[轉貼]你沒見過的巴士站
等著等著就不想走了 等著等著就不想走了 @.@ is that real?2N C7g1[:c
it looks very nice 如果香港有既話
夜晚等車訓買覺都似:D 我喜愛第3個, 是否在韓國呢?! 咁Q既, 真定假, 如果香港有實比D賓妹霸晒~ [quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 07:24 PM:%W(f6Y vz7e:{
如果香港有既話1eZ z;pRHzj e
夜晚等車訓買覺都似:D [/quote]H.Yt)c$J@'H
7I&KyyL&}MP_(RD7sg
如果香港有.....一定俾流浪漢霸佔:D [quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2008-6-29 23:08:
p a$a!W9em
y1R%}!z7Vf0`;`
如果香港有.....一定俾流浪漢霸佔:D [/quote]0[4H4R8OB!}F8Q3T}
無L有錯:kicking:
PLAY仔好耐無見LA:clap:
頁:
[1]