娛樂滿紛 26FUN's Archiver

xsx8989 發表於 2008-7-3 08:35 PM

九龍灣mega box...

點樣去最方便..
OU4de)W 係唔係有shuttle bus??\@ ClzuZ9ugBd
9_yse"k,i}9oQ
9點3 去到
xL? } j;t y 會唔會好多人..?

ch.chak 發表於 2008-7-3 08:39 PM

又唔講邊度出發
1M1AP#^_9x 要人點答你

playbr2 發表於 2008-7-3 10:06 PM

有警車直達:dev:

terryng2 發表於 2008-7-3 11:19 PM

[quote]Originally posted by [i]xsx8989[/i] at 2008-7-3 08:35 PM:5p'jKe#TFm
點樣去最方便..
5F,rwK[5X%h 係唔係有shuttle bus??\hV$K(|:o
g^%g"g6kW6n,E6v R
9點3 去到
[#I@4?ku7@ 會唔會好多人..? [/quote]
-Y1Z/ChJ2p 5y&YRPG"B0bM
平日應該唔多人,假日等10-20分先上到車2E b9F(A'e']
可以由九龍灣mtr 行過去5分鐘左右

大優勢 發表於 2008-7-4 12:33 AM

[quote]Originally posted by [i]terryng2[/i] at 2008-7-3 11:19 PM:hQ/BaX9V%X {1h

'ViS(d O.NR_ ]&|kCKW9X(X
平日應該唔多人,假日等10-20分先上到車Fk6t C;[{Vz({
可以由九龍灣mtr 行過去5分鐘左右 [/quote]QC^.[(Ps k's

0yb @6n?n,V6X E
t'Aw"JG+vq :gun: 都要睇吓當時多唔多車
/v~U,h)dz h5s7F "?%v!{1gc
唔多車真係可以 7 ,8 分鐘 由地鐵站到 mega box

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.