娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jen01二世 發表於 2008-6-30 12:04 AM

一個人睇戲 ???

你地認為如何呢 ??
1M7E&\a cUC 會唔會覺得好怪呢 ??

SitBobby 發表於 2008-6-30 12:10 AM

有乜問題呢?一個人睇戲都幾好呀。喜歡睇乜同幾點睇都得。夠自由嘛。

jen01二世 發表於 2008-6-30 12:11 AM

認真嘅post就無人回.....
P:o2n#Lc {p%j#HNo |]D
擺到明係搞事嘅post就幾十個回覆....+I"Vk1wq/wC

4d$E4@j*v3y\ B 覺得點都出句聲啦,等我知道26FUN原來都仲有人好唔好 !!!!!

jen01二世 發表於 2008-6-30 12:18 AM

[quote]Originally posted by [i]SitBobby[/i] at 2008-6-30 12:10 AM:
Y? d&x.qL 有乜問題呢?一個人睇戲都幾好呀。喜歡睇乜同幾點睇都得。夠自由嘛。 [/quote]
}'u)j` u ,zy*M#{+u/W6o*i.o
唔怕比人笑 ?? [,uAc ~0W0X-T|
`MfYOw.N
唔覺得好唔自在 ??

terry891089990 發表於 2008-6-30 12:29 AM

一個人自自由由睇戲...反而最舒服...
T ELQ0TPCTt| 時間比較彈性D....唔使下下就人地....又唔使下下幫朋友買爆谷....
Af(PP0D j'o9s 我試過下午睇戲...全場得3  4個人.....突然間會有種放鬆好多既感覺.:)
$r8K!c2U%e7@C,v
!I2w&BM^ r)p\ [[i] Last edited by terry891089990 on 2008-6-30 at 12:31 AM [/i]]

sage 發表於 2008-6-30 12:30 AM

會好悶
i@(J1\|V!B 不如租碟好過

ch.chak 發表於 2008-6-30 12:32 AM

睇戲根本就係一個人既事
@&pjt4k7s6w 你一大班人去睇
?!nfT'@;ok!o,C 會唔會一路睇一路傾計先
3|G t8lA l 最後咪又係自己睇戲
{F8?^gN 所以一個人/一班人冇分別
|Iz#|(T 咁一個人睇戲當然冇問題

jen01二世 發表於 2008-6-30 12:39 AM

一個人去買飛,
6R?"klJJ&@Y6m
*NV F,i O!`4? 一個人入埸..
"L&swv~Y7c1T ;G't J3r$}A
比人係咁望著...
HX"}-E,K
lD siJ4G,Epk 唔怕其他眼光 ?? 唔怕其他人笑 ??

Jk 發表於 2008-6-30 12:42 AM

[quote]Originally posted by [i]jen01二世[/i] at 30-6-2008 00:18:g+\Y]C8x \

.L%h%v@;t? ry@!v2T-gc+W
唔怕比人笑 ??cK6J.?%e!y[

k;w:_](w.S0f 唔覺得好唔自在 ?? [/quote]0Rb0mp;t!y5N4H8A
响回答你問題之前,我反而想先問番你兩條問題,
py0n\KHt ^A@'O? MA!C
1.點解你會覺得一個人睇戲會比人笑 ???
+Mo1o&l| )eN X3~iM
2.點解你又會覺得一個人睇戲會好唔自在 ??:confused:
[t O["u9j7eJ'w K3p5M -R!Y1@ Rx3C1W/}
好!跟住答你嘅問題喇!g'j4~&T6?mv
4[5r3M.n_b%i$c
一個人睇戲唔會覺得好怪,我經常都會咁,時間,地點,睇咩野戲都唔駛就人,感覺係非常好 :good:

阿感 發表於 2008-6-30 12:42 AM

會,唔使約人,唔使就時間U\}&]1rtEV(w%Sb
有d好想睇o既戲,一上o個日就會一個人仆到去睇

YingTung 發表於 2008-6-30 12:43 AM

每年既香港電影節, M8~7_0C3@|6O
我都會訂飛一個人去睇。,Z/m[ IE8| A
因為你可以真心選擇如何雞,如何嘔心同如何悶既戲。:drool:
#a Q4Z"\H-D B 如果係平時戲院o個o的商業戲一個人去睇,
'@Vz R q~F 就好似你無咩朋友咁囉..

jen01二世 發表於 2008-6-30 12:47 AM

[quote]Originally posted by [i]Jk[/i] at 2008-6-30 12:42 AM:4FP*\9fy'o%o
响回答你問題之前,我反而想先問番你兩條問題,!i,d6f#HE1^#\

!tmcq N 1.點解你會覺得一個人睇戲會比人笑 ???
C&b0o&jwZ0{
2| vuQk x2}D`E 2.點解你又會覺得一個人睇戲會好唔自在 ??I;QQ7D6ePe
@2Z_E(pY K
好!跟住答你嘅問題喇!1z"f*ViB*G[
Tr:ikA?E"m
一個人睇戲唔會覺得好怪,我經常都會咁,時間,地點,睇咩野戲都唔駛就人,感覺係非常好  
c#XN8u pr u}Q'~ R+j,j h
t4y's4Y7Y(Z%H
[/quote]5V*L;jY2cid"Q[ i

vkW$a7E7z o5a 1同2一齊答...
Az:J1s"p,l#~
7O+^O/U1Ouc 其他人(例如情侶,成班fd)去睇戲,
/KPKoQ~0b%q iY:\ _sUg:n`
無人會望,
w"Q_B%N3v7t 9QUk'v(`9X;b/U
但自己一個去嗰時,人地d眼光梗係奇奇怪怪,'YU W3M h;^$RI
(好似見到UFO咁)
7}L$ul,{2n)vBf UE]AZ
我覺得好唔自然......+o1AO{D;M.G`

7M2c j{h!\(edX*w)O8E 所以我自己一個人去睇過一次戲之後,
l`#` P p;V;Lb/q 都無再自己一個去過.....jh)C} s
9P~I3vf9f~
p.s.咁你多數幾時去 ?? 早埸 ?? 夜埸 ??

jen01二世 發表於 2008-6-30 12:48 AM

[quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2008-6-30 12:43 AM:
~#b:s%LQ"N 每年既香港電影節,
L$OAF*hICh 我都會訂飛一個人去睇。
\,oU.V3k8h#GD 因為你可以真心選擇如何雞,如何嘔心同如何悶既戲。$[-^b_r5}
如果係平時戲院o個o的商業戲一個人去睇,
F(wE(Ib~r O%w [color=red]就好似你無咩朋友咁囉.. [/color]
gl!\*oz7mG [/quote]
4Y~ Z+GLv f6i^8g:S
:agree::agree::agree::agree::agree:

大優勢 發表於 2008-6-30 12:51 AM

[size=6]係 [/size]9l Q,B-AlMa

s8T]OA!K:_ 所 以 你下次睇時
u{%}(K~?i'} `0x|
-`tDI8_0o o 出題問我地睇唔睇)c;uC,]b-OGoB#O!j
{2\L |'[1Z,a
睇下我地 睇唔睇
m$_-[ m"tv6dbV
hm$gt `&F W IzN#b 睇完 無興趣 咪 各有各路 囉2T!z;^5zL H\

,[cf ?z w]`)s4R 啱咪去食飯'To3v"|w\AP'w
去玩囉7_dGsoG
i qf1o2QrL
咁你 唔會一個人囉
!H4S][p5w8m._ !G;O.muP5?K_
怕咩
6l7[\e0O*F1eMa4J,E
3Qk6F)Sd6n VN3t 26fun 係香港十大網之一  實有人同你去睇 B(Fn!P8B&]V
V2{RDY@cOK
:agree:註:  我愛囡囡 (最好又可愛又大胸)

Jk 發表於 2008-6-30 12:57 AM

[quote]Originally posted by [i]jen01二世[/i] at 30-6-2008 00:47:1同2一齊答...8fJx,C%c)ur*]

d(G `j.i]"`'yRJ 其他人(例如情侶,成班fd)去睇戲,
A+]8k3h1L U0M
b3]w.s P Ci0` 無人會望,
l)DYW0{K/u] _ T
O;C:ki @.IG 但自己一個去嗰時,人地d眼光梗係奇奇怪怪,
PDw_ yk?y:m (好似見到UFO咁)-_L uR/q+oR1Q)b

Y3j*KQb6P 我覺得好唔自然......
[8fp2J{3d'b
6XP%hL&DL6u_ g 所以我自己一個人去睇過一次戲之後,
k*Cw V%i([ 都無再自己一個去過.....
2sy3bnd l j %BZ&R:F n9v
p.s.咁你多數幾時去 ?? 早埸 ?? 夜埸 ??[/quote]
H3laB9F&j8Z 人地先冇咁得閒去望你,係你自己咁覺得姐,佢望你咪望番佢囉:D8d7\?*E }\"I I

)a9]/p3XSCfl 有時有d戲自己想入場睇d fd未必啱睇or時間唔夾,咁咪自己睇囉 }"a2s/C1ynp
h&d%|6XB|;x
之前睇色.戒都係一個~~呵呵

jen01二世 發表於 2008-6-30 12:59 AM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2008-6-30 12:51 AM:
%gqcu:j"P8E d,}
D(~Q8oy%k {~.n:@e1Q)m
所 以 你下次睇時o(cmMQk%R

4[0J:GQ!a@ 出題問我地睇唔睇'ug]0D#c'YR/a

8U C8Z0`{1f4H 睇下我地 睇唔睇ZNJh~&f,?9m'A

r,u h2zzl!I k 睇完 無興趣 咪 各有各路 囉s8o6C3k {|A
_|'N$DFW3Y)^
啱咪去食飯
;?rdz%J#h;J 去玩囉rp%Z*Lv:Yw
BVCB ^4Q!hW
咁你 唔會一個人囉$g8_kP2\r.?^p'A B
@ ~s DE-J&m.{6x
怕咩
Q&aNG+`,zw`9p%^ _n
u~_*_;wG!|J 26fun 係香港十大網之一  實有人同你去睇 
Z$\W6yd%n
!M!E)DIJm ZSS4r 註:  我愛囡囡 (最好又可愛又大胸)
` a'j_b.b k2}(B 2T:wbq/bu-e*K$yN
[/quote]-Y(]9xA*o(}5_

n[DD|~vN 想趁機起我底:naughty:

jen01二世 發表於 2008-6-30 01:00 AM

[quote]Originally posted by [i]Jk[/i] at 2008-6-30 12:57 AM:Rs&B {1l'A&K7t4|
Y6fm#v-i-J!ls
人地先冇咁得閒去望你,係你自己咁覺得姐,佢望你咪望番佢囉
&sm!Z m0K.YX
;XD;tM-m1C3Yt"]*q 有時有d戲自己想入場睇d fd未必啱睇or時間唔夾,咁咪自己睇囉&qE e-p5Y ]0\

] BNL J;k 之前睇色.戒都係一個~~呵呵
_:F|8D5_g"o
5xVXdF4a.jL
g;cHE|&f O"M [/quote]0R[Z3Nfsg5t
6X%X1aNF
嗰班友仔嘅眼光,2z*E0a8@ e9{^\6C(Q

zl!D _{#\ 我好肯定佢地覺得好奇怪,好似未見過咁....

ch.chak 發表於 2008-6-30 01:03 AM

買飛唔係一個人買咩*F7g9Bvc1o`
你一班fd去睇戲叫你買飛,你都係一個人買ga啦
ncA;XCE 咁又會比人望?

sas 發表於 2008-6-30 01:12 AM

上次我自已一個睇變形金剛hFROC0]3y
因為我女友話無聊,唔鐘意睇d機械人
8V8]`d ~Hh:W 但係我太鐘意變形金剛,所以決定歷史性第一次入戲院自已睇戲 js1f;f9K+P?/A
我發覺幾自由自在,無人會打擾你
v ] }#z2])F [(B 雖然期間唔可以同d frd討論
#e@`$p,RsC/kh Z | 再者睇唔同的戲,要搵唔同的人
F$MvR$C_ 唔通睇鬼片,同個男仔frd去睇咩?
P.rpy#n$X U 所以我覺得睇戲自已一個人係無問題的
aK5]A?XK 只係你個人接唔接受得到的姐

Jk 發表於 2008-6-30 01:16 AM

再擧多個例4| ]{4wVzF#?
~5{*^A)Q-vuyC
早陣子做野冇時間睇戲,儲埋一大堆想睇嘅戲,難得有一日假期(註:係閒日,唔會搵到人陪),緊係趁機一之過睇哂佢啦,呵呵~~~同一戲院出出入入一連睇幾部戲,幾正!差d連戲院職員都認得我:P

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.