娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jen01二世 發表於 2008-6-30 12:04 AM

一個人睇戲 ???

你地認為如何呢 ??(JS o qi ~4{
會唔會覺得好怪呢 ??

SitBobby 發表於 2008-6-30 12:10 AM

有乜問題呢?一個人睇戲都幾好呀。喜歡睇乜同幾點睇都得。夠自由嘛。

jen01二世 發表於 2008-6-30 12:11 AM

認真嘅post就無人回.....9Dk Q\.Z U'P

*x;e%t$|"O C 擺到明係搞事嘅post就幾十個回覆....8ISw/G.i:Z\
HgB;s O#u
覺得點都出句聲啦,等我知道26FUN原來都仲有人好唔好 !!!!!

jen01二世 發表於 2008-6-30 12:18 AM

[quote]Originally posted by [i]SitBobby[/i] at 2008-6-30 12:10 AM:
W^`P"nn 有乜問題呢?一個人睇戲都幾好呀。喜歡睇乜同幾點睇都得。夠自由嘛。 [/quote]&x1kgMA `(k

L#{2A!Ye9F[1r6}+L X 唔怕比人笑 ??u+M${j%e P }"]!{\

/n2IZKxE,t2v&s7| 唔覺得好唔自在 ??

terry891089990 發表於 2008-6-30 12:29 AM

一個人自自由由睇戲...反而最舒服... W"s,CaoF,V$n
時間比較彈性D....唔使下下就人地....又唔使下下幫朋友買爆谷....zf,xg{F:|
我試過下午睇戲...全場得3  4個人.....突然間會有種放鬆好多既感覺.:)s It CX*z"}

Y-gq^1~E N,S5ZSY+d [[i] Last edited by terry891089990 on 2008-6-30 at 12:31 AM [/i]]

sage 發表於 2008-6-30 12:30 AM

會好悶c3g9rg%mf*x~:G0c9|!?
不如租碟好過

ch.chak 發表於 2008-6-30 12:32 AM

睇戲根本就係一個人既事
'gcD`n5^S&kJ 你一大班人去睇
*Ue$K{s%OLApu 會唔會一路睇一路傾計先:i9J Qun m
最後咪又係自己睇戲
Hw+G0b4o4q,rTXL 所以一個人/一班人冇分別v$[h8kK/~&pW
咁一個人睇戲當然冇問題

jen01二世 發表於 2008-6-30 12:39 AM

一個人去買飛,l U:h(@Mj
n+Ve b [{
一個人入埸..7Q{1O^#D'Cr6T

}#_E:h8D3q fp+h 比人係咁望著...;`? ?!@ u4`NT}

A4_@g4o 唔怕其他眼光 ?? 唔怕其他人笑 ??

Jk 發表於 2008-6-30 12:42 AM

[quote]Originally posted by [i]jen01二世[/i] at 30-6-2008 00:18:"ZLI/xk$X
-B/E.A&w&W7v[4T|:[D

}:|NZ2zQeY8Y,` 唔怕比人笑 ??
9tU\jS X+l(}\ 2]Oy-RfU
唔覺得好唔自在 ?? [/quote]
P T)n:c@0gI 响回答你問題之前,我反而想先問番你兩條問題,
Ma*n^8N xi W.k6a0^+?X.y
1.點解你會覺得一個人睇戲會比人笑 ???
sON1y1{"d5|
G1yi$u*zjNe 2.點解你又會覺得一個人睇戲會好唔自在 ??:confused:
F%t4wW8CU;} .m@5x5t9\4H%?0Uys.jA
好!跟住答你嘅問題喇!
iMS5n(N|6h P$a 1k@ Nj#m)C
一個人睇戲唔會覺得好怪,我經常都會咁,時間,地點,睇咩野戲都唔駛就人,感覺係非常好 :good:

阿感 發表於 2008-6-30 12:42 AM

會,唔使約人,唔使就時間
~ZTd[)G5io2? 有d好想睇o既戲,一上o個日就會一個人仆到去睇

YingTung 發表於 2008-6-30 12:43 AM

每年既香港電影節,\ WY8v/R3s4H/a
我都會訂飛一個人去睇。
oJ k/u'Hs;f 因為你可以真心選擇如何雞,如何嘔心同如何悶既戲。:drool:
*s7^3~6k#~9Fe 如果係平時戲院o個o的商業戲一個人去睇, d#UK(Q x
就好似你無咩朋友咁囉..

jen01二世 發表於 2008-6-30 12:47 AM

[quote]Originally posted by [i]Jk[/i] at 2008-6-30 12:42 AM:
x(e\SN%] 响回答你問題之前,我反而想先問番你兩條問題,
,iWR Lx4\ RI
)i9B SW@{ 1.點解你會覺得一個人睇戲會比人笑 ???0@'hQ0mc-I,y d
"VV(}\8S+C*{;T
2.點解你又會覺得一個人睇戲會好唔自在 ??1j4I Jr0B]1G%R
-H0V8QD a/?Z*l
好!跟住答你嘅問題喇!!O(ao7Q1LcZ
.IKL/D xL9Z;_
一個人睇戲唔會覺得好怪,我經常都會咁,時間,地點,睇咩野戲都唔駛就人,感覺係非常好  
8V,U|)T#l {
y];^'r1Y"OV _3De5{Dhk1~
[/quote]O3g8VR"nt*\ T'@
"sU)Qma\W
1同2一齊答...
5V2?(tp3F
Z'|7F,F!k6l F?){"_5u 其他人(例如情侶,成班fd)去睇戲,
,d6h7?3r5a4X
'O%~h/lU+hX"P 無人會望, `${5^'{ `%H2bE

)J7Fs L'VP*n#@ 但自己一個去嗰時,人地d眼光梗係奇奇怪怪,
:on(U8`8C7q)N'P!a*U Z (好似見到UFO咁)
N(cZ5y'd)E6UG a
kM-fM^9iC 我覺得好唔自然......
z7T!D%n`1?
U \J b0} 所以我自己一個人去睇過一次戲之後,B@M*Wk;Z wN1c,n.^
都無再自己一個去過.....
i+Kg1YoA 8e4KE"H;yVYZ
p.s.咁你多數幾時去 ?? 早埸 ?? 夜埸 ??

jen01二世 發表於 2008-6-30 12:48 AM

[quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2008-6-30 12:43 AM:
6{\'Vv5} 每年既香港電影節,
oB"S }|PnI 我都會訂飛一個人去睇。`Irg S#k@
因為你可以真心選擇如何雞,如何嘔心同如何悶既戲。{r3x hM?4qO
如果係平時戲院o個o的商業戲一個人去睇,J1km\%C8BX
[color=red]就好似你無咩朋友咁囉.. [/color]
T7x r*Fm;J [/quote]6q$p_/V'nS$VW

%D(|1N h6Dxi-p W2q :agree::agree::agree::agree::agree:

大優勢 發表於 2008-6-30 12:51 AM

[size=6]係 [/size]"h)F!j2yv7[A S3bf

[;r1iI7Z-L(c 所 以 你下次睇時
&t}S8j(FuQ(F?D
p3C3fdk J^9{z 出題問我地睇唔睇0Q VF}H S_1c
E'K)V oY8c"w
睇下我地 睇唔睇Q_rE#m?5{&?t3l

&sq XB I6a 睇完 無興趣 咪 各有各路 囉
7KMyO.w P
*v`9A)g}tu}1d)u 啱咪去食飯
v3C^)pan#d@ 去玩囉
`-ww)HC8].?ql 8uJn.j[-B0p'j&\H
咁你 唔會一個人囉
8K6Mp xq VRC | @/t&U&i*T,]
怕咩
"}+[&s a)i1Q/A}
R z[Z}{o 26fun 係香港十大網之一  實有人同你去睇 
1Fnd)S5T:X:N
eWw[c :agree:註:  我愛囡囡 (最好又可愛又大胸)

Jk 發表於 2008-6-30 12:57 AM

[quote]Originally posted by [i]jen01二世[/i] at 30-6-2008 00:47:1同2一齊答...]rK"sP)^ U ^;d

'^;LBDA]8h uyE Z 其他人(例如情侶,成班fd)去睇戲,
0Kjn|@L"x
H3p_ W)T#i 無人會望,? m;B?ZN5LC$vz2J

mUyi.S 但自己一個去嗰時,人地d眼光梗係奇奇怪怪,Vq*|i/Qt%?
(好似見到UFO咁)
/|7E:|]4xb RJ3SQ;QO!s/KE
我覺得好唔自然......
ob2kf lO Of 8A"LA7[V
所以我自己一個人去睇過一次戲之後,
]4MjWIWPq#v1s 都無再自己一個去過.....+k{[Xoc)RL#c

+V6n a;yq[Y(S+u p.s.咁你多數幾時去 ?? 早埸 ?? 夜埸 ??[/quote]VH*`Wk
人地先冇咁得閒去望你,係你自己咁覺得姐,佢望你咪望番佢囉:DF5~+Q wm d#J
0r&Fp2g5D8x T(~[,X(E(?
有時有d戲自己想入場睇d fd未必啱睇or時間唔夾,咁咪自己睇囉
D4L'xZ%_? qM [JG+N
Gn#q KUXZ U 之前睇色.戒都係一個~~呵呵

jen01二世 發表於 2008-6-30 12:59 AM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2008-6-30 12:51 AM:
_U8Ab)p1MW2ypHlh/p$km

q yuF%}^ 所 以 你下次睇時$F:S;lk]:W,L4W F

QT L.d#C b/@~ 出題問我地睇唔睇
u1V&I3Sh8q
E&~;_7q XI 睇下我地 睇唔睇
*i^gP/cW;R
/u2C_LA 睇完 無興趣 咪 各有各路 囉
!{\/t~br-]
m9c8aqK9s^h 啱咪去食飯)kG'a] S(O;wa/y R
去玩囉
O5A ?J5D6F-O'^_ j8]A0z~Uu WK
咁你 唔會一個人囉
/w Q6^({q1O4Wu$z
S9F b"W#e1|7Cl;e,I 怕咩n [5_mm3JQhM
&MG{f,a.q~2Z
26fun 係香港十大網之一  實有人同你去睇 
tO9TE-A!O.t O $n1F+pU6]5G8Vn
註:  我愛囡囡 (最好又可愛又大胸)
v&GtX`o:r"q eu)j.| D{ x_3{
[/quote]
!uhV#?4B:N ga;EDZT&?+i
想趁機起我底:naughty:

jen01二世 發表於 2008-6-30 01:00 AM

[quote]Originally posted by [i]Jk[/i] at 2008-6-30 12:57 AM:+\!@5PX/`:W @f
G%K6K3B1]K6q
人地先冇咁得閒去望你,係你自己咁覺得姐,佢望你咪望番佢囉hA }h2Lq Yy"FY
yZ"j,P!B5d4t[
有時有d戲自己想入場睇d fd未必啱睇or時間唔夾,咁咪自己睇囉0_2EanMa2Y

C\"LC#p8k2q 之前睇色.戒都係一個~~呵呵
Zf's8S*|wj n/q]Y
|m%f6J9sR? Wh
Re}vG,| [/quote]X#QZF X(Nm:j'B'r
$kI(Gq#LQ2^ X
嗰班友仔嘅眼光,2}(z1J$s&} X

BY:\ [ \!Lp$Zy*Fa 我好肯定佢地覺得好奇怪,好似未見過咁....

ch.chak 發表於 2008-6-30 01:03 AM

買飛唔係一個人買咩w!By#t4i2]$R3X+sL
你一班fd去睇戲叫你買飛,你都係一個人買ga啦
t-|E%e0|3| rDRj 咁又會比人望?

sas 發表於 2008-6-30 01:12 AM

上次我自已一個睇變形金剛 Rs,D,FW EC
因為我女友話無聊,唔鐘意睇d機械人J*\&c)p.P!?_ T
但係我太鐘意變形金剛,所以決定歷史性第一次入戲院自已睇戲aK/Z4?8o Rv4\0Z
我發覺幾自由自在,無人會打擾你h B {*EMR'\qM
雖然期間唔可以同d frd討論
BaG/|(xN.^ 再者睇唔同的戲,要搵唔同的人[(w y!~w$v6z
唔通睇鬼片,同個男仔frd去睇咩?
5R\,A:RJ$Z#w$O4m 所以我覺得睇戲自已一個人係無問題的
htA;J-].j 只係你個人接唔接受得到的姐

Jk 發表於 2008-6-30 01:16 AM

再擧多個例wy3Cb"k,Mfz:fG

-i%{vrN ?7N!M'? 早陣子做野冇時間睇戲,儲埋一大堆想睇嘅戲,難得有一日假期(註:係閒日,唔會搵到人陪),緊係趁機一之過睇哂佢啦,呵呵~~~同一戲院出出入入一連睇幾部戲,幾正!差d連戲院職員都認得我:P

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.