娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 都唔明同事..
xsx8989
發表於 2008-7-2 11:39 PM
都唔明同事..
去到皇崗
hS;_$R9_5Q,Z}wqy
可以話用"借口"去食野
3E&G+t\%h,Br
&e+|8E!Xh
乘機去....
f2p-P\A
3P1`3A#R4G-X6z#H
果d 地方(我估)
也媽嗲
發表於 2008-7-2 11:50 PM
[quote]Originally posted by [i]xsx8989[/i] at 2008-7-2 11:39 PM:
&D/U xi&d