娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kingtong 發表於 2008-6-24 09:11 PM

天文台宣佈11:00前掛八號風球

天文台宣佈11:00前掛八號風球

雷公 發表於 2008-6-24 09:13 PM

有鬼用呀,聽早6點掛先有用嘛

littlepig 發表於 2008-6-24 09:15 PM

[quote]Originally posted by [i]kingtong[/i] at 2008-6-24 09:11 PM:
n},b0`$x 天文台宣佈11:00前掛八號風球 [/quote]
3P ]he!a,yq ufr)J.c.kMUA ~

4BU Mv&CMK @0q:`2I5Z 唔該晒,我可以叫女友唔好OT , 早點回家:)

大邪神 發表於 2008-6-24 09:22 PM

[quote]Originally posted by [i]littlepig[/i] at 2008-6-24 09:15 PM:
l hy\3l["V (M UrEcJ|e9^

T zF.SR4]_ py!P0z
~[`g(|Yr 唔該晒,我可以叫女友唔好OT , 早點回家:) [/quote]
5K5t ql+a{7G4W$L k5u 你信得過超英哥:confused::confused:

hkcchk 發表於 2008-6-24 09:24 PM

Don't know how long it will last !  Expect it last after noon tomorrow.

clkgtr 發表於 2008-6-24 09:24 PM

[quote]Originally posted by [i]大邪神[/i] at 2008-6-24 09:22 PM:X6I,KN#o!HK

"Izz(lR*eerJy^ 你信得過超英哥:confused::confused: [/quote]a!]7keC{#^vU

(B0JUBk3hj jS P/t [color=White]22:40 會掛[/color] :secret: :dev:

大邪神 發表於 2008-6-24 09:25 PM

[quote]Originally posted by [i]clkgtr[/i] at 2008-6-24 09:24 PM:e2ECrTCc(l
#_z3B9SdP:hp

]!R[Haw [color=White]22:40 會掛[/color] :secret: :dev: [/quote]
9~;W#X!K;jj r 我信你多過信超英哥:P

clkgtr 發表於 2008-6-24 09:26 PM

[quote]Originally posted by [i]大邪神[/i] at 2008-6-24 09:25 PM:8ka1a~7q emjn
7P1Xa,DWHc
我信你多過信超英哥:P [/quote]
Rl+i9V7C 0O4Z3_\;M|Qz
信我聽乞米喇 :naughty::naughty: :dev:

ATX-828 發表於 2008-6-24 09:27 PM

今晚清埋未出既fun及post 了一半的深圳車展先:win:

littlepig 發表於 2008-6-24 09:35 PM

[quote]Originally posted by [i]大邪神[/i] at 2008-6-24 09:22 PM:%xw&P4bo l*MSn9i
J)G?YMoA;k{
你信得過超英哥:confused::confused: [/quote]
^#kO8nIl4~,H_
p ur8y Q+Xh:i 料晚上十一時前發八號信號^Q_g'?UL8e
(明報) 06月 24日 星期二 09:15PM
Y"c8KY;s7Nh"n&i| E 天文台    仍然發三號信號,但預計在晚上十一時正或以前發出8號熱帶氣旋警告信號,本港風勢將會加強。k"De4ot~w]

G l!Jtw 7]$V!OUp-g4S

W?,xI_p5Sn9E!z 在晚上9時,強烈熱帶風暴風神集結在香港之東南偏南約130公里,即在北緯21.3度,東經114.8度附近,預料向北或西北偏北移動,時速約16公里,大致趨向珠江口一帶。
.^ []J:zx9h6@:@ kt8O}xW;KZ
在過去一小時,長洲及西貢    分別錄得的最高持續風速為每小時47及51公里,最高陣風分別為每小時62及77公里。
,IB }^ k]Xj&D [dU)\5bil(N$r
由於風神明日清晨相當接近本港,預計於今晚十一時或以前發出八號烈風或暴風信號。政府提醒返家路程偏遠、轉折或居住離島的市民,現應啟程回家。政府已通知屬下此類員工下班。n2G ~:ZP6h!x*E
m|"K$`.E"R9A|w
教育局宣布,夜校今日停課。夜校應實施應變措施,確保學生安全,並在安全情況下,安排學生返家。

edward1906 發表於 2008-6-24 09:40 PM

我想問市區有冇風
B;{ [#o2Y3[ 我住屯門一滴風都冇,仲好鬼熱

infjlam 發表於 2008-6-24 09:43 PM

單睇風速數字,個八號波冇乜力水:cheers:
1I7G NhS8j@z q,^ 但條行走路線,就同原先有好大出入...(香港天文台...:haha:)^7cl@?9wogp
越來越打正香港:eek:'MdO v_#pc3V
*n~4i t1k-N0K|
最好唔好造成太多破壞o拉:(
._Z(TT*dD)^L5F 見到有經濟和人命損失,我地都唔開心:crybye:

joeyyung713 發表於 2008-6-24 09:48 PM

不如以後十號風球至唔洗返工.....o甘天文台咪好做d O羅...

發表於 2008-6-24 10:05 PM

天文台之前仲話掛3號機會不大:sleep:

kuru 發表於 2008-6-24 10:10 PM

最多掛到天朝6點, 之後訓醒咪又要返工返學, 冇影響,)r`EJ-l;II6^X
天文台好醒, 濟濟都夜晚或星期六日先掛8號風球~

wcchan886 發表於 2008-6-24 10:46 PM

其實個風離香港都仲有超過100公里&BE7jQG0}
風力唔會太強8vHn rAP
但有好多行業都係要返夜更、通宵更既k^j N.]+v1f_D
而家掛8號風球可以令佢地更有預算
uX(_'Z-{l Go
-_ Y0X.w{3H#}%K Qon [[i] Last edited by wcchan886 on 2008-6-24 at 10:48 PM [/i]]

terry891089990 發表於 2008-6-24 10:50 PM

now it is no.8 ne typhoon signal

Duffy 發表於 2008-6-24 11:01 PM

[b][size=5][color=Green]:cheers::cheers:~~Wish everyone
2C?h6Ef.?u a happy holiday tommorrow~~:cheers::cheers:[/color][/size][/b]

kingsun2433 發表於 2008-6-24 11:47 PM

折壽,俾鬼責:hitwall:都希望明天掛8號風球!!:gun:

zsduck 發表於 2008-6-25 12:00 AM

I think the signal might be taken off before 9:00 or noon again, and have to get back to work....:D:D

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.