娛樂滿紛 26FUN's Archiver

playbr2 發表於 2008-6-27 10:36 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01二世[/i] at  10:24 PM: a7Q-kgdEh
係26fun玩接龍呢個遊戲係我諗先咖:agree: !!!!! [/quote]li1k2]f6N|
"N`f4[*sXd-y
[IMG]http://i123.photobucket.com/albums/o318/iconfe/keroro36557263613153242cj9.jpg[/IMG]
.t0@4Fr(h j0n8Z '{-Z$u#q'R0K {fx
\ QZ ]Q
&MNQaMK7t

G"y V+Ms g NBV;Cuz Be
I tr5Zh(d2b

/@H(K/z"S PUSjU~-{h

hng:\$j,n p
7w;}}cfMt$R|8I
2DN h W:Q4CD+{7Y} ,\J HCOk
?6j kMQ,V3M

P5^ F-x [j
:n:B+C!ta
;g+nu4O,ARM$p6m
_'aN5`e7bTaf)E 'IJS)OanXl
m1~esBb

:b{@Kj"@;a
] u/WJ] 8Ym0F4[ gH
$DP&FBqJ
;zKU(E3p y.F
#JLn;x1tG*jgF
@-aTHj3B&Y A8e
p(MIA;z

iri,qBT4^bHr Z P #y^8u!J`um{
`\@oVq
rZ z1t7lU;Zg,|

F:G(\f\H4t
v*t"V{BNx |dSY~w0h(B

#bw ^J*|H
kY%KV0?p
tUnA Y%JY Se/M1nrqn
N2tl#U+K M
l4u L.V|x B"ss Q
}+LV$A*M`TWW2[#I

:Gr\U ?FL
9PYo"H |
)O%?-O2sg6H0a xP
A} WD*o*hz\m/A
8q;@ai)j9l V
'_"Os.r/`m Hy/N+Mkx D%jF

P+R3GQB W3~m_.qK(Z3k,b
)giFs,Y
!M4H,G)`NC:t

X|$x^-uo(?
ks Q4bk dI-aE'U7k

5n6^:J7Xf?-H V2~V]Rf
pt{.w)]!k!`

RQZ pk2K 7l5K-d(maD T
4Bk|4R b6l9jn

Wp,g+U2i3EE
'M*Egg5L)kr S$Z q 1sT ~L~4i
Hl6L7J'ao0? d| [

&},Q+bh I2^ L
%Kqy`UyAF
"uE+}q D{q4I m
j$o6ZW9? Np*~3g)S
@(sF @vT
9E!D._)o0FSV B}KU.xj_

U2a(v7L+K%zf[J
]E8O c.|8n/X BRyx hxWu2~.V-]/]
urwR] _e
A_ T;q vt
%b-L~2{T%m

eE,{5@ C{ x:CU{
uHo(^ O ,v8ox0a)i*?}4RqC
u Gz$[4H$G

V5P Jh+W m^pEJ:K 6W2bPp#cC|
n5b0c5X*]h'H
+T-V6AB&a!o
"LF%e G vu?cu9NM

9MNh$f1O .N)I$b&MBG J2\
C)a[7Ko

!c+Bx7w%Tt
nYOv&i,^
'hxc"Mo(L:Aa X &K-ecbLU
DHV-Mx])~"o;B

5z4]$`;x%x7h A%t6^
U'Uc'po.mA2Q#} ?]
I(YVx\"D3S { j"[[;C4D|A
[IMG]http://i123.photobucket.com/albums/o318/iconfe/keroro36557263613153242df2.jpg[/IMG]

tung1688 發表於 2008-6-27 10:46 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01二世[/i] at 2008-6-27 22:24:r+r-G&F[!|5\4]y2n2w
係26fun玩接龍呢個遊戲係我諗先咖:agree: !!!!! [/quote]a i.z"[UG/y
喺26fun度成x日搞是搞非你都係領先tim:naughty:

sfxc0000 發表於 2008-6-27 10:52 PM

主題類同,合拼入 jen01 主題:clap:DJ.J1T,D J

#ZrqcQ1S%j7zd [b][size=4]特別嗚謝 : [color=red]版友 QuiGonJinn 令小弟一嘗運用合拼功能[/color][/size][/b]
j(s0}w1] s|1V(H :clap::clap::clap::clap:

sfxc0000 發表於 2008-6-28 01:27 AM

[quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2008-6-27 10:07 PM:1ED J0r7k'}
如果你想消失于此论坛.....
~a:r7~x z3Y~ 你地希望个原因系俾人BAN定你瓜左老亲咧??
J:Y g1X-N7LE 或者你心底里希望今日瓜定听日瓜咧?? [/quote] rB s!xvj)r Nj$w

:?8t+UsVn/z)n 返睇幾次笑足幾次 :D:D
%g/q;R'o6yK B$FV g@'M9E
都係你最有創意 :D:good:

jimjim12 發表於 2008-6-28 02:18 AM

如果你患咗精神病...
yi8Sp@5cu0Y1e&r
d/| A5}c],w F hj 你地希望住邊間精神病院/喺裏便過d咩生活呢 ??
!x3bhMU'm'?.C+B vv;J*vU*S|
或者你心底裡希望同D咩人住呢 ??

mk政 發表於 2008-6-28 02:31 AM

咁好玩 唔搵埋我
hr3]/C SP;Xx 如果你係女人
i Tv5rZ y7E 你會鍾意粗定係長呢?1g[_+C)V6_"m/r2MP

n:Ot%eo/J 如果無得比你揀F;A#eJc u$r0X k(_k&]
你會比較喜歡短定thin呢

jen01二世 發表於 2008-6-28 02:45 AM

死仔....pJ pb%`

/?_Jl!|RT 好少可喎...
J[n(Nk+R *O$L2Z/{4\!a
咁夜先online ??&GSgQ)S6v.R7^Ic
Q:Z!O6XE8w
你聽日唔駛返工咩 ??

mk政 發表於 2008-6-28 02:48 AM

[quote]Originally posted by [i]jen01二世[/i] at 2008-6-28 02:45:
A F1c$^^&T 死仔....
'['`$E\ w-N;Se%P
uDh#^]#nkb 好少可喎...
\(KTzC7]+r#D
|*eun:dQ5H8r 咁夜先online ??3b_(A VD-~
j#HD8I\p8k&S8^
你聽日唔駛返工咩 ?? [/quote]+cg2q4N_.d/}"[-R)G

5WV/D$}*C 岩岩同d fd 落o左 bar/p z~,i]-N^\"Q
聽日番下午;)*F3K9MM+c5T \Y}
d人訓曬........:gun::gun:

mk政 發表於 2008-6-28 02:50 AM

唉 訓了 早抖

jen01二世 發表於 2008-6-28 02:51 AM

[quote]Originally posted by [i]mk政[/i] at 2008-6-28 02:48 AM:Y)_I-h.[B
O P,e*F(BsaS[m Z

EoY.jG W 岩岩同d fd 落o左 bar
oNn"}'H X 聽日番下午;)
R-Na]3L2~'B@C d人訓曬........:gun::gun: [/quote]w6HD|7Z;\7Y

'w,`l~9P| 哦哦....
2jF*EigY"I
v sl`f q.G 你去落開邊度 ??z|8C0sRI9MLN

`YkB1[ 我去開銅鑼灣 ^^

seek167 發表於 2008-6-28 03:19 AM

如果...拿拿拿...係如果咋.....唔好對號入坐呀

如果你妒忌一個版友.... ;)
/E#FQ'Uj$xUN j4U5?L{H
你會否聯同其他版友針對/挑戰佢呢 ?? :eek: Jo N*h!M

,l|5YI-JJ 或者你又會唔開搞到走去燒炭/跳樓自殺呢可 ?? :lol::dev:.q,Kw+A"DN b
,f Md3ga8n,F\
[[i] Last edited by seek167 on 2008-6-28 at 03:31 AM [/i]]

seek167 發表於 2008-6-28 03:22 AM

救命呀版主
E cc8HG0q7J'C 出回覆變成出主題
cO3be7q+w 麻煩幫手搞搞佢呀唔該 :P

Triangel 發表於 2008-6-28 03:42 AM

test

QuiGonJinn 發表於 2008-6-28 07:45 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

QuiGonJinn 發表於 2008-6-28 08:13 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

QuiGonJinn 發表於 2008-6-28 08:14 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.