一個人睇戲 ???
你地認為如何呢 ??(JSoqi~4{會唔會覺得好怪呢 ?? 有乜問題呢?一個人睇戲都幾好呀。喜歡睇乜同幾點睇都得。夠自由嘛。 認真嘅post就無人回.....9Dk Q\.ZU'P
擺到明係搞事嘅post就幾十個回覆....8ISw/G.i:Z\
HgB;s O#u
覺得點都出句聲啦,等我知道26FUN原來都仲有人好唔好 !!!!! [quote]Originally posted by [i]SitBobby[/i] at 2008-6-30 12:10 AM:
有乜問題呢?一個人睇戲都幾好呀。喜歡睇乜同幾點睇都得。夠自由嘛。 [/quote]&x1kgMA `(k
唔怕比人笑 ??u+M${j%e P }"]!{\
唔覺得好唔自在 ?? 一個人自自由由睇戲...反而最舒服...W"s,Cao F,V$n
時間比較彈性D....唔使下下就人地....又唔使下下幫朋友買爆谷....zf,xg{ F:|
我試過下午睇戲...全場得3 4個人.....突然間會有種放鬆好多既感覺.:)sItCX*z"}
[[i] Last edited by terry891089990 on 2008-6-30 at 12:31 AM [/i]] 會好悶c3g9rg%mf*x~:G0c9|!?
不如租碟好過 睇戲根本就係一個人既事
你一大班人去睇
會唔會一路睇一路傾計先:i9J Qunm
最後咪又係自己睇戲
所以一個人/一班人冇分別v$[h8kK/~&pW
咁一個人睇戲當然冇問題 一個人去買飛,l U:h(@Mj
n+Ve b[{
一個人入埸..7Q{1O^#D'Cr6T
比人係咁望著...;`??!@ u4`NT}
唔怕其他眼光 ?? 唔怕其他人笑 ?? [quote]Originally posted by [i]jen01二世[/i] at 30-6-2008 00:18:"ZLI/xk$X
-B/E.A&w&W7v[4T|:[D
唔怕比人笑 ??
2]Oy-RfU
唔覺得好唔自在 ?? [/quote]
响回答你問題之前,我反而想先問番你兩條問題,
W.k6a0^+?X.y
1.點解你會覺得一個人睇戲會比人笑 ???
2.點解你又會覺得一個人睇戲會好唔自在 ??:confused:
.m@5x5t9\4H%?0Uys.j A
好!跟住答你嘅問題喇!
1k@Nj#m)C
一個人睇戲唔會覺得好怪,我經常都會咁,時間,地點,睇咩野戲都唔駛就人,感覺係非常好 :good: 會,唔使約人,唔使就時間
有d好想睇o既戲,一上o個日就會一個人仆到去睇 每年既香港電影節,\ WY8v/R3s4H/a
我都會訂飛一個人去睇。
因為你可以真心選擇如何雞,如何嘔心同如何悶既戲。:drool:
如果係平時戲院o個o的商業戲一個人去睇,d#UK(Q x
就好似你無咩朋友咁囉.. [quote]Originally posted by [i]Jk[/i] at 2008-6-30 12:42 AM:
响回答你問題之前,我反而想先問番你兩條問題,
1.點解你會覺得一個人睇戲會比人笑 ???0@'hQ0mc-I,y d
"VV(}\8S+C*{;T
2.點解你又會覺得一個人睇戲會好唔自在 ??1j4IJr0B]1G%R
-H0V8QD a/?Z*l
好!跟住答你嘅問題喇!!O(a o7Q1LcZ
.IKL/DxL9Z;_
一個人睇戲唔會覺得好怪,我經常都會咁,時間,地點,睇咩野戲都唔駛就人,感覺係非常好
_3De5{Dhk1~
[/quote]O3g8VR"nt*\ T'@
"sU)Qma\W
1同2一齊答...
其他人(例如情侶,成班fd)去睇戲,
無人會望, `${5^'{`%H2bE
但自己一個去嗰時,人地d眼光梗係奇奇怪怪,
(好似見到UFO咁)