娛樂滿紛 26FUN's Archiver

halo678 發表於 2008-6-29 07:08 PM

今年7.1回歸有冇煙花放?

見d電視台又冇講 廣告又冇賣I:|;kCk

!Ax+h Y4hA.H&j 想知下今年7.1回歸有冇煙花放
P,y? _;~ ;w Wb6pCM/kW
因為想同女友一齊去睇 a_a

mazingerz 發表於 2008-6-29 07:20 PM

聽聞今年慶祝活動好似會低調好多。l}^2z$B.AH F@3|w
b'o4j&h{N'r
因為四川大地震的緣故,會儘量避免形做歌舞昇平的氣象,以紀念國喪。
D%XJb)LaSjfF z0A G }u\gdh
所以可能會取消煙花匯演。

cheery 發表於 2008-6-29 10:08 PM

唔放仲好啦
pc3k,K-J{| 高成本低效益

infjlam 發表於 2008-6-29 10:14 PM

[quote]Originally posted by [i]cheery[/i] at 2008-6-29 10:08 PM:V*kz L$MZ/F$sP
唔放仲好啦-p KABKR.G
高成本低效益 [/quote]\+IgBY'[ycw1[
冇錯,
UtmV,M*CQ[k 將D錢做下D實際野仲好~6ma3j I4v:Z
依家高通脹到嘔,
dk5s1V3_y3L#}3~s,t 好多中低層收入人士,
I&T@I#[J"\j 生活其實捱得好慘:crybye:

也媽嗲 發表於 2008-6-29 10:33 PM

[quote]Originally posted by [i]halo678[/i] at 2008-6-29 07:08 PM:Nxi{,i_h
今年7.1回歸有冇屁放?
(l7s q:K @)~F9zi0@ 見d電視台又冇講 廣告又冇賣u'w7Qeb)?p_+XX
想知下今年7.1回歸有冇臭屁放0mY O'v[!z1O~@
因為想同女友一齊去"[color=Red]敏[/color]"下 [/quote]
`r9h@%N1Kh
!x#gz AF @ 7.1我唔知咼~ S.MhJDU
我剩係知有隻熊仔日日刀係旺角派臭蛋  有空約埋一齊索下囉 ................. :o

YingTung 發表於 2008-6-30 12:47 AM

完全無聽過話會放...好似完全無宣傳咁...
9g#~R@+i-b s
Z7^o*Qh-WQC)i4R$E&T 香港人對七一只會諗起遊行同放假,
5h8SfGb}0W/j ;w V g:Ap4u2D
自由行對七一只會諗起香港購物節大減價同血拼:drool::drool:

BoA.4 發表於 2008-6-30 05:03 AM

今年應該唔放,K4^B[+r yN R9n
我係文化中心果邊做野Hp&_!@Ta |
收到消息因為四川單野唔放

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.