香港回歸____2008快樂
哈哈~~~~~~~~~~~~七一回歸 快樂!!:D:D
)[5h9SP^@,]
今年唔知有冇煙花睇呢~! 咁就十一年了,是喜是悲? 好似話唔放煙花喎,話早輪四川大地震,想低調d 回歸快樂 ..... 雖然我此刻很傷心(私人事),但)~6K/M(o:Xf5q/i"J1k
回歸快樂 大家都係依舊馬照跑、X照叫、網照上:lol: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-7-1 00:39:)h Yc{.B3TXD1Q
國殤當前,什麼快樂!!沒血性的嗎? [/quote]'?4l*|wCQ?
請問 你有多難過???:confused:R3`C%tu8{%wV@
WRMF:t p
人總不能因為這樣而跟著一起悲哀的嘛
雖說這是國殤
"F,wz;dBw
%sNOL5`
如果要跟著悲哀
l{Jf;j
那非洲每一天 每一刻都有孩子餓死
)gbFK4S7ZY Hx@
你不就每天傷心而死????????????????????????????????????????D5`bLXk
#_%lr] BYLF P
( 如果你這麼慈悲的話 你不要跟我說這不是自己的祖國 所以不用悲哀怎麼的)
uQ.{ [?q"n
:sleep: 同情ztP'I"l X5X
GFF|Zg6j
是發自內心的
A5F3L{e-R,k,B9v"Sg7Y
不是要用臉
2ZOR:Sb` n!R&p
用表面功夫做出來的!!!!!!!!!!!!! 香港自盤古初開已是中國不可分割的領土一部份, 回歸偉大祖國只是遲早的事, 有甚麼值得慶賀? 現令香港特首乃港英餘孽, 想我香港保皇黨不乏人才, 何以受人以柄, 讓港英餘孽領導香港? 就以香港第一大黨民建聯來說, 人才輩出, 解放區北角的揸fit人蔡菜子就是不世人才, 如讓她出住香港特首, 必定政通人和, 萬眾歸心。 [quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2008-7-1 02:06 AM:
香港自盤古初開已是中國不可分割的領... [/quote]
咁只可以證明你唔識政治..... **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [url]http://www.youtube.com/watch?v=8kxfjzExfuc[/url]
回歸歌
話甘快一年
舊年重睇緊回歸盃 0甘 多 年 以 来~;o{C8N?&Fk.BW
都 唔参加 什么 大游行o[0tLQ K
不过 就从今年开始!!
:naughty: 2008年...唉
都唔知叫唔叫做快樂v6|]"HW8^jm]
...咁就回歸左11年...好快 我祖國將香港送畀大陸佬係一個錯 咁就剩下39年laF"E@ S TZ"r5HH
39年之後仲會唔會馬照跑,舞照跳呢?? [quote]Originally posted by [i]nm3tuca8[/i] at 2008-7-1 18:53:
咁就剩下39年la
39年之後仲會唔會馬照跑,舞照跳呢?? [/quote]:S:m0m6LB;f!]H
.\c.QkAW:A
唔驶担心wo...
十几年都过到。。。搞成点?有眼过你睇。。。
仲有39年遮。。。一定无问题。&lCSw O u(k)sN
/?H1P3\,v.r:{8xp
社会核心价值 改变 , 无问题 播eX Z|'i5qK
靠近祖国就 搞到。。。。。。。。。
一定过到三代!!!你放心啦。有排叹。。。:cheers: 七一回歸快樂~~~~~I O HK 講真的, 至回歸後就沒有開心過了:crybye:
頁:
[1]
2