娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cgdmzlam 發表於 2008-7-1 12:02 AM

香港回歸____2008快樂

哈哈~~~~~~~~~~~~
ON(UKt
%B&uG y }sQ [O,q5lh0G*]x'C
七一回歸  快樂!!:D:D%Nk(H6m&K+u
Hcy7Z T%? P_
今年唔知有冇煙花睇呢~!

leonlei 發表於 2008-7-1 12:03 AM

咁就十一年了,是喜是悲?

戰虎 發表於 2008-7-1 12:04 AM

好似話唔放煙花喎,話早輪四川大地震,想低調d

jen01二世 發表於 2008-7-1 12:05 AM

回歸快樂 .....

hld2mm3 發表於 2008-7-1 12:13 AM

雖然我此刻很傷心(私人事),但
g tliA U*Ei 回歸快樂

月月鳥 發表於 2008-7-1 12:35 AM

大家都係依舊馬照跑、X照叫、網照上:lol:

QuiGonJinn 發表於 2008-7-1 12:39 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

cgdmzlam 發表於 2008-7-1 01:28 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-7-1 00:39:
!pU)?_-K9_N1E&J(T 國殤當前,什麼快樂!!沒血性的嗎? [/quote]z-H*kSfX8YN

[qsL:e0V+`.tx 請問 你有多難過???:confused:+WxEt0Z)~

@k"Z6Y*}Q
MD g+kKq 人總不能因為這樣而跟著一起悲哀的嘛
f7O V(Y6d5@
YH Z!wY7D 雖說這是國殤3O-O I5N9t#TuU

laB)p%WT&`#t #[&a,Mqtu.PA1[
6g+`$b4W"D^BaS.}
如果要跟著悲哀
#Ox$gnb7{}
2q:M%ekoI
L8^4C/`3f 那非洲每一天     每一刻都有孩子餓死
Eu]pyL %ji`.b3I9WG4`$w
你不就每天傷心而死????????????????????????????????????????-FI`6J*S
F.U,iJ4O] y
(  如果你這麼慈悲的話      你不要跟我說這不是自己的祖國      所以不用悲哀怎麼的)1C'B3k8`e5p
Qm(E#n_5{.Q|.Ny&`
/_0fu"plC h
6J e N\'|.x4d
:sleep:

cgdmzlam 發表於 2008-7-1 01:30 AM

同情-zzUD_*E

6`&_5hBUJp C]O9g 是發自內心的)yB4LEH1T
4@Pg2pQ {{
Ei;`rB1b7|
不是要用臉
WZ CF,l Bn n'Ho!V-Sl8vH5|
C ed]%\u+`MA
用表面功夫做出來的!!!!!!!!!!!!!

打狗棒 發表於 2008-7-1 02:06 AM

香港自盤古初開已是中國不可分割的領土一部份, 回歸偉大祖國只是遲早的事, 有甚麼值得慶賀? 現令香港特首乃港英餘孽, 想我香港保皇黨不乏人才, 何以受人以柄, 讓港英餘孽領導香港? 就以香港第一大黨民建聯來說, 人才輩出, 解放區北角的揸fit人蔡菜子就是不世人才, 如讓她出住香港特首, 必定政通人和, 萬眾歸心。

jen01二世 發表於 2008-7-1 02:28 AM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2008-7-1 02:06 AM:EN-|u0RPd
香港自盤古初開已是中國不可分割的領... [/quote]
|i5@rbU7O"[X #wk`a${|M5R$v0_
咁只可以證明你唔識政治.....

QuiGonJinn 發表於 2008-7-1 08:45 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ronald001120 發表於 2008-7-1 11:51 AM

[url]http://www.youtube.com/watch?v=8kxfjzExfuc[/url]:x'{"K M2zZ^
回歸歌H1}&@B |.R
話甘快一年)Or2m*@8B1\_
舊年重睇緊回歸盃

vv1668vv 發表於 2008-7-1 01:12 PM

0甘 多 年 以 来
6Tz-LY[ JwdD 都 唔参加 什么 大游行n_Zy,wk*cY1Q4a
$D!O7om;vvPJ
不过 就从今年开始!!O7`L'ZoT};k)J
:naughty:

RNRSKY 發表於 2008-7-1 02:25 PM

2008年...唉
Uy F`s 都唔知叫唔叫做快樂
)`U U5I?DF*l ...咁就回歸左11年...好快

Lv11 發表於 2008-7-1 05:12 PM

我祖國將香港送畀大陸佬係一個錯

nm3tuca8 發表於 2008-7-1 06:53 PM

咁就剩下39年lak$^bl G7pxM
39年之後仲會唔會馬照跑,舞照跳呢??

vv1668vv 發表於 2008-7-1 07:29 PM

[quote]Originally posted by [i]nm3tuca8[/i] at 2008-7-1 18:53:Okrgv-@(t#bS
咁就剩下39年la
/W4{.kb9m 39年之後仲會唔會馬照跑,舞照跳呢?? [/quote]!\"]/A x+P3G
!jRoF.di6XBI
唔驶担心wo...
X Cs2U&I;B 十几年都过到。。。搞成点?有眼过你睇。。。
sS/hdm oL6r 仲有39年遮。。。一定无问题。}4r|h&D\?5L?

W_hQ7^d-S 社会核心价值 改变 , 无问题 播-n*EA{G#Ly;a
靠近祖国就 搞到。。。。。。。。。
%fToqC7i9Ma? 一定过到三代!!!你放心啦。有排叹。。。:cheers:

ringo1969 發表於 2008-7-2 12:34 AM

七一回歸快樂~~~~~I O HK

fabric 發表於 2008-7-2 09:54 AM

講真的, 至回歸後就沒有開心過了:crybye:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.