娛樂滿紛 26FUN's Archiver

心亙 發表於 2008-6-29 07:00 PM

點先可以將已分割的rar解壓丫

請問有冇人知點先可以將已分割的rar 解壓丫???

ch.chak 發表於 2008-6-29 07:12 PM

你download晒所有file落黎[ X |1v!pUc^sH
是旦解一個就會解晒ga 啦

心亙 發表於 2008-6-29 07:18 PM

[quote]Originally posted by [i]ch.chak[/i] at 2008-6-29 07:12 PM:%ZPp/dy-~6p6c%yw
你download晒所有file落黎x;y*c)Z$`+o
是旦解一個就會解晒ga 啦 [/quote]6eD)A{"l&cQ*[
H-mt#U%v v

Ew-k)F*R"s1{S3R"y ^W 不行丫, 他說[您需要從前一張分辨開始解壓縮才能解封裝] , 點算丫???7H+@%]1}@O8kE

9V r/[zz [url]http://www.nokiabbs.com/viewthread.php?tid=442498&extra=&page=1[/url]Er n m0JOW6j D*O
e tOe)?'V
我去左呢度下載了當中的三個壓縮檔, 但都係不能解壓.

solonely 發表於 2008-6-29 10:00 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

心亙 發表於 2008-6-29 11:57 PM

唔該哂大家, 我成功左丫~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.