娛樂滿紛 26FUN's Archiver

瑩愛著你 發表於 2008-7-4 05:29 PM

有意義既暑假

大家有冇唸過暑假點過啊 "Ta2_w+eBT
可以點樣過得更好-,-?
#m'k;]&[3Z%}/^ 有冇咩idea啊

trista_cheong 發表於 2008-7-4 05:47 PM

大家有冇諗過點充實自己嘅暑假..........??:confused:tL"aXX Vl&}
.Im[*u]q+m9k-R{.L
\;A)lbo7V G l a
,Vq8m\f
我就一籌莫展啦~~~:cry::cry::cry::cry:

kakeidevil 發表於 2008-7-4 05:47 PM

我都想有暑假:cry::cry::cry:

也媽嗲 發表於 2008-7-4 09:11 PM

一年得廿日假 :cry: 邊個俾暑假我 .............. :giveup:

羅馬小子 發表於 2008-7-5 02:26 PM

很懷念仲有暑假既日子...c)\t!vY6bV-o+}

F n%\1ErvSj(] 唉...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.