娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cgdmzlam 發表於 2008-7-1 12:02 AM

香港回歸____2008快樂

哈哈~~~~~~~~~~~~
%ko,_\0c m.C+~
^'\UK,E] t"bzU
{#y4p9Y;~"~4T 七一回歸  快樂!!:D:D
#p1p7}!X$i&Y!E1A )[5h9SP^@,]
今年唔知有冇煙花睇呢~!

leonlei 發表於 2008-7-1 12:03 AM

咁就十一年了,是喜是悲?

戰虎 發表於 2008-7-1 12:04 AM

好似話唔放煙花喎,話早輪四川大地震,想低調d

jen01二世 發表於 2008-7-1 12:05 AM

回歸快樂 .....

hld2mm3 發表於 2008-7-1 12:13 AM

雖然我此刻很傷心(私人事),但)~6K/M(o:Xf5q/i"J1k
回歸快樂

月月鳥 發表於 2008-7-1 12:35 AM

大家都係依舊馬照跑、X照叫、網照上:lol:

QuiGonJinn 發表於 2008-7-1 12:39 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

cgdmzlam 發表於 2008-7-1 01:28 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-7-1 00:39:)h Yc{.B3TXD1Q
國殤當前,什麼快樂!!沒血性的嗎? [/quote]'?4l*|wCQ?

?(].y2Dh7d4mB 請問 你有多難過???:confused:R3`C%tu8{%wV@
WRMF:tp

9^;A4TG*H5I1m:r? 人總不能因為這樣而跟著一起悲哀的嘛
r&Va U/Rj/` | DP
/m.w,v(||LoYe a-g 雖說這是國殤
.RH5{O` "F,wz;dBw
%sNOL5`

:O5N9^3x1ai+\ 如果要跟著悲哀
9c ^X"@ c.j W.m?
LB/s*c_Y { l{Jf;j
那非洲每一天     每一刻都有孩子餓死
L1SrR!j5r tmr )g bFK4S7ZY Hx@
你不就每天傷心而死????????????????????????????????????????D5`bLXk
#_%lr] BYLF P
(  如果你這麼慈悲的話      你不要跟我說這不是自己的祖國      所以不用悲哀怎麼的)
^*gAC`5k;T j*h
vb)xS(G8WH u Q.{ [?q"n

d |Q:v~&f6e6~ X :sleep:

cgdmzlam 發表於 2008-7-1 01:30 AM

同情ztP'I"l X5X
GFF|Zg6j
是發自內心的
-}:nNz^ D*bR A5F3L {e-R,k,B9v"Sg7Y

flz$A,PUy 不是要用臉
&@0A Xb\T+F
;eE$e7X:dK 2ZOR:S b` n!R&p
用表面功夫做出來的!!!!!!!!!!!!!

打狗棒 發表於 2008-7-1 02:06 AM

香港自盤古初開已是中國不可分割的領土一部份, 回歸偉大祖國只是遲早的事, 有甚麼值得慶賀? 現令香港特首乃港英餘孽, 想我香港保皇黨不乏人才, 何以受人以柄, 讓港英餘孽領導香港? 就以香港第一大黨民建聯來說, 人才輩出, 解放區北角的揸fit人蔡菜子就是不世人才, 如讓她出住香港特首, 必定政通人和, 萬眾歸心。

jen01二世 發表於 2008-7-1 02:28 AM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2008-7-1 02:06 AM:
$TU T/R!yTc7] 香港自盤古初開已是中國不可分割的領... [/quote]
? P$G1u`Hx)l/Y\W
(V X.u+W;UV 咁只可以證明你唔識政治.....

QuiGonJinn 發表於 2008-7-1 08:45 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ronald001120 發表於 2008-7-1 11:51 AM

[url]http://www.youtube.com/watch?v=8kxfjzExfuc[/url]
,s5zJz&nE 回歸歌
2?'q7xpaN!G 話甘快一年
6vpaa4@&}V 舊年重睇緊回歸盃

vv1668vv 發表於 2008-7-1 01:12 PM

0甘 多 年 以 来~;o {C8N?&Fk.BW
都 唔参加 什么 大游行o[0tLQK

b;d OkRpV 不过 就从今年开始!!
,oYE.w$Q4o :naughty:

RNRSKY 發表於 2008-7-1 02:25 PM

2008年...唉
~+t-T[i:J'S0Ar;{ 都唔知叫唔叫做快樂v6|]"HW8^jm]
...咁就回歸左11年...好快

Lv11 發表於 2008-7-1 05:12 PM

我祖國將香港送畀大陸佬係一個錯

nm3tuca8 發表於 2008-7-1 06:53 PM

咁就剩下39年laF"E@S TZ"r5HH
39年之後仲會唔會馬照跑,舞照跳呢??

vv1668vv 發表於 2008-7-1 07:29 PM

[quote]Originally posted by [i]nm3tuca8[/i] at 2008-7-1 18:53:
'B5}9]_m Ks 咁就剩下39年la
WE;|w9t 39年之後仲會唔會馬照跑,舞照跳呢?? [/quote]:S:m0m6LB;f!]H
.\c.QkAW:A
唔驶担心wo...
)I*nz3\/r%D-?3C6U 十几年都过到。。。搞成点?有眼过你睇。。。
FEU ]7h `D 仲有39年遮。。。一定无问题。&lCSw Ou(k)sN
/?H1P3\,v.r:{8xp
社会核心价值 改变 , 无问题 播eX Z|'i5qK
靠近祖国就 搞到。。。。。。。。。
S:q,a,m6G 一定过到三代!!!你放心啦。有排叹。。。:cheers:

ringo1969 發表於 2008-7-2 12:34 AM

七一回歸快樂~~~~~I O HK

fabric 發表於 2008-7-2 09:54 AM

講真的, 至回歸後就沒有開心過了:crybye:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.