用歌詞形容一下自己嘅心情...(最好加入感想)
閉起雙眼你最掛念誰...}"Fwc9j2QB%ux`.W ]0R5Mf Bhgv4Uf
眼睛張開身邊竟是誰...
gW1ZhE)[7N4X8h
形容呢一刻嘅自己簡直一流:cry:%T I/x.uob
T)j3DcH.~
[quote]Originally posted by [i]jen01二世[/i] at 2008-6-26 04:34 AM:~^^F:i[C#O
[b][color=teal]各位回覆我好歡迎...1e!`T%fW?
}7THAvD!A
但唔該先貼一下歌詞....#s%SZ-bCM3g
或者用歌詞去回覆別人都可以(呢點我最想)
U'K{6e+ze u%VI
[/color] [/b][/quote])^(A_+D;U1x+Eh
[[i] Last edited by sfxc0000 on 2008-6-26 at 06:40 AM [/i]] 臨行捨不得你走 臨行捨不得放手 原諒我這刻人退後!V_!g|7m5PIt,\
臨行不想講太多 臨行只想哼句歌 來念記這刻一起走過/^/ag0P!k!DP,P
如果開心講你知 如何感激講你知 尋夢去結果成故事
難忘真心的靠倚 難忘刻骨的句子 能令我痛哭只此一次
孤單旅程悠然繼續行 孤單時候念著你 孤單時候默念這個晚上
伴著你 講心事 如何不捨都要走 如何不捨都放手U|5S9m Y
能遇上片刻等於擁有 咩事呢 ??Dpe I%|#br"[5t
n4~jCBF{Tc5J
你都好似好灰咁 !!! [quote]Originally posted by [i]jen01二世[/i] at 2008-6-26 02:48 AM:*t4KZO{3k UFxx
咩事呢 ??%bDq}m `R7G
你都好似好灰咁 !!! [/quote]$s-@~3@0m8J&x'FHa4|
係呀 ~~~~~~~~~