娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sage 發表於 2008-6-30 12:34 AM

而家d小朋友..唉

[url]http://www.youtube.com/watch?v=aOYAweOJXeU[/url]#hyr+gI/^
7A-N EMlx9G0e!J
:(:(

lemon仔 發表於 2008-6-30 12:39 AM

唉.....問題小童
9q6c)gJ5NC_p 係我地社會的隱憂

terry891089990 發表於 2008-6-30 12:40 AM

[quote]Originally posted by [i]sage[/i] at 2008-6-30 12:34 AM:
5x4e?;d`G2D&P5O8p7m [url]http://www.youtube.com/watch?v=aOYAweOJXeU[/url]
S+YMl3tq];H &c9g"}|6fYK1D-v
:(:( [/quote]&OFm)k-n
上樑不正下樑歪.........又多件渣滓La....:mad:

sage 發表於 2008-6-30 12:55 AM

邨童把受害人(黃衫小孩)的玩具搶去
cE0v.TY6o!M 更用鐵盒把受害人打至流鼻血
I_9SJ}9c8N(j_ 受害人父親到場調庭事件 豈料被邨童用粗口反駡t-LRqH8el,Z;n
受害人父親更稱邨童的暴力事件不只一次
#p ^"X0^A yv*J4b 邨童再以李山腳和重拳把受害人父親和職員推開 j,|pvE!L5Cq;h
最後在職員縱容下 阻止受害人父親報警 事件不了了之7u%S T&E-N0_hU~/`.r
兒童暴力在社會上應更值得關注
0X0I_~ c ~*} )_B&m(te6w
幾歲就己經咁..:(

eric911 發表於 2008-6-30 01:36 AM

父母為生計無時間照顧兒童事件,又是一宗窮困悲劇。:(

kuru 發表於 2008-6-30 08:08 AM

都幾無奈, 打又唔得, 鬧又唔夠小朋友把聲咁响, 真係慘~

supreme12 發表於 2008-6-30 02:18 PM

够晒火气```又讲X你```打我啊```哎```对于时下小朋友真系```没晒意见```系米因为过于纵容或者没时间管教而变成甘```

Duffy 發表於 2008-6-30 02:41 PM

[center][b][size=9][color=Red]打我丫!:lol:  你打我丫! :lol::lol::lol:
.es7Qg? m
4rb3ZRf-U\${ [size=6]我等你架忍樣!!:win: :D :win::win::win:sB?0DCt5?}N,?7z
9W/S3T4['_8fRc
咪口腔腔大隻講喎豆釘邨童!!!:clap::clap::clap::clap::clap:[/size][/color][/size][/b]K ]*I4n$P`E
7d#xt+Q y B9B{[c

@T0f8x#E r[(~
Ep9P&?9qAx+D
&zC:^"R(Y1ZL [b][color=Green][size=5]不過我好擔心你連玩具都要搶人既... :o:o
R*G;o zEt?f
t"o5K!qd 你有無足夠車錢過黎打我喎... :help::help::giveup::giveup:[/size][/color][/b][/center]
Y|X(B xB A7Eua A({z9Pw V&Kn_ n
[[i] Last edited by Duffy on 2008-6-30 at 02:48 PM [/i]]

playbr2 發表於 2008-6-30 02:58 PM

[quote]Originally posted by [i]Duffy[/i] at  02:41 PM:
;j+m$^ UeC){ [center][b][size=9][color=Red]你打我打你我... [/quote]4c%[ w|o]q HH
lG$B0D,Z @.tzv
[IMG]http://i123.photobucket.com/albums/o318/iconfe/67.gif[/IMG]

sage 發表於 2008-6-30 03:54 PM

幾歲己經又打人又搶野..
!XSs#v{p 咁以後...

123456yyyYYY 發表於 2008-6-30 07:00 PM

受害人個老豆eq都幾高wo~~
h"pdNibadTX c 比我就報警= =同佢講多句都浪費氣力!

jordanwong 發表於 2008-6-30 08:51 PM

其實同嗰兩 家姐細路 一樣
1r Et"K-@T PB&o
\.m4H8vue 單 爬 水管 案  由 3十幾樓落 廿幾樓咪一樣Oq$l.a%n|5HP

r-d0],`j)D;??6t$Y 都係父母平時根本放縱個子女做 (任何嘢)
fN g-\,]@ 3R8b| M9_W-P T
除左俾嘢佢食同要佢返學之外 'JJXr-@0`#x

C$otS\| 乜都唔理個仔

jen01二世 發表於 2008-6-30 10:14 PM

幾歲嘅小朋友都係咁:o,$C&| GQC'TG*h4_ | L
我係網吧見到嗰d細路,睇落個樣得嗰7-10歲,
n#o*\:jW gHg$RVM 幾個行埋一齊食煙:nogood:(仲要打煙炮:hitwall:)?qY*Dty
#p4H2[W~O5e:ZTz
岩岩仲打埋架:clap:,
[$cKp"w*@ p.s.係網吧...原因唔知,但打得好好笑,完全唔似打架:D

Edgar_Davids 發表於 2008-7-20 10:13 AM

[size=3]I'm deeply sorry to the malicious and vicious comment previously pointed at the child. :( :( :([/size]
@.gwCC+KD [size=3][/size]M)v]-I!M1U-w
[size=3]Frankly, please do not trust what we have seen, that's not a complete fact.[/size]
Sb3j,ro| [size=3][/size]8pg9V+c.[!nZ6X
[size=3][/size]
~0U:qc"sM|Rm [size=3]有時『第一手真相』都唔一定係真相. :( :( :( [/size]iG;{3b-az
+B/Hs!}:Y*YL
[[i] 本帖最後由 Edgar_Davids 於 2008-7-20 10:14 AM 編輯 [/i]]

Edgar_Davids 發表於 2008-7-20 10:15 AM

[size=5]
L m} Eu8l1iG [color=red][b]請[/b][/color][/size][size=5][color=red][b]再看一次該片段,:Z a} i.Qnki
或許一切都會真相大白。[/b][/color][/size]
%vG#hcQ Ag.Dly'o [size=5][color=red][/color][/size]
n;k5KGoS2nw [color=red][b][size=5][color=lime]原來有人斷章取義,令到受害人變被告。:( :( :( :( [/color]P{3RX x P
[/size][size=4][color=royalblue][/color][/size]
l%}.mTKnE4_%C [size=4][color=royalblue]你會知道為何邨童會說 "係佢自己掂之嘛!"[/color][/size][/b][/color])~ BU'C D/U4h:_
-^h yzi(O odl%fo^
[size=2][size=4][color=royalblue][b]你會明白他所指的 "掂" 是什麼。[/b][/color][/size][size=3]&_Q!?R.}/y
[/size]1b0f&],pm%r
[/size]
xrZ8d,] [size=2]+qq%Bm8J` V~"|
[url=http://hk.youtube.com/watch?v=aOYAweOJXeU]http://hk.youtube.com/watch?v=aOYAweOJXeU[/url][/size]
'F0i(M1a6J B~\ [size=2][/size]/kH d0eZ(D|-@6G9t$T
[size=2]-[/size][size=2]------------------------------------------------------------------
:c*n$xB%^O;[\ 其中一個youtube用戶留言
9V&x7@8j0l[O*e] [/size]dj/n/u}5]*B
[size=2]
O0v9u2w(}G;g4Y9g[z [/size][size=9px][b]QUOTE:[/b][/size]-H2B|&g'G?_+N
我諗你地唔好傻啦,,,我係果間麥當勞既職員,,,跟本係個男人唔對先,,,阿細路養左隻獨角先成幾百蚊既 ,,,跟住果個男人既仔就行埋去睇,,,仲店隻獨角先,,,然後俾隻野咬親,,跟住個男人就行埋去同個細路 到,,打個細路,,一巴車埋去個細路到,,仲拎起佢隻獨角先dum落地下,,dum死左,,跟住仲用腳踢落 個細路到,,然後打左個細路幾拳,,,跟住之後就係e段片,,,影片果條友跟本都唔知咩事,,係到尻up, ,係到亂禁吹,,其他人又係到亂禁吹話個細路打人先,,其實係個男人既仔行埋去撩隻獨角先姐,,先俾隻野咬 ,,,個男人仲衰..即刻沖埋去打個細路,,打到佢流血,,,之後講既野同發生既野,,,就係e段片既分半 鍾,,我係果個細路,,我都會好似條片既細路禁啦,,,而影片既人乜都唔知就係到亂up,職員可以點做.. .職員見到己經沖上前阻止,,都講話會報警,,個男人聽到會報警先好聲好氣禁,,,成件事跟本就唔係d報紙 禁講話個細路搶人玩具然後拎個鐵盒打到個男仔流血,,成件事跟本唔係禁,,,好心影片果條友唔好係到作野啦 ,,你地信不信由你..我都係將我知道既野講返出黎姐,
+Z3vf Aau#] A5x&@
P"k5w;nU6W [[i] 本帖最後由 Edgar_Davids 於 2008-7-20 10:25 AM 編輯 [/i]]

infjlam 發表於 2008-7-20 11:07 PM

好一個羅生門:yy16: 7~wl/I:WX+V:^JkP7WC
建議《洗冤錄》或《法政先鋒》系列:yy24:
PY2F%B/jdZ 加入以上橋段,查出真相:yy17:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.