52 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ychj 發表於 2008-6-23 08:54 AM

火車頭係銅鑼灣大坑既越南餐廳

playbr2 發表於 2008-6-23 11:16 PM

[quote]Originally posted by [i]ychj[/i] at  08:54 AM:
;\1F)RScn [color=Red]火車頭[/color]係銅鑼灣大坑既越南餐廳 [/quote]E-q9B v:y

$W&@%bOKe7VU thx ~ u say the main point:):good:

playbr2 發表於 2008-6-23 11:34 PM

[quote]Originally posted by [i]Ö(°㉦°)Ö[/i] at  03:59 AM: ER4F"]$})c

+gN`e%e[,vl k
*{0@k4\'tX AJ.J4y 你好得閒咩 :noway::gun: [/quote]
ce:Zo h|Jd I%N;w ~ YB&B9sY y_
9樓 [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=184566&fpage=1&highlight=[/url]*?#V,ba2d C2Q*xB
"qd'mh5?G\,j!G
你係playB ? 我早排知道o左你叫amanda ;) 你估下我係邊個:dev:

Triangel 發表於 2008-6-23 11:42 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2008-6-23 11:34 PM:
Dq.CQ6`N4G*d ] nX {&?{ F{
jd yT%T5Oc)`#R
9樓 [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=184566&fpage=1&highlight=[/url]"sV3\f!F(WS;x'@R

G5Tt2O"{uF#hn 你係playB ? 我早排知道o左你叫amanda ;) 你估下我係邊個:dev: [/quote]z8]4} i H&H%m6g
PfEp-sFc6]l
仲掩式:giveup::giveup:

playbr2 發表於 2008-6-23 11:47 PM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at  11:42 PM:$ic*Y:q4|C
1uO9F2l.Q|+Mt

+U!c!S7?.Jv9\ 仲掩式:giveup::giveup: [/quote]M7D5g4f zh(ggW&T
R T7tf f/F8t
:confused:
6v&Heg V
1o b*sv'A [url]http://hk.search.yahoo.com/search?p=%E6%8E%A9%E9%A3%BE&fr=FP-tab-web-t&fr2=tab-web&ei=UTF-8&myip=119.246.12.148&tmpl=&meta=rst%3Dhk[/url]

sfxc0000 發表於 2008-6-24 12:00 AM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2008-6-23 11:42 PM:'~8if`9_;v}
*@JZW&m[
K7Dr4e,`2I
仲掩式:giveup::giveup: [/quote]
"wAbzRE)jbX@
2g+L#CJ1Vq#x 醒 d 啦 :haha:8iEohr1a7qB U
)ii A$h2y$q#z'J"GF
人地放水俾你知呀 :dev:
qT^Ka:R GS gs)zJ*yb!y7G
仲唔上 :gun:

playbr2 發表於 2008-6-24 12:10 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at  11:47 PM:.h*d\n+]8u;f(n)px_
V"[\],y G'P-\S

!Z`V/]]4N Q9N :confused:
-H6OWe,` PpV I:|3v/uH:d"X#N N
[url]http://hk.search.yahoo.com/search?p=%E6%8E%A9%E9%A3%BE&fr=FP-tab-web-t&fr2=tab-web&ei=UTF-8&myip=119.246.12.148&tmpl=&meta=rst%3Dhk[/url] [/quote]
A Z-zViy0M)l 7G nW5Z:z

Q9C` {6~k 搜尋: ])oYQ!e-L?5q

]%RQ3i C8^u2@*\ 古人有話. 忽略此用戶 ... 回應︰淫one企圖掩飾臭行 未被評分 :eek:1o C4xF\*rB
        ;?&[%g.V6WVI
抹黑別人掩飾自己的伎倆 ;) ... 回應 ︰壞人的「必殺技」, 是通過抹黑別人以轉移視線 ,掩飾自己的所作所為:nogood:

Triangel 發表於 2008-6-24 12:26 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2008-6-24 12:10 AM:S!a"[p%a(f;`'P H

&U(b8k~lN FmK8l0f b"L }MK!B B)T
y.e7y5I@7a1p
搜尋:
7? Lcw3~C
7wU\4RN%B 古人有話. 忽略此用... [/quote];xx6k}G4G n [

t\)U*P*S I/k] 天痾門play氏的「泌殺技」:lol::dev:

Triangel 發表於 2008-6-24 12:28 AM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2008-6-24 12:00 AM:RP0Tt D

#`n@+n ^ F
d@i r&{,B/a `)|+xC 醒 d 啦 :haha: ]9nb q-V%r3V;H)b\

^5~ L:]-_2p8C(Jd 人地放水俾你知呀 :dev:
S2]'a1n)F)o}X t XM1R j N
仲唔上 :gun: [/quote]
Cwld^(bM
LZ;w\2gBG 鈐時吳塗枉日:noway:

sfxc0000 發表於 2008-6-24 12:32 AM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2008-6-24 12:28 AM:5P\ HwB5V2U
1M3h)a%z1c Kc
lwz+Jw9Jv Y^
鈐時吳塗枉日:noway: [/quote] Y8L5V[-wd
1P4@f4v-VtQN7t?
欽佐望程水 :eek:

Triangel 發表於 2008-6-24 12:44 AM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2008-6-24 12:32 AM:~NNEIQ)Z

z{5D1[ c3| D%N0J%N
\Z~_{#?,I`5~ 欽佐望程水 :eek: [/quote]
kk|f Dy 1n:y,O:S{
忘情水 :clap::clap:/{6L0v1pQsG o
有d敢順野,我都請我d銀行 Loan Officer 飲先啦 :clap::clap::drool:

playbr2 發表於 2008-6-24 12:51 AM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at  12:44 AM:H:`3C Uv(l0k

-fN)n,]-O;mUvf !]NL`M+pX ^&|
忘情水 :clap::clap:)]I%r G/W0Pyo
有d敢順野,我都請我d銀行 Loan Officer 飲先啦 :clap::clap::drool: [/quote]
HlXZ7vmy3W'j
Mo*]8T(e{ m(ZBv 熊仔是誰?:confused: 是那個壞人嗎?....and 你的肖像很邪門似的 , 是電鋸驚魂第五集嗎?:haha:
Ln {*x4y#w)]1^B~:Pah /[#RLfKz.Z'R
[[i] Last edited by playbr2 on 2008-6-24 at 01:07 AM [/i]]

Triangel 發表於 2008-6-24 01:10 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2008-6-24 12:51 AM:
/oB-?I)]J
q9LR{7S'Vt E&b G/ti8SV)h+o;Y.P
熊仔是誰?:confused: 是那個壞人嗎?....and 你的肖像很邪門似的 , 是電鋸驚魂第五集嗎?:haha:
`Qe-RT4u
t:{k1Y D&w [[i] Last edited by playbr2 on 2008-6-24 at 01:07 AM [/i]] [/quote]_D8~Iq;o
K)UF6G#C(t
咪似的前,似的後啦:eek:

QuiGonJinn 發表於 2008-6-24 01:19 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

playbr2 發表於 2008-6-24 01:52 AM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at  01:10 AM:uF!EL/L7G

kK'n9_1{/hlNH ]w3wt:m
咪似的前,似的後啦:eek: [/quote]3et W+l'hlwK4n7U
.a\*K/a6TB{
up乜:giveup:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.