仲有見工果條友咁問我..
你係邊度泥架B0aKsq
我心諗....係公司泥 or 屋企泥見
有咩分別先....NCw G-k+R!z
$[+F.w Z7tQY+fs]HP
條友...唉
2`V8or(I
比我再見佢一獲打一獲甘既 老實講....可能你表達能力與眾不同,/N#k Q e,`V~D*P
pVih"p$_
我真係完全唔明你想講咩! 1...佢都冇你d客既contact..點會係呃你d客資料YOd6@enr+G&l
}#d3V]5az]3{"m
2...你未掂過既野...咁你本身係咪做果行先...係既話點會未掂過.. [quote]Originally posted by [i]benny0105[/i] at 2008-7-4 04:47 PM:
老實講....可能你表達能力與眾不同,*j c6r7p,y|[
我真係完全唔明你想講咩! [/quote]x X]3@"NRz3W
P jf&M6U:lO.Lf
D3UO2?6S1E.tM
係佢表達能力太高﹐我接收能力太低:cry: 其實他∕她想知你是胎生還是卵生:P
頁:
[1]