娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ki_ki 發表於 2008-6-29 04:08 PM

可能真係被網友騙了, 不然怎會只求8元晚飯, 而且衣著又咁光鮮:eek:

goodtime 發表於 2008-6-29 04:56 PM

幾個大漢係佢則邊"睇"住佢
k:NX_/s(gU <<<<<<<<<<<<<<<
1ZY9}a&vop&Q 迫佢"足否"街, 都好過迫佢企街

cstam88 發表於 2008-6-29 05:20 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2008-6-29 10:23 PM

[quote]Originally posted by [i]ki_ki[/i] at 2008-6-29 04:08 PM:
X#q.V@'yQ LFN7r(b 可能真係被網友騙了, 不然怎會只求8元晚飯, 而且衣著又咁光鮮:eek: [/quote]:z5T/f/~d*T \q
E2QTE;g;D q0nx
大陸D古靈精怪o野,真係乜都有,
hw?(uLS2` 見到D可疑o野,$N5r,X ~]`d
快D急急腳走:fight:
tc3I2a?x1Q
-~2?|4a}c [[i] Last edited by infjlam on 2008-6-29 at 11:32 PM [/i]]

jen01二世 發表於 2008-6-29 11:29 PM

尋晚返深圳玩....
8V9~r4}.k
.r6Qje j W 特登去東門打個白鴿轉....不過見唔到......

jen01二世 發表於 2008-6-29 11:31 PM

[quote]Originally posted by [i]ki_ki[/i] at 2008-6-29 04:08 PM:+d)kf.PQ w
可能真係被網友騙了, 不然怎會只求8元晚飯, 而且衣著又咁光鮮:eek: [/quote]
&Uj&I sj RA
5~f9R#OKk Z 大陸超多職業乞衣:gun::gun: !!!!!

方鍾sir 發表於 2008-6-29 11:33 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01二世[/i] at 2008-6-29 11:31 PM:
O}4lr!da z a i ^w|7Rb*u

PZw*}9om 大陸超多職業乞衣:gun::gun: !!!!! [/quote]
qE'yk9q k
3C*{}iKQS o
#tIa-fg'[ 有冇同人爭飯食 :lol:

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.