娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tcyip 發表於 2008-6-29 12:17 PM

今次唔慌喜有此禮

香 港 寬 頻 斷 線   影 響 四 萬 用 戶
G*oe] };}u5m 【 本 報 訊 】 客 戶 人 數 達 64 萬 的 香 港 寬 頻 昨 日 多 項 服 務 一 度 中 斷 5.5 小 時 , 影 響 沙 田 、 上 水 一 帶 近 四 萬 名 用 戶 。 香 港 寬 頻 解 釋 是 該 公 司 位 於 中 文 大 學 附 近 一 個 光 纖 站 無 法 正 常 運 作 所 致 , 強 調 跟 惡 劣 天 氣 無 關 , 不 排 除 遭 人 為 破 壞 。
&AoD%m'Fx7z ._)]ng,o7V-?0Qa3n

"oK7u9U9Ip4L 仲死撐 真係[size=6]豈有此理[/size]:nogood::nogood::nogood::nogood::nogood:

newkiller 發表於 2008-6-29 12:30 PM

仲響到老吹有人破壞, 壞咪壞囉, 仲想賴, 正xx

ronald711 發表於 2008-6-29 12:38 PM

佢認衰 反而更易令客戶原諒....

bobo21 發表於 2008-6-29 01:00 PM

好明白樓主對服務供應者的不滿, 但你這個topic同本區討論娛樂圈話題有咩關係, 你這個topic應該post去吹水版區至啱播, 而且, 你開係吹水版相信回響會更大, 更多人會來討論添.

terryng2 發表於 2008-6-29 03:30 PM

裝少少扮代表,便係這間

yeung hiu he 發表於 2008-6-29 04:16 PM

我屋企就係用香港寬頻, 都足足用左五六年,
]'n3g#Icbg 一直用佢的原因不是佢的服務好, 而是每次
p4J0GLz4R q 續約的時候好鐘意死纏難打,一日可以打五六次 r{^qLrcu'u0M s~
來叫我續約, 講真我唔係咁鐘意佢的續約方式,/VS(y:K(L} g9WN
次次續約重要係期滿前三個月已經打來叫你續約,
;I2y)g H5I 好似剛剛五月我又被迫續佢約, 今次續約唔係為左
.R BvR([6S 個高清盒都唔想續約, 加我月費去到二百幾蚊, gR#W1U c3F+@1{
重要指定credit card過數, 之後好啦以為一續左約1T|| xo5R+I
就即時有個機頂盒睇高清, 我家人重專登轉部LCD 屏幕的
:|5_X['tC7z 電視機(咁岩舊個部壞左), 一心諗住可以睇高清, 點知HK`0M@7A
頂佢個肺話要交左第一個月先比部機我, 續約個時又講
vjQxzrs0Bbr 到幾好幾好, 無話過要交左第一期先比我, 搞到我同我家人6ws2[iQ~#[ Zv
足足等左成個月, 之後取左部機以為有高清睇啦, 頂佢呀部機頂 t#Ht't@ Yg~C
盒SHORT 下SHORT 下, 成日閃下閃下, 之後又去投訴佢0^p*\.R"BTF5kHF
叫佢換個部比我, 又要我等一星期, 真是都唔知係咪路!

jordanwong 發表於 2008-6-29 05:00 PM

[quote]Originally posted by [i]yeung hiu he[/i] at 2008-6-29 16:16:A5EPF/\/i1DUk
我屋企就係用香港寬頻, 都足足用左五... [/quote]
w6Rk^UT:cTn*@ qAcX%h/ifB
:mad::clap:H-O o0n B7u

2VB(f9cJ k7Es:W 所以有時真係要  cut 咗佢}0d&lIx+z#r

2VW"PMaXhta$L 試下其他服務
Q*Dvg$_6NxH8q(E
6Ld_^;[#^c4[Vs 如果唔好咪用番佢囉
~0^1wze:D&K v
e&C8^r:JC0b k 等 佢知道你係要要求既
6N7{uid+w ~XFu (係一個絕對唔會嫌麻煩去換公司既人)
a[$U5V/L UL#w+E$l!n3n5f{
唔好就會換
VC B+@ Q-@FI@ Lz8ZgSE4@9z
下次幫你做野會快手啲

kaikai886 發表於 2008-6-29 05:30 PM

[quote]Originally posted by [i]yeung hiu he[/i] at 2008-6-29 04:16 PM:c Ze.NQS
我屋企就係用香港寬頻, 都足足用左五... [/quote]gUg9`ms(q
個廣告首歌..其實係代d客 唱返俾自己聽...豈有此理 xd

sage 發表於 2008-6-29 05:59 PM

[quote]Originally posted by [i]ronald711[/i] at 2008-6-29 12:38 PM:
S"F5d*k ? R:S 佢認衰 反而更易令客戶原諒.... [/quote]v5S8b {Is}lq-g+f
9o3Pi$K^5yH%V
but they dun admit..

BOYDWAN 發表於 2008-6-29 06:16 PM

呢個標題真係出得好,呻吓先~:clap:
X/A1D#L6C!kO 時間:星期五V g8O{9]
地點:柯士甸道西小屋苑內一個小單位
'lUp@&T+v%q 人物:小弟,小弟母親,  香港寬頻職員A, B & C, 香港寬頻裝機部主管一名*r_F!k"l YWV

0K ku.`6h#lO 話說小弟雙親一直都係"網上痕"用戶,最近就係因為比呢個香港寬頻"豈有此理"搞到頭都大埋!:lol:(廣告商應記一功~:D) 因為小弟母親最近學人玩電腦,所以問題就嚟喇~:lol: 佢話個廣告話"光纖入屋"嘛,梗係好過用電話線啦(我都唔明佢有幾可會用電腦:haha:).......都無問過我同父親大人同其他人就叫人上門裝咯~:giveup:
(J j1mR i5Cl 跟住就出事喇!星期三個職員A上到嚟,好似去睇示範單位咁,乜都無做過!淨係逐間房睇話要睇吓點鋪喎.......玩左成個下晝跟住就閃人!:eek:
u&n^0K9C)g 到左星期四,職員A, B & C 三個人上門!真係大陣仗!點知佢地又話公司送個高清收費電視機頂盒一定要裝!(大佬呀!都睇緊noow 啦,仲邊駛睇佢喎:noway:) 小弟母親開始知出事,打比小弟叫救命~:giveup: 7K"K:|F9MGu
一小時後,小弟到達災難現場!一見到頭都出煙!:eek: 裝香港寬頻上網啫,唔駛將6間房入邊"網上痕"d 線剪晒吓話!我唔可以用吓呢個用吓嗰個咩?:o
h4t/{ x)W h$ew 仲要呀職員B 同 職員C 當時un un 腳飲緊嘢嘆緊按摩櫈望住個海!:good:_!q k5y{!DZ
(我嗰刻真係想推佢兩個落去....)z!Y2C;m&K lH
職員A仲好叻咁同我講:邊有人會用兩間供應商咖~:sleep:
E%~*@FV(i"t;uU 我個母親大人傾緊電話,交個波比我.........:eek:
1W"XW`y+G 著燈!!:mad:
^mb)M'E ]3@'R 好喇!一發脾氣,ABC三個人登時知過份!即刻整番d 上網線先....../b&{ w)}w_hhF7yo
又上又落逐間房整咁又搞左一輪,已經天黑.
{y0gIj0J&X
5ou1tXDP4N 跟住呀職員A又話喇,時侯都唔早喇,我地去食飯先,食完再上嚟呀吓~:D
4a(p@(r*s,|n (佢地真係當左我屋企係酒店.......:cry:)
5|7c.VB(_/b1D 好啦,食飽佢啦."[9{F+T$zSz

K,L%\ aMD%|XP 兩粒鐘之後,福祿壽三星又到,今次仲要跟多個靚妹!:eek: 仲要懶甜咁對我講:hello~:P
xmnjNf4r{ (我頂!:hitwall:)
XJ)EV1Fd3`u$k 我:唔係吓話,呢個女仔又點稱呼呀?:eek:
*@,P'w%|FA A :呀.........佢都係我地同事(睇個樣好似未夠秤喎,同事?:confused:),佢負責promote咖 (咁即係唔係上嚟幫手咖啦!:o ) 你唔介意呀可?(我.好.介.意!:mad:)
?;I0f4l$aq`{ 跟住B 同個靚妹唔見左人,仲要個靚妹好似好唔滿意咁扁晒嘴走,真係想打巴佢!^nB D8mcN)d#k
(z!r] t{oik
跟住呀A同C 就裝個所謂"唔駛錢公司送收費電視高清盒".....
+]3_}h \e,R8F;Vxq A:哎呀!
zCnS,m T7`(F C:慘咯!7A c}0suJ+cC
我:又點呀今次?
d T&C!jv^Pc A+C:個盒好似壞左.....
jdk_4y 我:吓?咁又點呀?:eek: 我可以唔要喎.....:giveup:
;i aZ3g?g/i A:唔得!公司規定呀!我地聽日再上過嚟吖~:PLG)q g9ao
我:我實得閒嘅!:noway:arF(j4y"?u'O7p
A:咁就你時間都得咖~:agree: (真係真誠.....:hitwall:) t V7v7kE:EL}b
(我個母親大人仍然匿喺房煲粥睇電視,真好嘢~:good:)
f1Y:K|uc#| 我:唉........聽日中午啦~:haha:5P.C:rZS]'DeZ
|A'@BR
到左星期五.
PF5W@}.n7Wf%u ABC 福綠壽三星又到~5dE$Pmm.r}
我都唔明點解要咁多人,效率又唔見有幾高.......[email protected]H ~qB4T#|
好彩有幾個損友又喺度,無咁悶.
]Qj;X1f~&}Yf R 整整吓,又嚟料.
,i6fJuRS A+B+C:哎呀!TS/i V nzN
我:又點呀?又壞呀?
&r9ur;`0J-e A+B+C:唔係,係你廳個電視好似唔得喎~
dDo~ @&tC$xzz 我:乜野唔得呀?買左一個月咋喎.....:confused:
qK-{4d$cze A+B+C:不如我地試試你d 房先吖~'g:?-K6hNh
我:物又係呢隻牌子!係吋數唔同之嘛~:gun:
]p\P^}+^ A+B+C:咁呀......會唔會係你呢隻電視唔得呢......?:QaV%P%qi0g7_I
我:乜話?x系列都唔得!?:eek: 你三個大哥唔好嚇我呀!:eek:Y`#I3C{
A+B+C:.....................(又搞一輪,係咁打電話問人)Tr}ptX9{
30分鐘後5qT BODa(oq
A:(好權威咁講) 嗱,大致上呢,就咁. 你要睇我地公司嘅電視呢,就只能用電視三份二畫面去睇,其他台你自己慢慢搵喇喎~
m g sv%`/AW-K1g1N;p 我都未出聲,損友一號就已經發難:你話呀?三份二畫面?係你地部機有問題定個電視問題先?
D0\0T"nU&^ A:(繼續好權威咁講) :我話嘅!總之就係咁咖喇!
['TX!|^)o 我都費事再講,打電話去佢公司搵佢老細.
_t w]5|eX Lq}a'c;A
一收完線10分鐘後,福祿壽齊齊收電話.NEtb4PiE
收線後.G kkz"`8H+n0\4Ot
A:(好鵪鶉細細聲咁講):其實我地都未整過呢款電視咖.........9X D h1~{4apz
跟住,三個面色又青又燶咁走.)YO'_%M M4h |E

6CQG#z,ca 30分鐘後,一個所謂裝機部主管嘅人上嚟.4_ ?f3G O~:y`
set 左20分鐘,搞掂.
s'tgT(k^%x'O 我:蝦........點解你又咁快整好呢?:confused: 
&v O hW4_Z H 主管:係咁嘅.....佢地未上過course 吖嘛.:haha:#ZgW'`T3?d
我:上course?:confused: hUL:CL9}(Z]F(zP3k
主管:係呀,其實佢地係外判公司員工嚟咖咋,所以都唔係香港寬頻員工,無上course 咖.$q E\ _#[U
我:吓?咁都夠膽死?唔係咁大整蠱吓話?:eek: 咁佢地亂嚟都得咖啦!!!:eek:
S/g6u&MVQjP l 主管:唔好意思呀,我會同你跟返晒d 嘢咖喇.....:haha:l3dg'y1@
m:|V%D]w6W
一粒鐘後, check 番晒都好彩無問題,主管做好晒就離開喇.Q,G2sdy ?@)A
!Y"q-I:W(N c5H%`
2u(C9v;Y _:cqf
我:真係唔知有無搞錯..............:nogood:P6T&J4{+O1b
損友二號:梗係啦,呢度睇示範單位要比錢咖!:lol:佢地唔駛錢有得參觀,仲唔乘機咩~:D@P!O9Fc(M#E$_ ?
我:唔係咁仆街吓話?:giveup:(sMT3o2BED
我母親大人(終於肯出場):呀仔咪講粗口!1Bj.gQ{

3[!nC\M2pE%Y 真係豈有此理.............:cry::cry::cry:

浪子 發表於 2008-6-29 06:36 PM

有得入大皇皇宮更係:drool::drool:
'A.D(mg!` j[ Ez4w 呢個機會幾多人想都想唔到

rexkinghk 發表於 2008-6-29 06:42 PM

thx you share

clkgtr 發表於 2008-6-29 06:44 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2008-6-29 06:16 PM:
&o0L2zX6W6r 呢個標題真係出得好,呻吓先~:clap:yi8Kk5RH
... [/quote]
8S6WG.X"h/ks
+Op l*Q'|W 精彩, 精彩 :clap::clap: :dev:
j)R}'l$C!Q.q .qa,|$N&q2Z T)\
大皇你又係低死既 :naughty::naughty::naughty:
E {/J4l9M 有網上痕100Mb 你唔用, 走去用 豈有此理 100Mb :dev:A,A%u$g"R^$U0I
S1k;r8Ww \L FM
今次重唔捉蟲 :dev:
t JL,^HT2O
i5{1E1fvFs [[i] Last edited by clkgtr on 2008-6-29 at 06:47 PM [/i]]

wcchan886 發表於 2008-6-29 06:58 PM

仲要呀職員B 同 職員C 當時[color=Red]un un 腳飲緊嘢嘆緊按摩櫈[/color]望住個海!:eek::eek:Xut!q+}F!f rd

zi5Wm.n8{X.M 佩服佩服:giveup::nogood:

BOYDWAN 發表於 2008-6-29 07:05 PM

[quote]Originally posted by [i]浪子[/i] at 2008-6-29 18:36:
v"PoU,U2G 有得入大皇皇宮更係:drool::drool:
:ph1~A!z n7p/d@th 呢個機會幾多人想都想唔到 [/quote]
\V}K7r y@
7MTF t s;\&V
3Op7O(?iu,GE 唔係呀, 係小弟父母親嘅新竇咋~:giveup:'Xd.m%P;Q"a+K
小弟瞓橋底嘛~:P

BOYDWAN 發表於 2008-6-29 07:10 PM

[quote]Originally posted by [i]clkgtr[/i] at 2008-6-29 18:44:Jd5I)q7|UEEa-H
精彩, 精彩 :clap::clap: :dev:'@0S{1n/W$Mn9?
O!r?+[Tm
大皇你又係低死既 :naughty::naughty::naughty:{Wz4O"z-r!^OlIF
有網上痕100Mb 你唔用, 走去用 豈有此理 100Mb :dev:vo^Y3g,Q8E+gS^

q~a` UX!h z+} 今次重唔捉蟲 :dev: [/quote]&A.wB,n WQ
'Gg$A1Sj/N
}8a7} XL#[*jXA2N
精鬼精馬咩:lol: 今次真係多得我母親大人唔少~:hitwall:~"M9M9dZ7p
依家我都仲係用網上痕100Mb 咖, 用慣左喇, 我都無插個豈有此理寬貧嚟用~win:4p:~ d Cw| e;NOl
(得我個母親大人用緊, 等佢一路上網一路豈有此理咯~:D)

BOYDWAN 發表於 2008-6-29 07:11 PM

[quote]Originally posted by [i]wcchan886[/i] at 2008-6-29 18:58:
rvZCz 仲要呀職員B 同 職員C 當時[color=Red]un un 腳飲緊嘢嘆緊按摩櫈[/color]望住個海!:eek::eek:
`k rw-WT&E-}k
t.I D1oOyRm(B 佩服佩服:giveup::nogood: [/quote]
$l3R8w ~/s9g E;N7m*I:e0X;V+N0D j

,\1_oo(t~:w p 嗰吓真係火都嚟埋, 好似請佢上嚟歎咁!:gun::gun::gun:

d228216 發表於 2008-6-29 07:13 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2008-6-29 07:05 PM:&O_ H |!aQUi
}rs5ou1w

DDb u)FrH4O
M-F5J$R|tD.y!q 唔係呀, 係小弟父母親嘅新竇咋~:giveup:
%p,X/r5?;bL 小弟瞓橋底嘛~:P [/quote]
JM[)N4@Liz 又唔早D同我講:Du(Aj*Of Y1Hm`
裝之前準備個 Giga Hubs 同一部 有Giga-Lan 既destop, 接通後叫佢地走, 用毛線上, 室內奶線野揾專人再搞:D:D 室內用cat5E以上既線就夠, 免第時煩就一鑊過用 cat6:dev::dev:

BOYDWAN 發表於 2008-6-29 07:18 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2008-6-29 19:13:
+U ` uh(Y0a Jx h/Xz`"f$P
又唔早D同我講:D
F3l-IakXy 裝之前準備個 Giga Hubs 同一部 有Giga-Lan 既destop, 接通後叫佢地走, 用毛線上, 室內奶線野揾專人再搞:D:D 室內用cat5E以上既線就夠, 免第時煩就一鑊過用 cat6:dev::dev:[/quote]Y3vpFno

8l~DUQ w2fa6G 4jR!V+p s)Iz Y9\
我都唔知,我個母親大人叫人裝上埋門見出事先叫我咋陰公~:cry::cry::cry:
1QOnR)C0Nh 依家搞掂晒喇,呀損友三號做開電訊嘢都識d 皮毛,整好晒咖喇~:agree:
xNV.T5yq 不過我物又係用網上痕喺屋企上網,出街用流動寬頻~:D 都無分別嘅~:D

d228216 發表於 2008-6-29 07:24 PM

>>>柯士甸道西小屋苑內一個小單位, 6間房..
qn~#QP ^ 小弟平民屋村大單位, 3房兩巨廳...冇IMS 100mb, 得8mb, 太慢荒廢咗條線幾年, 但冇cut線月費照比:cry::cry:
l9[D}"H
+@Oj@'e`5ea._hD >>>今次仲要跟多個靚妹! 仲要懶甜咁對我講:hello~ v|j1Ro"\T
個靚妹係味送比大皇享用嫁:drool::drool::drool:, 用咗香江歡貧咁耐, 次次上梨都係痳甩仔:cry::cry::cry:f9f,l7v"^J

S$paa Lo*\ >>>仲要個靚妹好似好唔滿意咁扁晒嘴走,真係想打巴佢!6W%O1N'b[
得唔到大皇竉幸又要離開西郊別宛, 梗扁晒啦:lol::lol::lol:

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.