依家仲有d 咁既人..
見工8Q%^G0yN3cs(L問我d 舊客戶係咩(a-B"S"C|J
我答6S vnqMVw
佢係咁抄
咁跟住問d 我都冇掂過既野 zSD!`'CzK
擺明想囉資料only1L)i1B\j;l0~)Hm5na
8CE2u/qMf.L
唉... 老實講....可能你表達能力與眾不同,
我真係完全唔明你想講咩! [quote]Originally posted by [i]xsx8989[/i] at 2008-7-4 16:40:)d ZG8_7v7x
見工H?:k \ Uovb`(t
%P mHNc8g
問我d 舊客戶係咩i2j8bOlH] ~
我答*v j{4{!`6Gye k#T
佢係咁抄 w)L5dc$_g-R-z
咁跟住問d 我都冇掂過既野#VN*I~yR,z
擺明想囉資料only
6_Ib1^8jOh
唉... [/quote]
!o*I+N3i:E'Go7Q
東家唔打打西家law`Q,r(Q B'cz
見到咁既環境6sqF6^C5An
重講咁多野,閃la:kicking: [quote]Originally posted by [i]benny0105[/i] at 16:48:)y TbL.DE
老實講....可能你表達能力與眾不同,!|:OP9M7e/c]H2R
C8j-k;eO'r
我真係完全唔明你想講咩! [/quote]
個個post都係咁U|n)p,f;dfv?
可以就係因為佢表達方式有異於常人,所以畀人以為佢o係度呃post 呢個世界咩人都有啦!!!! 的確樓主係表達方面係比較特別...我都唔係好明你想講咩.... 我諗係咁..}-w!i9BE Q:` A
佢去見工間公司 間公司只係想套佢d客戶資料 據為己用..
根本就無諗過請佢
頁:
[1]