今日有冇得放煙花??
7月1日,今日有冇得睇煙花??幫幫手'W4s*UgzSg7E
多謝曬~~ 今日好似話唔於嘛!!!!! [quote]Originally posted by [i]wong555[/i] at 2008-7-1 17:01:
7月1日,今日有冇得睇煙花??
幫幫手
多謝曬~~ [/quote]w]"Z&_%V7c
sC@&g3K$]A;{0Q2L
W-|(H3A5JP)T5d
其他貼已經講過2K8lV:R1m_/CH3Og
留意下~周圍既事物
:kicking:
頁:
[1]