娛樂滿紛 26FUN's Archiver

wong555 發表於 2008-7-1 05:01 PM

今日有冇得放煙花??

7月1日,今日有冇得睇煙花??
7r?Z!O S9[z 幫幫手'W4s*Ug zSg7E
多謝曬~~

戰虎 發表於 2008-7-1 06:00 PM

今日好似話唔於嘛!!!!!

cgdmzlam 發表於 2008-7-1 09:24 PM

[quote]Originally posted by [i]wong555[/i] at 2008-7-1 17:01:
W{9rq7Dc#{Z 7月1日,今日有冇得睇煙花??
W7oOBOh%v? 幫幫手
2M)\^2Q6`:b'h 多謝曬~~ [/quote]w]"Z&_%V7c
sC@&g3K$]A;{0Q2L
W-|(H3A5JP)T5d
其他貼已經講過2K8lV:R1m_/C H3Og

"Gm u1Oz9}k!b 留意下~周圍既事物
+c `Fc&s5u :kicking:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.