用歌詞形容一下自己嘅心情...(最好加入感想)
閉起雙眼你最掛念誰...:c WN;~['a1o5~眼睛張開身邊竟是誰...
)g6|0?"wu%UT5F0In
形容呢一刻嘅自己簡直一流:cry:$KN/G|o T@
[quote]Originally posted by [i]jen01二世[/i] at 2008-6-26 04:34 AM:
[b][color=teal]各位回覆我好歡迎...:u m we3ER+A TT+~
但唔該先貼一下歌詞....
或者用歌詞去回覆別人都可以(呢點我最想)]pT6S@
[/color] [/b][/quote]N0I2E![J7[5boRK
[[i] Last edited by sfxc0000 on 2008-6-26 at 06:40 AM [/i]] 臨行捨不得你走 臨行捨不得放手 原諒我這刻人退後
臨行不想講太多 臨行只想哼句歌 來念記這刻一起走過 m V df!~3rA6R
如果開心講你知 如何感激講你知 尋夢去結果成故事%j@2o o3|/Wo4sl2?O
難忘真心的靠倚 難忘刻骨的句子 能令我痛哭只此一次U,a)qZ#Y
孤單旅程悠然繼續行 孤單時候念著你 孤單時候默念這個晚上
伴著你 講心事 如何不捨都要走 如何不捨都放手;c)y-h ]/J9O0}.^h/l^]V
能遇上片刻等於擁有 咩事呢 ??
g?7P!S;PfR
你都好似好灰咁 !!! [quote]Originally posted by [i]jen01二世[/i] at 2008-6-26 02:48 AM:U6@A'Qr ~(Cv;Ie+t
咩事呢 ??ia8lz6\/Hr;l
6P:c2_,jN
你都好似好灰咁 !!! [/quote]
*h{ } Jb0bciT{
係呀 ~~~~~~~~~
版務問題+{L/B7eb
9X&}1k^T@
講你都唔明 :( [quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2008-6-26 02:51:
,M hZ$BN}
8TuBx,d
係呀 ~~~~~~~~~
版務問題a7kt+m xWh
講你都唔明 :( [/quote]
T HQ.u7]%y"JF3D
佢諗唔到 用咩直口 加我1000分好
佢無啦啦加我 怕比人睇穿佢 愛上左我:cry: 那年一起靜坐抗議 那年一起玩物喪志
那年一起暗戀然後失戀了默默扶持&loGOU? jD
那年班長競選才學會政治
當走進大社會 奉獻少 罵戰多FF!BMfW
相識接著拆夥 朋友仔沒有幾個 幾個;n1r r&q.u^G`$^^
敵人很多 少一個不算少 多一個都太多
/Q Yj'U0v$J
當初唱字母歌 學會的 未算多
終於領悟再多 人跌倒又上一課 一課&H z1S:t"l^T)\6H3t#H
校門即使逐一給光陰上鎖 都謹記當初
8K h Hgq/Q3C3{N1St
ji-i R*H\m_
ho*SdxQ
Grad-Din完左....識左年半ge同學 朋友都要各散東西......各奔前程...... terry891089990,V7@e,jL1if${o{q$FS
5ta c+H pdgQ
送首歌比你....
友共情 - 古巨基&A7}*@ mw-HE
曲︰陳光榮
詞︰周禮茂+T:h+O&U @&\7j:?au
編︰陳光榮
*下雨天 總掛念從前
球場上那可愛片段 }NdYI a
突然又已一年 祈望再會面
舊朋友 就算心永未遙遠
但這刻渴望見 即使重聚再短 f,^R#c$m b
s4}l(yu^m
#時光可變 世界可變
人情亦許多都變遷)o0P;^]y&q
友共情不變 那種真找不到缺點
你我再次相見 隨年和月 身心雖秏損h9W$_"rX+hN{K
友共情從難扭轉 心內那熱暖
仍是純真未變s'?:f:L!A T%U
kyN x aMt#]
+NOW AND THEN THINK OF YOU AND ME
FOREVER FRIENDS, FOREVER WE\'LL BE0?@@U-k0E~2Zy
TIME IS CHANGIN\' BUT NOTHING\'S TO BE BLAMEDS3l C cDQ5W0W
CAUSE OUR HEART FOREVER SING.a8d\|8s&Mj3V
重唱 *,#,+,# 神啊!求求讓我睡..請不要再打雷....... 名稱:男人 KTV
歌手:側田
作曲:胡彥斌
填詞:甄健強
編曲:
監製:
每次當苦惱失意 "v`iwsy4T ]}!N
漆黑的K房裡 圍住