娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cgdmzlam 發表於 2008-6-25 02:14 PM

(急) 公立/私家醫院 割腫瘤 要幾錢?

各位兄弟6pm ax6Ct0^
+fV-}!_f jh5I
公立/私家醫院割一般既腫瘤要駛幾錢?
,h\"[1b-H
NJEe,R:y] Z 同埋排期要排幾耐度?%t)^vG;cKje"c L
#Y;]c+Z+ohw[@3f
希望答得詳細d:help:
jTL ~ K/\O Y,?6k `7[ `itc0U(~
謝謝

大懶樣 發表於 2008-6-25 02:26 PM

要睇你割d咩瘤同係邊間醫院割.  一般嚟講浸會會比法國平, 法國又會比聖保祿平, 最貴係養和, 幾年前食個白粥都要30元.....bUhJ4Pn t {
通常排期都好快, 最緊要係配合返幫你做手術既dr既時間姐.  以上講既只係有關私家醫院, 其實當你睇醫生時, 佢一定會詳細講解, 去邊度割吾係問題, 問題係邊個割.

rongol 發表於 2008-6-25 04:19 PM

公立排一年半載去覆診,如果唔惡性,可能唔會做5v?5M#x\.p x%s
收費上網有得睇&S5EF'b%g,vMC
y]n!_+Q(c#I
私人就聽日做都得,如果全身麻醉就十幾萬

cgdmzlam 發表於 2008-6-25 09:33 PM

哦哦~(~n P])u
N,b Vv*z @
多謝你地意見~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.