娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jen01二世 發表於 2008-6-27 03:44 PM

聽說是中國全靚的乞丐 !! 丐幫中的幫花!

雖然個樣睇得唔清楚....)[ A!G w2wm
ba$JA,],JgU5U
但如果比我係東門見到佢,LK#bC'z[!{`
#NsB)w9a!hu3L
我一定比張十蚊紙,之後叫佢同我落DISCO.....
ItA#QZ x*Z.XUZP
\ lT:g-O3wM;c aq 睇片....
H2x3e^g%HE
z6p8^|c ? [url]http://static.youku.com/v1.0.0284/v/swf/qplayer.swf?VideoIDS=XMjQxMjkxMDg=&embedid=-&showAd=0[/url]

jen01二世 發表於 2008-6-27 03:53 PM

唔好淨係得個睇字好喎:mad:..."T5pU8v$V$c Ic
q3^j@3g^P Ue2{
回下啦:cry:....

也媽嗲 發表於 2008-6-27 04:14 PM

雖然個樣睇得唔清楚....
d2Pkw6D*FC$x7U
\l1eH)jK:f^ 但如果比我係西門見到佢,
H&g,h R6b$y Rt
;e%P Er7wm"EL 我一定比足一百蚊玉金 :giveup: 之後叫佢同隻熊仔去疏乾疏乾 ............... :naughty::naughty:

常在床 發表於 2008-6-27 04:28 PM

雖然個樣睇得唔清楚....
8H1~%s A Z L _WE.c c0J-MrdP
但如果比我係西門見到佢,
Z)U,C1I X&s-I'W
[N1X#R~*x N&?-c)Ci 我一定比足一百蚊美金 :giveup: 之後叫佢搭車番屋企 ............... :naughty::naughty:

jen01二世 發表於 2008-6-27 04:35 PM

雖然我睇唔到你兩個個樣...
o3KE"A;?~W$HA7y-wH
v}pE Lx8\|$I 但如果比我係街見到你地,
*f)Mthr+?,A
au|+h"G 我一定比一蚊你地:giveup:之後叫你兩個番屋企訓覺........:naughty::naughty:
w-?;^D1{|5Ts
/Cy N-hL+u!} p.s.我地玩接龍囉,接落去:clap::clap:

也媽嗲 發表於 2008-6-27 04:58 PM

雖然個樣睇得唔清楚....-HY r z!tL lj
Ox4| IskhQ
但如果佢個隱樣似夏蕙姨,比我係肛門見到佢,
v/P9n2[*m5jz aYs;^D { ^3D_
我一定比張五百萬陰司紙:giveup:B l/j hmlkg1l7`g
之後叫佢同隻熊仔01去做人世兼落仔........ :naughty: :naughty:

jen01二世 發表於 2008-6-27 05:33 PM

雖然個樣睇得唔清楚....Aa q&|'N7D?U'}|
i,vS'~)G
但如果佢個樣似八兩金,比我係肛門見到佢,
6U9Gv*YT"W5n
$d\ U L4CZ*M5v 我一定比張一千萬陰司紙佢:giveup:,
+Y u&O\"G2DHY
Yh-wv;Y oF,? 之後叫佢同[size=6][color=Red]他媽嗲[/color][/size]去做人世兼生仔............:naughty::naughty:

faison 發表於 2008-6-27 06:43 PM

cannot watch

常在床 發表於 2008-6-27 09:10 PM

雖然個樣睇得唔清楚....
+I5bG S5JI9V qG j+kP-B\
但如果佢個恨樣似你兩個,比我係汕頭見到佢,
+N!l*k,s+vQ7G(^ AI-XT@eM
我一定比張廁紙佢:giveup: , w.X7h"f+S$E4i HS
之後叫佢痾屎質你兩個食哂之後抹咀........ :naughty::naughty:

發表於 2008-6-27 09:30 PM

而家d黑e都著得光鮮過人:giveup:

infjlam 發表於 2008-6-27 09:45 PM

聽說佢就係傳說中討論版的on膠超人!^svhce}7F

[{8d4]C E T 雖然個樣睇得唔清楚....
ryPj-_&oa 但如果比我見到佢,
/m_im|0W:D't!F+R 我一定用個廁所板踏實佢,}b,@.cd j)C

-[+W J8f;g0r_ Z)S [img]http://www.gamerevolution.com/images/misc/Image/toilet_seat_death.jpg[/img];e] S x yrY _ s8p_
^)n;];O8y [*H
之後再俾10個叻佢.....$`,a3r}E-r3s
[img]http://img.slate.com/media/1/123125/122953/2139046/2145161/060717_GW_bushEX.jpg [/img]
&?#@5E2R:T AB.y(k(l
8Q:g;vgp(a [[i] Last edited by infjlam on 2008-6-27 at 09:48 PM [/i]]

QuiGonJinn 發表於 2008-6-27 09:57 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jen01二世 發表於 2008-6-27 10:22 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-6-27 09:57 PM:
*ygcs m6l/w
5OBO*?l E~Zf"n P 嘥晒啲茄汁....:giveup: [/quote]
a:`#A0t~ v4^lS)e N-D J-rSl1q+m t J
:eek::eek::eek::eek::eek:

Azuma 發表於 2008-6-27 11:08 PM

其實我係大陸都見過
PrOegJnU To^[
'MV ZV Aox!yfD;IYt 不過..........................*Gg"R5q%TY _q

6pb4IZc g:Qd 有幾個大漢係佢則邊"睇"住佢

jen01二世 發表於 2008-6-27 11:11 PM

[quote]Originally posted by [i]Azuma[/i] at 2008-6-27 11:08 PM:
4Z%^\,oK 其實我係大陸都見過
p%~)_(| Eu/m)A
pM-v.xH$}$p9T 不過..........................oZ.D"i(Q3q'? w U
-qZz"KL,r
有幾個大漢係佢則邊\"睇\"住佢 [/quote]|t3ue"X
h'^-XoNz)y

Pe`;ut,VSV+X 佢真人靚唔靚咖 ??
#r1f.cx N/q .O*@J:yNPN
身材好唔好咖 ??8M+C+lKo!KqY4]N:w
r:B6a;N%z&~gB+Z k
我聽日返深圳落D....RDe-As _

'T~"} uN6t |F6E JVQw 真係諗著行去撩下佢,睇佢落唔落:P

楓爺 發表於 2008-6-28 01:49 PM

俾10蚊做老婆

e_e 發表於 2008-6-29 03:57 AM

妖 , 乞兒得佢咁光鮮~~

supsup 發表於 2008-6-29 12:38 PM

咁光鮮既乞丐,都唔佢堅定流,如果堅既,比夠一舊水佢,買多張車飛送佢走算啦!!!

ktwu2007 發表於 2008-6-29 01:32 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01二世[/i] at 2008-6-27 11:11 PM:
7D2Uo#w/E#E +L7`vM5~&J,bD Td

Ms-q#yz-`Jr 0aX']7`:p-K | {_)p1x
佢真人靚唔靚咖 ??R*McRa NX6y$^ h

;j[g,]@6Jsm 身材好唔好咖 ??-IK*Q1ZA7y;{m
#W U)[2x9n
我聽日返深圳落D....lw]G&W$^
C3P\dJ-n
真係諗著行去撩下佢,睇佢落唔落:P [/quote]
2II Y#]F P ,OD_$w!z!y!a9s
同你落完d, 因著你比哂d 器官佢, 番唔到落尼hk :D

AV_man 發表於 2008-6-29 03:40 PM

[quote]Originally posted by [i]Azuma[/i] at 2008-6-27 11:08 PM:
e} nb5vk 其實我係大陸都見過
#j2A(\L+I!Kg4p*Y YE&PY YN9o4b
不過..........................
vn y1M#cxSJo0[o "QQ$`g[3h%|
有幾個大漢係佢則邊"睇"住佢 [/quote]X2Y^i_ @E.p b3}
大概知道發生什麼事 :o

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.