而家d小朋友..唉
[url]http://www.youtube.com/watch?v=aOYAweOJXeU[/url]#hyr+gI/^7A-NEMlx9G0e!J
:(:( 唉.....問題小童
係我地社會的隱憂 [quote]Originally posted by [i]sage[/i] at 2008-6-30 12:34 AM:
[url]http://www.youtube.com/watch?v=aOYAweOJXeU[/url]
&c9g"}|6fYK1D-v
:(:( [/quote]&OFm)k-n
上樑不正下樑歪.........又多件渣滓La....:mad: 邨童把受害人(黃衫小孩)的玩具搶去
更用鐵盒把受害人打至流鼻血
受害人父親到場調庭事件 豈料被邨童用粗口反駡t-LRqH8el,Z;n
受害人父親更稱邨童的暴力事件不只一次
邨童再以李山腳和重拳把受害人父親和職員推開j,|pvE!L5C q;h
最後在職員縱容下 阻止受害人父親報警 事件不了了之7u%S T&E-N0_hU~/`.r
兒童暴力在社會上應更值得關注
)_B&m(te6w
幾歲就己經咁..:( 父母為生計無時間照顧兒童事件,又是一宗窮困悲劇。:( 都幾無奈, 打又唔得, 鬧又唔夠小朋友把聲咁响, 真係慘~ 够晒火气```又讲X你```打我啊```哎```对于时下小朋友真系```没晒意见```系米因为过于纵容或者没时间管教而变成甘``` [center][b][size=9][color=Red]打我丫!:lol: 你打我丫! :lol::lol::lol:
[size=6]我等你架忍樣!!:win: :D :win::win::win:sB?0DCt5?}N,?7z
9W/S3T4['_8fRc
咪口腔腔大隻講喎豆釘邨童!!!:clap::clap::clap::clap::clap:[/size][/color][/size][/b]K ]*I4n$P`E
7d#xt+Q y B9B{[c
[b][color=Green][size=5]不過我好擔心你連玩具都要搶人既... :o:o
你有無足夠車錢過黎打我喎... :help::help::giveup::giveup:[/size][/color][/b][/center]
A({z9Pw V&K