今年7.1回歸有冇煙花放?
見d電視台又冇講 廣告又冇賣I:|;kCk想知下今年7.1回歸有冇煙花放
;w Wb6pC M/kW
因為想同女友一齊去睇 a_a 聽聞今年慶祝活動好似會低調好多。l} ^2z$B.AH F@3|w
b'o4j&h{N'r
因為四川大地震的緣故,會儘量避免形做歌舞昇平的氣象,以紀念國喪。
z0A G}u\gdh
所以可能會取消煙花匯演。 唔放仲好啦
高成本低效益 [quote]Originally posted by [i]cheery[/i] at 2008-6-29 10:08 PM:V*kz L$MZ/F$sP
唔放仲好啦-p KABKR.G
高成本低效益 [/quote]\+IgBY'[ycw1[
冇錯,
將D錢做下D實際野仲好~6ma3j I4v:Z
依家高通脹到嘔,
好多中低層收入人士,
生活其實捱得好慘:crybye: [quote]Originally posted by [i]halo678[/i] at 2008-6-29 07:08 PM:Nxi{,i_h
今年7.1回歸有冇屁放?
見d電視台又冇講 廣告又冇賣u'w7Qeb)?p_+XX
想知下今年7.1回歸有冇臭屁放0mYO'v[!z1O ~@
因為想同女友一齊去"[color=Red]敏[/color]"下 [/quote]
7.1我唔知咼~ S.MhJDU
我剩係知有隻熊仔日日刀係旺角派臭蛋 有空約埋一齊索下囉 ................. :o 完全無聽過話會放...好似完全無宣傳咁...
香港人對七一只會諗起遊行同放假,
;w Vg:Ap4u2D
自由行對七一只會諗起香港購物節大減價同血拼:drool::drool: 今年應該唔放,K4^B[+ryNR9n
我係文化中心果邊做野Hp&_!@Ta |
收到消息因為四川單野唔放
頁:
[1]