娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jen01二世 發表於 2008-6-26 02:35 AM

用歌詞形容一下自己嘅心情...(最好加入感想)

閉起雙眼你最掛念誰...}"Fwc9j2QB%ux`.W]
0R5MfBhgv4Uf
眼睛張開身邊竟是誰...
w$tv w duO']*fa gW1ZhE)[7N4X8h
形容呢一刻嘅自己簡直一流:cry:%TI/x.uob
T)j3DcH.~
[quote]Originally posted by [i]jen01二世[/i] at 2008-6-26 04:34 AM:~ ^^F:i[C#O
[b][color=teal]各位回覆我好歡迎...1e!`T%fW?
}7THAvD!A
但唔該先貼一下歌詞....#s%SZ-bC M3g

0S"?4J*vk$gSg? 或者用歌詞去回覆別人都可以(呢點我最想)
N KD/z@p U'K{6e+ze u%VI
[/color] [/b][/quote])^(A_+D;U1x+Eh

6v.Aj%[!W cx)t [[i] Last edited by sfxc0000 on 2008-6-26 at 06:40 AM [/i]]

sfxc0000 發表於 2008-6-26 02:43 AM

臨行捨不得你走 臨行捨不得放手 原諒我這刻人退後!V _!g|7m5PIt,\
臨行不想講太多 臨行只想哼句歌 來念記這刻一起走過/^/ag0P!k!DP,P
如果開心講你知 如何感激講你知 尋夢去結果成故事
L9j L*g,z*G@q? 難忘真心的靠倚 難忘刻骨的句子 能令我痛哭只此一次
c8[p0}A;p(U;DG 孤單旅程悠然繼續行 孤單時候念著你 孤單時候默念這個晚上
_6`f%?~ P|,m 伴著你 講心事 如何不捨都要走 如何不捨都放手U|5S9m Y
能遇上片刻等於擁有

jen01二世 發表於 2008-6-26 02:48 AM

咩事呢 ??DpeI%|#br"[5t
n4~jCBF{Tc5J
你都好似好灰咁 !!!

sfxc0000 發表於 2008-6-26 02:51 AM

[quote]Originally posted by [i]jen01二世[/i] at 2008-6-26 02:48 AM:*t4KZO{3k UFxx
咩事呢 ??%b Dq}m `R7G

v*f/~+{)P S']#_?`e{ 你都好似好灰咁 !!! [/quote]$s-@~3@0m8J&x'FHa4|

6RV;K'Z1U8z{ 係呀 ~~~~~~~~~
8p5{F3X&o!}S K^:~ B{cU{ y!h?
版務問題
`$?2eK$s0p| %\3A"` da&uv
講你都唔明 :(

mk政 發表於 2008-6-26 02:59 AM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2008-6-26 02:51:
'Lg m ad*k f,E!sE#Lo v

B9i"a:r SZ 係呀 ~~~~~~~~~ U_8k:l&yY,B2FK&T
mB3p5u_ ]P
版務問題q(AO.o!\-q@*PK/x
|Z-y|i,L7h$q0} c
講你都唔明 :( [/quote]
k.K9{&{R2?
XwkAQr Z0W9r 佢諗唔到 用咩直口 加我1000分好a+x6@"kw?;M
佢無啦啦加我 怕比人睇穿佢 愛上左我:cry:

terry891089990 發表於 2008-6-26 03:12 AM

那年一起靜坐抗議 那年一起玩物喪志@&]Y5E}2F(`6nj
那年一起暗戀然後失戀了默默扶持(P+k-{C2bNw(fYp
那年班長競選才學會政治.s6v0t5i]?o O`9b

^-uU;@Z2lgKP1NEk 當走進大社會 奉獻少 罵戰多
Q2gf8A4F%t{"q[ V 相識接著拆夥 朋友仔沒有幾個 幾個"p$No?"m'}l#b0pn.ZA
敵人很多 少一個不算少 多一個都太多
p-TW+D a x+kq
(BW_~&a:S-@c7J[ 當初唱字母歌 學會的 未算多3h ]M&YcE#}am
終於領悟再多 人跌倒又上一課 一課
(q3|"rm}s["G 校門即使逐一給光陰上鎖 都謹記當初O [!V0t*z#E5S
0V~d,E,P9A)z

Bj"P;g2I+n !v1b1|#zx`

.xt\{Iv Grad-Din完左....識左年半ge同學 朋友都要各散東西......各奔前程......

jen01二世 發表於 2008-6-26 03:16 AM

terry891089990,-bw7h*qnG

1_6I7\ FR[ 送首歌比你....'E&{L(^*X

r*`:^Csp1WT 友共情 - 古巨基Y*unIr
曲︰陳光榮 _uUR*a
     詞︰周禮茂|Jtt1n6a1bY
     編︰陳光榮yY`#|\yK-{
Os#F0hgR"R2`2A Y8o
   *下雨天 總掛念從前
n)ayq2Cc t      球場上那可愛片段
~9Z8IKeO      突然又已一年 祈望再會面
Cs4LPngIX-D      舊朋友 就算心永未遙遠Ls*K)lZ)M!x
     但這刻渴望見 即使重聚再短
H/cD isx fSx
(I ~2cS'i['h    #時光可變 世界可變
oW3G9`~+a,x2sK7Y3Y      人情亦許多都變遷
*V ~@Rpk      友共情不變 那種真找不到缺點5\l@0@'LNiY
     你我再次相見 隨年和月 身心雖秏損}f?_S)nS$G
     友共情從難扭轉 心內那熱暖
3N;D4Sj)Nko.?      仍是純真未變
,ny${uO d$j 7M,uE"n{6`)l
   +NOW AND THEN THINK OF YOU AND ME
zlDm8C      FOREVER FRIENDS, FOREVER WE\'LL BEk8Zsp^t
     TIME IS CHANGIN\' BUT NOTHING\'S TO BE BLAMEDLp)}w3RU8r["?
     CAUSE OUR HEART FOREVER SINGf(icf|

u1IFtl nO      重唱 *,#,+,#

edge0424 發表於 2008-6-26 03:46 AM

神啊!求求讓我睡..請不要再打雷.......

akakak777 發表於 2008-6-26 03:48 AM

名稱:男人 KTV A-??}J@
歌手:側田'D7p?VJ
作曲:胡彥斌.W#aw!m'i5|i.e"?
填詞:甄健強!{\$eXv2^
編曲:
3NI5]T!@*Fn(pS 監製:
-Q_Q E'\+X b
C%~:t"Jag
$Z:aS6["K 每次當苦惱失意
Xv U?0_d$n 漆黑的K房裡 圍住
kKgL-w0\'d 喉嚨呼出 每個生字
N8W*Y7g![E&r 這歌詞 原來碰到他痛苦處
$e`B{-o+[)c +q A,T \A(I*iM
要吐苦水也許我不願意 XxD eZZ
瀟灑分手裝作太輕易
!K8w+b)uB xY6m9t 然而啤酒 仍苦得相當諷刺 r6\&^ NAw%R
讓我關門 利用咪高峰哭喊幾次
?;As4_h
(w(^a}:cl(iw)b F 沒有歌 怎敢說心事
#Y1R8w$vL/y^;? 受了傷 始終怕別人知
t?x"F8G&o 我和你吻別 在無人的街 (S7v`(G;q
張學友唱出我的情節
b F|*s s-K{ 7E%e`P/dy
沒有歌 怎敢說心事
%H0{_w/?U 受了傷 點首更絕情詩 4| eu3C%R%jSD
你的背包 讓我走的好緩慢
K8C3kg8} 陳奕迅那首歌 是唱的他自己 C0}}$DT)b0R

(~RGquu!w,~ y/k 沒有歌 做人
:`0dmh5a+C} Kj 只懂苦唱怎去遮風避雨
!ybn'xM
$a K4Z"E2J S!M-Z {9b 要吐苦水也許我不願意
U-_B SjJv;i*o*Y 瀟灑分手裝作太輕易
"nXeR0v j.r 然而啤酒 仍苦得相當諷刺
}1O)U)}$FGz4H k3_ 讓我關門 利用咪高峰哭喊幾次
K&{.C,vKp~(XT2D
(l;OD+lY 沒有歌 怎敢說心事
dQ)p2mRG/S 受了傷 始終怕別人知
L9[{.Ek6w5c n r6PU 我和你吻別 在無人的街
ej4n)B*M#y 張學友唱出我的情節
%p%Z*OWG1X oOb NzoX?2le:S{bM,j
沒有歌 怎敢說心事
mQ!|8~&b%q;D0t 受了傷 始終怕別人知 ^Ix.Q"lf2\
你的背包 讓我走的好緩慢 1w0^{{1nJ
陳奕迅那首歌 是唱的他自己 2kQ.T7x'q~ y R5|

f s#Zs Q 沒有歌 做人 T8n3? c9Kl^c R
只懂苦唱怎去遮風避雨

mk政 發表於 2008-6-26 04:00 AM

情人 - BEYOND B5]&e@Ah-M)R6K
     曲︰黃家駒
v]6B+]J;n$f?      詞︰劉卓輝
] u0k1bP7y&C:A Z%[g4X #V:XM-Db} g ]G
     盼望你沒有為我又再度暗中淌淚
uE/O!H-R-`vG      我不想留低 你的心空虛
.l'ot@6h1U      盼望你別再讓我像背負太深的罪
mQI"_OF      我的心如水 你不必痴醉3B;ZYJm eyEg

HK5dW A!@6u4}    *哦 你可知 誰甘心歸去W c@k w]
     你與我之間有誰
)h*NP0inW\4S5N &dE-kS2r;_&S Kr
   #是緣是情是童真 還是意外 |q#dU3S,yF{:yfu
     有淚有罪有付出 還有忍耐
d_Wa"U-a+X F      是人是牆是寒冬 藏在眼內U8k?~;@J-P/l
     有日有夜有幻想 無法等待
:G"wArdx@ v0c/?9F t\o
     盼望我別去後會共你在遠方相聚'L2I0S]k&V9P
     每一天望海 每一天相對4ElL2s kc
     盼望你現已沒有讓我別去的恐懼.eT;j}9o g
     我即使離開 你的天空裡
L#~"j2m9y9ifa"i )g7iG'`l?2hx
     重唱 *,#%j{i[+t3C BQ?

X`j^&Iz_#@      多少春秋風雨改 多少崎嶇不變愛6]Ox7G8z \9Qa9Y
     多少唏噓的你在人海 |9~ t(ry9z

D:K[K.^v}y      重唱 #

自由神 發表於 2008-6-26 04:05 AM

[quote]Originally posted by [i]mk政[/i] at 2008-6-26 04:00 AM:pz MY2g
情人 - BEYOND
:Q~F;`M      曲︰黃家駒 f[1R$v"d:[Z
  ... [/quote]O1A@0a!Ga{*A
:good::good::good:!t7Z!z$^ oE+`t8cq
史上最好聽金曲

mk政 發表於 2008-6-26 04:14 AM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2008-6-26 04:05:
3s],H5M(W}Tt2b
;["Ec|;d[*d :good::good::good: J8w+~H"n'hK(E,N
史上最好聽金曲 [/quote]
\7yb Wi
9K }g UI+qaU~ Beyond o既歌 聽極唔厭
QVae/o(p wL @5@4mv&c.WH
推介大家聽]d!ku5G(yp2W:F
GR/r*v@ s-p(Qe.tE5Z!Lh
[color=Beige]Beyond - AMANI[/color]x2gN]|
Beyond - 交織千個心
a(S7kGl`@ [color=Pink]Beyond - 光輝歲月[/color]
'_8@;Z,O ?#hgb [color=Red]Beyond - 冷雨夜[/color]
6{O Up.\U Beyond - 命運是你家
xow3onBw Cu Beyond - 海闊天空
A FD9l6px[8x Beyond - 誰伴我闖蕩 E*fB W2euWo3q`
Beyond - 大地
` Er5H\ j:T(\dA Beyond - 抗戰二十年
E Ysj&e \ Beyond - 皇后大道東c+[ ?xPJ1V~mh
Beyond - 真的愛你
.L4~ C$EL%FFhjH Beyond - 喜歡你r4Es S8H
Beyond - 願我能
6TAOFj6AVd*V
9fz+u9i4S#WQ A :agree::agree::agree::agree:家駒 :agree::agree::agree::agree::agree:

ktwu2007 發表於 2008-6-26 04:14 AM

支持JEN01二世
7d9mD8~/w%kx&`9m |
` PW5X,n;Bj-J 鄭伊健 一生愛你一個
+`:Q E3o(D{[9I m!T"Qk)_S ?
現在縱使不清楚我最愛你什麼
,gXarGE%U9` 尋覓你 留住你 全憑直覺

自由神 發表於 2008-6-26 04:15 AM

[quote]Originally posted by [i]mk政[/i] at 2008-6-26 04:14 AM:
:v-q$zfe_e+S
};DmH$f-y
OOo)e4](oOQ(~AR Beyond o既歌 聽極唔厭q1R4n"Zg
(}LU_ \0Q z NXs3GE
推介大... [/quote]
(w+SzFm(h0mGf 遙望都好正:P

mk政 發表於 2008-6-26 04:18 AM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2008-6-26 04:15:
HpU']J-PWJ l6v7Mik
遙望都好正:P [/quote]Q8r0D nZ|

f&D2H$Ey9t+ga3Q.x({ 家駒太正 :agree::agree:
!t/t]6DUzN Z*[r P&S'As w"D-{ZN
我發覺自己有2隻碟係 beyond@@

自由神 發表於 2008-6-26 04:22 AM

[quote]Originally posted by [i]mk政[/i] at 2008-6-26 04:18 AM:
OD!oP$kq{7D $o+ZpG%C w:w T

0I2Fxu e(xQ.? 家駒太正 :agree::agree:
w){s6M*F'LC
1bL2_(z+t4P!a6[:I 我發覺自己有2隻碟係 beyond@@ [/quote]
-};Z-k~5f 我都數唔到買過幾多隻啦:D

mk政 發表於 2008-6-26 04:27 AM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2008-6-26 04:22:
%xE}"\\3Rs *\YA4{)| e8q
我都數唔到買過幾多隻啦:D [/quote]
DQ fK3Iz]+Z$w
"qJ S+`G2J 有錢仔:cry:
2H.`1M)q%Wb"i 記得我買果時 好似問呀媽拎錢買:dev:

自由神 發表於 2008-6-26 04:29 AM

[quote]Originally posted by [i]mk政[/i] at 2008-6-26 04:27 AM:
`~ EDTe*?h
/f{{INx)I a
A[/zy VDb+U 有錢仔:cry:!H,@&EC3[ t3{w
記得我買果時 好似問呀媽拎錢買:dev: [/quote] `e(q4B1p)fO-o-VU
再見理想---都好正:agree::agree:
-MqSJv$k;wdJ [ 我有鬼錢咩
$j1sY"t3a.V OrBt 不過我呢D老野睇住佢地出道,睇住佢地出碟o7H-t hm0yT*?
一路咁買下咁姐:haha:

Lee3 發表於 2008-6-26 04:33 AM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2008-6-25 10:51 AM::ra RwE-g&yOyV
K}0B1t&j%\C O

,o+m0AU'Af.n_g 係呀 ~~~~~~~~~ bN ^O B5Zk

GIJ.l*A ] B Q*_ 版務問題n~Rn3\9`]1\
$i!x|&lx*J'Lf x
講你都唔明 :( [/quote]n^d.f j{M4L%~

F*WZ~ f x 煩            林曉培 (Shino) (she has a new album coming out!)
.Bj@G,WRlq%r'f9g
G?-w:Y)r6OJ8g 5RHHd0Ej%{BQ
煩哪煩哪煩得不能呼吸Q v,l#pQ

}5g%x'f-kR{^ 煩哪煩哪煩得沒有力氣 煩哪 我煩啊G*Cu?7K
#Z&TVzC'B1d
煩哪煩哪煩得不敢相信*UW A8|&G{7BojN!n2m8o

9L4@8s"O+czE(?M 煩哪煩哪煩得歇斯底里 煩哪 我煩啊

jen01二世 發表於 2008-6-26 04:34 AM

各位回覆我好歡迎...
:p*[iN&m0r!\9S ]iI;xO4T:eo
但唔該先貼一下歌詞....
1{s e;a/@Km
5[Ek$~W4H*m 或者用歌詞去回覆別人都可以(呢點我最想)[].aRgZ-LI C6b

W)IE-i4xM-yD [[i] Last edited by jen01二世 on 2008-6-26 at 04:44 AM [/i]]

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.