埋黎睇下..有好野益你地啊A_A
:D你入左黎睇啊@@?k[L#PMr好野就係想話比你知..
7FcD%e|wl
小弟我生日嚕!!實左太好了..又成熟d啦
但係踏正十二點係地鐵度過-.-好慘..w4n-sznfx;YL2ee
返到屋企有人打牌有人訓覺/_\
無人理我..唯有上26FUN呃下post-.-"Vny#j5HTs `9Y,^)O
%Z1M NF+z9r(T
HAPPY BIRTHDAY TO ME:cry: Happy Birthday ~ 有咩生日願望 :clap: HEY THX..想係新的一年..有多d時間打波..
做自己想做既野..同埋存到錢..最好搵到份新既好工
同埋女朋友啦/_\"哈..後者講下架姐.. 生日快樂:cheers: IF Lsum-{
我同你一樣都係要搵呢兩樣野呀!!!0Z7X_u6T-d
一齊努力!!!!!)rZ[h!B|7f
上到 26fun 就唔會寂寞ga la!!
哈哈:cheers: 咁又唔駛咁灰,
至少26FUN 大把bro 陪你過呢個生日啦!!![1M+S(P&`1zc
見你係男仔,
祝你事業有成, 搵大錢, 搵到個好女友啦!!! C9wu/a!|w.^\
最後要同你講聲....
生日快樂呀.....makin 兄!!!! 生日快樂.....
12點係邊到過唔緊要....
最緊要正日姐....X/P{tT5Hz X v!rZ h9L
快d搵fd慶祝啦....
祝你
心想事成 生日快樂波l CYWZ U\
希望你今年心想事成gZ{,`/cB)B
只講今年,係因為係既話,我下年都可以同你咁講:dev: 生日快樂!!!!!!!!(V(?P#k'H&mymp
我同你願望一樣:D:D:D:D+S ?)F1Ik f5mI
[color=Yellow]搵到份新既好工 ,同埋女朋友啦[/color]:good: 響ef全部都係兄分, 當然要講句生日快樂~! [quote]Originally posted by [i]RNRSKY[/i] at 2008-7-7 02:01 AM:
生日快樂:cheers:*V3Jp]?-f#w
我同你一樣都係要搵呢兩樣野呀!!!
一齊努力!!!!!Z;Ax k1Rvu%C}
上到 26fun 就唔會寂寞ga la!!,f;O8z&P h+Cgh-V$T#D
哈哈:cheers: [/quote]
好!!係啊!!26FUN太多好野睇o.O""fDAyHlb
f s+d9t3`9G
[quote]Originally posted by [i]禾確特[/i] at 2008-7-7 02:04 AM:
咁又唔駛咁灰,/NkW^ Y[n[
至少26FUN 大把bro ... [/quote]
THX..但我只需要一份穩定既工同家庭^^"!U)p]!qu-xU!g
&j*TF,M){BW
[quote]Originally posted by [i]有事鐘無艷[/i] at 2008-7-7 02:04 AM:
生日快樂.....7HIO%u4N ])g^j
12點係邊到過唔緊要....-x'ayR#t@1J
最緊要正日姐...."J^&cv:UC|T
快d搵fd慶祝啦....~y|k1?,[
祝你
心想事成 [/quote]:D.G4|-\;D}2MF
謝..正日都無野搞-.-d FD唔多得閒..自己過吧!!
B~"|$|$}%D$m,b
[quote]Originally posted by [i]gn00987333[/i] at 2008-7-7 02:19 AM:
生日快樂波3U{z;Dy
希望你今年心想事成
只講今年,係因為係既話,我下年都可以同你咁講:dev: [/quote]-Y}/U8`x&HTY3~+[w
P+|d%qI r
年年都要講架@@"記住你-0-
[quote]Originally posted by [i]ktwu2007[/i] at 2008-7-7 02:22 AM:"pQp sGK
生日快樂!!!!!!!!
我同你願望一樣:D:D:D:D
[color=Yellow]搵到份新既好工 ,同埋女朋友啦[/color]:good: [/quote]B*xl2DF$R'U