娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jen01二世 發表於 2008-6-26 02:35 AM

用歌詞形容一下自己嘅心情...(最好加入感想)

閉起雙眼你最掛念誰...:c WN;~['a1o5~

0\(j4UwKvt,|#` 眼睛張開身邊竟是誰...
"oA(i,zk1If )g6|0?"wu%UT5F0In
形容呢一刻嘅自己簡直一流:cry:$KN/G|o T@

;Vn5S;kM:_3N [quote]Originally posted by [i]jen01二世[/i] at 2008-6-26 04:34 AM:
G1G9ZU*zZ5Z(F D? [b][color=teal]各位回覆我好歡迎...:u mw e3ER+A TT+~

7Y7s P!_`4JX6m 但唔該先貼一下歌詞....
)|"uYS8RR+_%Q-iF/b
bhZK4d l%v%M1U#]z 或者用歌詞去回覆別人都可以(呢點我最想)]pT6S@

kxs2Qq;xbd [/color] [/b][/quote]N0I2E![J7[5boRK

A3l#of)mF(z{ [[i] Last edited by sfxc0000 on 2008-6-26 at 06:40 AM [/i]]

sfxc0000 發表於 2008-6-26 02:43 AM

臨行捨不得你走 臨行捨不得放手 原諒我這刻人退後
e%n(l6[P+C)a,qY }U 臨行不想講太多 臨行只想哼句歌 來念記這刻一起走過 m V df!~3rA6R
如果開心講你知 如何感激講你知 尋夢去結果成故事%j@2o o3|/Wo4sl2?O
難忘真心的靠倚 難忘刻骨的句子 能令我痛哭只此一次U,a)qZ#Y
孤單旅程悠然繼續行 孤單時候念著你 孤單時候默念這個晚上
.\0G'?!e$A!Q?Y 伴著你 講心事 如何不捨都要走 如何不捨都放手;c)y-h ]/J9O0}.^h/l^ ]V
能遇上片刻等於擁有

jen01二世 發表於 2008-6-26 02:48 AM

咩事呢 ??
L'pY5\6D_c9] g?7P!S;PfR
你都好似好灰咁 !!!

sfxc0000 發表於 2008-6-26 02:51 AM

[quote]Originally posted by [i]jen01二世[/i] at 2008-6-26 02:48 AM:U6@A'Qr ~(C v;Ie+t
咩事呢 ??ia8lz6\/Hr;l
6P:c2_,jN
你都好似好灰咁 !!! [/quote]
1pZ0Owije,I *h{ } Jb0bciT{
係呀 ~~~~~~~~~
e"[i+_%C:K3Jjj
&~-l@ PR,{ 版務問題+{L/B7eb
9X&}1k^ T@
講你都唔明 :(

mk政 發表於 2008-6-26 02:59 AM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2008-6-26 02:51:
`Fd-A/M Q4XL ,M hZ$BN}
8TuBx,d
係呀 ~~~~~~~~~
_*?!j{YH
%Pb Z jLn%Te]1n 版務問題a7kt+m x Wh

ko3x6e&M M4q#yS 講你都唔明 :( [/quote]
+h4S i}D5z T H Q.u7]%y"JF3D
佢諗唔到 用咩直口 加我1000分好
~+h@'_~+y\.A 佢無啦啦加我 怕比人睇穿佢 愛上左我:cry:

terry891089990 發表於 2008-6-26 03:12 AM

那年一起靜坐抗議 那年一起玩物喪志
$n Z f_x.vs z 那年一起暗戀然後失戀了默默扶持&loG OU? jD
那年班長競選才學會政治
FS _@R
1B2yc4a|[.t6?$v O 當走進大社會 奉獻少 罵戰多FF!BMf W
相識接著拆夥 朋友仔沒有幾個 幾個;n1r r&q.u^G`$^^
敵人很多 少一個不算少 多一個都太多
'k5N5B u z /Q Yj'U0v$J
當初唱字母歌 學會的 未算多
"TOa@5[2~ e 終於領悟再多 人跌倒又上一課 一課&H z1S:t"l^T)\6H3t#H
校門即使逐一給光陰上鎖 都謹記當初
(y'{Q@ C*| ?
4x!u Xnf._ 8Kh Hgq/Q3C3{N1St
ji-i R*H\m_
ho*SdxQ
Grad-Din完左....識左年半ge同學 朋友都要各散東西......各奔前程......

jen01二世 發表於 2008-6-26 03:16 AM

terry891089990,V7@e,jL1if${o{q$FS
5ta c+H pdgQ
送首歌比你....
6Uy"R({7^,\U$r
*rz3T C&M v GH 友共情 - 古巨基&A7}*@ mw-HE
曲︰陳光榮
5e k-b;R!WW&B      詞︰周禮茂+T:h+O&U @&\7j:?au
     編︰陳光榮
s E` }%s V$h3i
T'EFA3Y[%xF    *下雨天 總掛念從前
wDW+M0|      球場上那可愛片段 }NdYI a
     突然又已一年 祈望再會面
QO R$Zy {q.\      舊朋友 就算心永未遙遠
,j*z*T~8h&p^      但這刻渴望見 即使重聚再短 f,^R#c$m b
s4}l(yu^m
   #時光可變 世界可變
3jx L*gLg Y(D0|!M"S)Z      人情亦許多都變遷)o0P;^]y&q
     友共情不變 那種真找不到缺點
;Er hv])g&G      你我再次相見 隨年和月 身心雖秏損h9W$_"rX+hN {K
     友共情從難扭轉 心內那熱暖
a _\ TN'V4V'};T      仍是純真未變s'?:f:L!A T%U
kyN x aMt#]
   +NOW AND THEN THINK OF YOU AND ME
(am q.o.e*XY/b      FOREVER FRIENDS, FOREVER WE\'LL BE0?@@U-k0E~2Zy
     TIME IS CHANGIN\' BUT NOTHING\'S TO BE BLAMEDS3lCcD Q5W0W
     CAUSE OUR HEART FOREVER SING.a8d \|8s&Mj3V

r(w5QMw#nT,S"h1t      重唱 *,#,+,#

edge0424 發表於 2008-6-26 03:46 AM

神啊!求求讓我睡..請不要再打雷.......

akakak777 發表於 2008-6-26 03:48 AM

名稱:男人 KTV
8ro m!}q 歌手:側田
9F"e7h%?? HV ^ 作曲:胡彥斌
/A ?^9i#h{sf} 填詞:甄健強
;Z JP?3k F;B+t%I;i0z 編曲:
:}yLu)oZ'~ @*|~ 監製:
\ Yl E"C]D2p1J
"z2@%b R9R2wF/iW']
4Ime LOxKF 每次當苦惱失意 "v`iwsy4T ] }!N
漆黑的K房裡 圍住
p#k+O)uw1N 喉嚨呼出 每個生字
v"P}8w}#y 這歌詞 原來碰到他痛苦處
xvV^*\ t 4RnWrBaS
要吐苦水也許我不願意
Yo-XH"lZ;E Rn 瀟灑分手裝作太輕易
qT%]l/BM 然而啤酒 仍苦得相當諷刺
e+t"k$Tp 讓我關門 利用咪高峰哭喊幾次 XG I;M"h}8QE

4USy$G9v 沒有歌 怎敢說心事 'WzJ#mkn;p6sn
受了傷 始終怕別人知 4[D }E"k$M2XCP QN:E9I
我和你吻別 在無人的街
D'e/C+c-tbBJ,Yj 張學友唱出我的情節 -gD2N u[Is

$TmU4r%E)] hN P f 沒有歌 怎敢說心事
#Dzk&TW)c 受了傷 點首更絕情詩
nNa` Z 你的背包 讓我走的好緩慢
/^ZA.y)x,v+TyK 陳奕迅那首歌 是唱的他自己 ABY-Fb%K0L+\dN

`$S$K`7e8v 沒有歌 做人 ?BmV"BJ*q
只懂苦唱怎去遮風避雨
!q0pD}8Ssg u._1H'a8b N bv [Su T
要吐苦水也許我不願意
8LId&l5I![_"k} 瀟灑分手裝作太輕易
4] Uq*e!F#m%ET v E 然而啤酒 仍苦得相當諷刺 :`2U/yS JNa;Q"`
讓我關門 利用咪高峰哭喊幾次 \Un:Q9xb

+pbM7L/oQIE[ 沒有歌 怎敢說心事
%mkb!y` ?-t 受了傷 始終怕別人知 1x7H.]?q8COd)\
我和你吻別 在無人的街
]i.I:Rb)DT QuY 張學友唱出我的情節
W6IgS/Dm7L
!R!JU L4q%y\B1P 沒有歌 怎敢說心事 7N%i$iZH1M0B-pF ERu
受了傷 始終怕別人知
p:po#_ zK7l? 你的背包 讓我走的好緩慢
"s0i]2i/c$c#va4d 陳奕迅那首歌 是唱的他自己 U3GLK?([0_n

3vK;e?Ai](R 沒有歌 做人 ,d*b,U W.J)OiN
只懂苦唱怎去遮風避雨

mk政 發表於 2008-6-26 04:00 AM

情人 - BEYOND %{a0]}0N8?~
     曲︰黃家駒
/hn6f1B JDyd/h|      詞︰劉卓輝w.^2f5?D6kf(O-S
7^#QN2Hru"i
     盼望你沒有為我又再度暗中淌淚
!E yF PL'B#q      我不想留低 你的心空虛
s6b@3P D0f lr      盼望你別再讓我像背負太深的罪;in"E!S6Bz5l W[
     我的心如水 你不必痴醉
Qa:A D${:x"f7kk %`Z v+x&}5EN6u1{
   *哦 你可知 誰甘心歸去;q'\d@m Y.z#q
     你與我之間有誰
4K,Q.c%wxtZ8^fI k2V`2CF.JW9d&S
   #是緣是情是童真 還是意外
+h.c,yZ2H3m      有淚有罪有付出 還有忍耐T U v-[/Yj/WIk
     是人是牆是寒冬 藏在眼內
](Z!X fbz#b      有日有夜有幻想 無法等待
/Z YpD}dRVeT Y S.[ C o&yB
     盼望我別去後會共你在遠方相聚 q@%Mo |F
     每一天望海 每一天相對
cc}D$R(JK1z      盼望你現已沒有讓我別去的恐懼
ONW)]/z      我即使離開 你的天空裡
C{3rw2Va _C 'u9y's%a5e p#[*Q%V~
     重唱 *,#Lu9l&N ~xXT"A
"\7SO+z3{G
     多少春秋風雨改 多少崎嶇不變愛i!a/q3D J
     多少唏噓的你在人海
R1~/?-~ tb7`^ bp s ps QK A#o-k
     重唱 #

自由神 發表於 2008-6-26 04:05 AM

[quote]Originally posted by [i]mk政[/i] at 2008-6-26 04:00 AM:6eo-` b E u^ E
情人 - BEYOND
5~8^UB+q'L%~| p      曲︰黃家駒
$HW]g.~5dg   ... [/quote]
Ke xN v} :good::good::good:
u6WXOgQ9Z&} 史上最好聽金曲

mk政 發表於 2008-6-26 04:14 AM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2008-6-26 04:05:
h'Y!~7{ Z6Vp:P P \X#n{ng8B
:good::good::good:
N!P Kp L$m 史上最好聽金曲 [/quote]
-V/O7\M!Gy9_ (} y] TTBi
Beyond o既歌 聽極唔厭
N9u)a(RW;~`6Y
%Hwnu&v}f 推介大家聽
_0s.m2}8m .kS'QLc5Z
[color=Beige]Beyond - AMANI[/color]
)O7|sihJ(s'W,B&W Beyond - 交織千個心r!r'r o ?OxW R9]V
[color=Pink]Beyond - 光輝歲月[/color]
'E&\#k2HMW#s!Zl [color=Red]Beyond - 冷雨夜[/color]8r9K5x(@_/|
Beyond - 命運是你家 O0k;~4` k$D(^9A
Beyond - 海闊天空
n q T9F4_ |Hs7uby Beyond - 誰伴我闖蕩O_5m ?3?yM
Beyond - 大地
}J}:Ab#S*J Beyond - 抗戰二十年0n$iw _Sk5Lt |
Beyond - 皇后大道東`Pn5|R3z
Beyond - 真的愛你i+r#m/t+ng
Beyond - 喜歡你
7uE~i(H)\8N1| Z?m Beyond - 願我能(i J4}E&p5y sJr ^e"p

te)^xA+O+m9?v-p :agree::agree::agree::agree:家駒 :agree::agree::agree::agree::agree:

ktwu2007 發表於 2008-6-26 04:14 AM

支持JEN01二世
#tIQ,Zzh N(|"n%}
S3[l Z G`%fr#wh 鄭伊健 一生愛你一個/_/nn_:k
s,}bw7Z
現在縱使不清楚我最愛你什麼
&E'JWisN 尋覓你 留住你 全憑直覺

自由神 發表於 2008-6-26 04:15 AM

[quote]Originally posted by [i]mk政[/i] at 2008-6-26 04:14 AM:Fx-C_%oSj#B\&u_

-G iu%w*W,K} #b6U%KHj O$QM-s
Beyond o既歌 聽極唔厭
W ZwQJ!J1YhG&P
Ai)hZvAg j!H 推介大... [/quote]
qu&O5K)_0vBH 遙望都好正:P

mk政 發表於 2008-6-26 04:18 AM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2008-6-26 04:15:/C*Fs;m6J9n

N6{b,}:Gc 遙望都好正:P [/quote]1gP0Sc'G)t b"Jaf
uI a/Q(F ?;Z
家駒太正 :agree::agree:
IEy1c3Xe _$?}J VPk9X$a8Y&c
我發覺自己有2隻碟係 beyond@@

自由神 發表於 2008-6-26 04:22 AM

[quote]Originally posted by [i]mk政[/i] at 2008-6-26 04:18 AM:
6T:S-htA
3z~DV3Ot_ 6y kX!Z)zT
家駒太正 :agree::agree:
#Pn C(Li
1YZ'c&p4[C 我發覺自己有2隻碟係 beyond@@ [/quote]A-|? |UP
我都數唔到買過幾多隻啦:D

mk政 發表於 2008-6-26 04:27 AM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2008-6-26 04:22:7L2j;l5Q%LQNN0hCz$D
+zLI:HbI
我都數唔到買過幾多隻啦:D [/quote]
"ty+B Jn]/{k)V&[
9B d1G,i!U.cV 有錢仔:cry:*E{0n%K0A,t
記得我買果時 好似問呀媽拎錢買:dev:

自由神 發表於 2008-6-26 04:29 AM

[quote]Originally posted by [i]mk政[/i] at 2008-6-26 04:27 AM:
[ d B!@r7E,K.m g3t9eEA&]Z5zre

b+\?| h/g2_ 有錢仔:cry:
l:CEEyC_-C1k7d 記得我買果時 好似問呀媽拎錢買:dev: [/quote]#S:M'Em;q1[M
再見理想---都好正:agree::agree:
CY w%oS9d1V~ 我有鬼錢咩
.Z$dm6K~:Rq 不過我呢D老野睇住佢地出道,睇住佢地出碟
^?kA!c;Dk4z1OL` 一路咁買下咁姐:haha:

Lee3 發表於 2008-6-26 04:33 AM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2008-6-25 10:51 AM:
"rd P+u&P-N$gfz%^
+s?V5F(JS0V2|.q6M
$}4]E"O&_?Q 係呀 ~~~~~~~~~ *xR G.Tu;b$sK

|&zqfrQ,q 版務問題s#C7w%x*|LVJ
`e C;o.EO(Si
講你都唔明 :( [/quote]4q_a3J$b3f
U+?Y)ikY`
煩            林曉培 (Shino) (she has a new album coming out!)
4e v*RHUi
kn,I"TI
X AUE4K` 煩哪煩哪煩得不能呼吸X3kWpOX.p4|
'jk6mb"P
煩哪煩哪煩得沒有力氣 煩哪 我煩啊g-E*V3Nt!j&sg a
C l#S;M s2N/Q8?
煩哪煩哪煩得不敢相信"i$A/q0i)z1}Bp? S)Ps
o4U:M,ob:c1j(W
煩哪煩哪煩得歇斯底里 煩哪 我煩啊

jen01二世 發表於 2008-6-26 04:34 AM

各位回覆我好歡迎...~ \L mI+{3X$q/j
I!dg1]*~@
但唔該先貼一下歌詞....7YrJ0bq2v

T ^ q8p1p,D/A#I 或者用歌詞去回覆別人都可以(呢點我最想)
*] [c bJ/n s(Wqtf+g%N vLQ#E
[[i] Last edited by jen01二世 on 2008-6-26 at 04:44 AM [/i]]

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.