娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hidicky9 發表於 2008-6-28 06:05 PM

[轉貼]你沒見過的巴士站

等著等著就不想走了

hidicky9 發表於 2008-6-28 06:06 PM

等著等著就不想走了

slwong3 發表於 2008-6-28 06:45 PM

@.@ is that real?
BD\M.NE0w-o 2N C7g1[:c
it looks very nice

loklok117 發表於 2008-6-28 07:24 PM

如果香港有既話
_qIZ;c:f 夜晚等車訓買覺都似:D

MingLai 發表於 2008-6-29 12:49 PM

我喜愛第3個, 是否在韓國呢?!

kuru 發表於 2008-6-29 10:49 PM

咁Q既, 真定假, 如果香港有實比D賓妹霸晒~

playbr2 發表於 2008-6-29 11:08 PM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at  07:24 PM:%W(f6Y vz7e:{
如果香港有既話1eZ z;pRHzj e
夜晚等車訓買覺都似:D [/quote]H.Yt)c$J@'H
7I&K yyL&}MP_(RD7sg
如果香港有.....一定俾流浪漢霸佔:D

loklok117 發表於 2008-7-2 12:35 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2008-6-29 23:08:
7U8?!T R^&B3jAJ p a$a!W9em
y1R%}!z7Vf0`;`
如果香港有.....一定俾流浪漢霸佔:D [/quote]0[4H4R8OB!}F8Q3T}

fg1g!DQ;pw-Q 無L有錯:kicking:
^s5R:nj0w%Co PLAY仔好耐無見LA:clap:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.