娛樂滿紛 26FUN's Archiver

xsx8989 發表於 2008-7-4 04:42 PM

仲有見工果條友咁問我..

你係邊度泥架
0Q5Q,ZRi B0aKsq
我心諗....係公司泥 or 屋企泥見
M:o8[E|Bu0t 有咩分別先.... NCw G-k+R!z
$[+F.w Z7tQY+fs]HP
條友...唉
_[1H5Z Gn"s 2`V8or(I
比我再見佢一獲打一獲甘既

benny0105 發表於 2008-7-4 04:47 PM

老實講....可能你表達能力與眾不同,/N#k Q e,`V~D*P
pVih"p$_
我真係完全唔明你想講咩!

honeyfei 發表於 2008-7-4 05:11 PM

1...佢都冇你d客既contact..點會係呃你d客資料YOd6@ enr+G&l

n"O}k!?Z }#d3V]5az]3{"m

VdZU7cwp"e 2...你未掂過既野...咁你本身係咪做果行先...係既話點會未掂過..

trista_cheong 發表於 2008-7-4 05:51 PM

[quote]Originally posted by [i]benny0105[/i] at 2008-7-4 04:47 PM:
E EC4^ r;Cl 老實講....可能你表達能力與眾不同,*jc6r7p,y |[

$FEJ&G-} i:S 我真係完全唔明你想講咩! [/quote]xX]3@"NRz3W

)rS/@I)d+^ P jf&M6U:lO.Lf
D3UO2?6S1E.tM
係佢表達能力太高﹐我接收能力太低:cry:

playbr2 發表於 2008-7-4 07:51 PM

其實他∕她想知你是胎生還是卵生:P

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.