見工一問....
問你優點...你點答好 ??*q#e+t B:cE我真係又唔知點答好. 你另一個post就話d女同事著吊帶p8lnd)@(l1~,}1`
即係你做緊野啦
你點會唔識點見工呀
你答佢你最叻呃post啦 [quote]Originally posted by [i]ch.chak[/i] at 2008-7-3 08:41 PM:q4}r.HJ3c!|U
你另一個post就話d女同事著吊帶.q:V!g,Y D0X
即係你做緊野啦 ~mDo2m'O0O
你點會唔識點見工呀 puHz9K {