娛樂滿紛 26FUN's Archiver

xsx8989 發表於 2008-7-4 04:40 PM

依家仲有d 咁既人..

見工8Q%^G0yN3cs(L

T|0SDB RpKI 問我d 舊客戶係咩(a-B"S"C|J
我答6S vnqMVw
佢係咁抄
7T { s)@2M SQ
3iO(H,l}Gj 咁跟住問d 我都冇掂過既野 zSD!`'Cz K
擺明想囉資料only1L)i1B\j;l0~)Hm5na
8CE2u/qMf.L
唉...

benny0105 發表於 2008-7-4 04:48 PM

老實講....可能你表達能力與眾不同,
k d a RDKf
~Es ` ` 我真係完全唔明你想講咩!

loklok117 發表於 2008-7-4 11:20 PM

[quote]Originally posted by [i]xsx8989[/i] at 2008-7-4 16:40:)dZG8_7v7x
見工H?:k\ Uovb`(t
%PmHNc8g
問我d 舊客戶係咩 i2j8bOlH] ~
我答*v j{4{!`6Gye k#T
佢係咁抄 w)L5dc$_g-R-z

4j Yz&j h6K%U}-q 咁跟住問d 我都冇掂過既野#VN*I~y R,z
擺明想囉資料only
r[[9F"z/y 6_Ib1^8jOh
唉... [/quote]
EU*w%n$~rIV !o*I+N3i:E'Go7Q
東家唔打打西家law`Q,r(Q B'cz
見到咁既環境6sqF6^C5An
重講咁多野,閃la:kicking:

阿感 發表於 2008-7-5 01:00 AM

[quote]Originally posted by [i]benny0105[/i] at  16:48:)y TbL.DE
老實講....可能你表達能力與眾不同,!|:O P9M7e/c]H2R
C8j-k;eO'r
我真係完全唔明你想講咩! [/quote]
J3kG/f+E-n.E
:Ed'PTX8r0K%x f{ 個個post都係咁 U|n)p,f;dfv ?
可以就係因為佢表達方式有異於常人,所以畀人以為佢o係度呃post

tse2356 發表於 2008-7-9 05:49 PM

呢個世界咩人都有啦!!!!

羅馬小子 發表於 2008-7-9 08:04 PM

的確樓主係表達方面係比較特別...我都唔係好明你想講咩....

呀俊 發表於 2008-7-9 08:45 PM

我諗係咁..}-w!i9BEQ:` A
佢去見工間公司 間公司只係想套佢d客戶資料 據為己用..
1[:UJjX 根本就無諗過請佢

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.