香港回歸第幾年
我想問,今日係香港回歸中國第幾年??
thx^^ 11 =.= [quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2008-7-1 17:47:
11 =.= [/quote]?A F9vgc |ANY`
你仲答佢- -"
佢擺明就係到o厄post
等我又出個post
''今日幾多號''
''宜家幾多度''
:eek::giveup::giveup: [quote]Originally posted by [i]mk政[/i] at 2008-7-1 05:58 PM:
?7dX_*pEH3~\1X
你仲答佢- -"
佢擺明就係到o厄post`fn3a:L(o&u:Kz-R P
等我又出個post
[color=Red]''今日幾多號''[/color]
[color=Red]''宜家幾多度''[/color]3ZBn+i(y W
:eek::giveup::giveup: [/quote]f;sifm M%C
呢兩題好呀
日日答案都唔同
呃post呃得快d
樓主戈題一年呃一次s!_.V8c6J
冇咩引 [quote]Originally posted by [i]mk政[/i] at 2008-7-1 05:58 PM:
!~vt;L4HK f!C#s;hA
你仲答佢- -"
佢擺明就係到o厄post
F uhH hOYE[
等我又出個post
''今日幾多號''4Ap{C7shp0kJ@
''宜家幾多度''
:eek::giveup::giveup: [/quote]Q%Y&msj5@`
- -o曬~f BTStrN"F|
真係唔知呀~~ 你咪玩啦~ :help: 係人都知97回歸, 今年08, 咁你自己話喇~ :giveup: :nogood:)G:]]u!d i(BZz
你條煩膠, 日日都起勢咁問, 死假膠, 你煩唔煩先? :noway:5]:}-E^Z2W7s$W
#N1p0rc'Gr
人哋答完你, 你又無feedback, 一味扮晒真心膠, 起勢出post係咁問, "zBW]9X!A_ p
唔係o厄post, 咁你擺明玩嘢啦~ :angry: :gun: :crybye:7P+gh}Z
[[i] Last edited by kalos on 2008-7-1 at 08:26 PM [/i]] 都無回歸過T6LLI1^Y
點會係11年:{9[$M;p(Gn/M p
97年的是叫做被共匪佔領U2oX4]5w Xj
中國從未接受過香港 如果你真係唔知的話,
去Yahoo 知識問啦!!
係度呃post!!! 香港人....=.= 你咁問法,連熊熊都要退位讓賢:redface: 自己數手指吧!!!!! **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 10:16 PM:
中國仍被共匪佔領:help: [/quote]7g G0D$L"jZO
%y S;aQ:S$OtYf
一派胡言 , 成王敗寇 , 即使當年蒙人佔中原立[u]元[/u]號 , 在中史也稱中國元朝 , 満人亦稱中國清朝 , 莫非現今之中國领導為紅鬚綠眼才被受敵對歧視!! **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 11:23 PM:
:Wj ^WZ+p-[2M
等成了王就不是一派胡言:win: [/quote]
(b[y0xA%u
你可真是王八蛋的王:D 香港已回歸十九幾年啦.
樓主不知是何處人士呢?
頁:
[1]