娛樂滿紛 26FUN's Archiver

makin 發表於 2008-7-7 01:37 AM

埋黎睇下..有好野益你地啊A_A

:D你入左黎睇啊@@?k[L#PM r
好野就係想話比你知..
$~b%l"n-aQyx5x`m 7Fc D%e|wl
小弟我生日嚕!!實左太好了..又成熟d啦
"l(m'S6io[ 但係踏正十二點係地鐵度過-.-好慘..w4n-sznfx;YL2ee
返到屋企有人打牌有人訓覺/_\
z\lR7o 無人理我..唯有上26FUN呃下post-.-"Vny#j5HTs `9Y,^)O
%Z1M NF+z9r(T
HAPPY BIRTHDAY TO ME:cry:

sfxc0000 發表於 2008-7-7 01:39 AM

Happy Birthday ~ 有咩生日願望 :clap:

makin 發表於 2008-7-7 01:44 AM

HEY THX..想係新的一年..有多d時間打波..
-H~*I-Gc:Q2~0M Q m 做自己想做既野..同埋存到錢..最好搵到份新既好工
&meJ%|E$S 同埋女朋友啦/_\"哈..後者講下架姐..

RNRSKY 發表於 2008-7-7 02:01 AM

生日快樂:cheers: IF Lsum-{
我同你一樣都係要搵呢兩樣野呀!!!0Z7X_u6T-d
一齊努力!!!!!)rZ[h!B|7f
上到 26fun 就唔會寂寞ga la!!
$[([5W a&X\3].} CW 哈哈:cheers:

禾確特 發表於 2008-7-7 02:04 AM

咁又唔駛咁灰,
a%G.h7rp5U[7r 至少26FUN 大把bro 陪你過呢個生日啦!!![1M+S(P&`1zc
見你係男仔,
;GZw.Sy1O 祝你事業有成, 搵大錢, 搵到個好女友啦!!! C9wu/a!|w.^\
最後要同你講聲....
I`5@ooF{t 生日快樂呀.....makin 兄!!!!

有事鐘無艷 發表於 2008-7-7 02:04 AM

生日快樂.....
mM#ga5Td^ 12點係邊到過唔緊要....
#g_{ RD%^)E 最緊要正日姐....X/P{tT5H z X v!rZ h9L
快d搵fd慶祝啦....
5b v'V%Z] V__2R;v
@ c pe$x,ZZ 祝你
4tx q `#KkS 心想事成

gn00987333 發表於 2008-7-7 02:19 AM

生日快樂波l CYWZ U\
希望你今年心想事成gZ{,`/cB)B
只講今年,係因為係既話,我下年都可以同你咁講:dev:

ktwu2007 發表於 2008-7-7 02:22 AM

生日快樂!!!!!!!!(V(?P#k'H&mymp
我同你願望一樣:D:D:D:D+S ?)F1Ik f5mI
[color=Yellow]搵到份新既好工 ,同埋女朋友啦[/color]:good:

tonykwl 發表於 2008-7-7 02:26 AM

響ef全部都係兄分, 當然要講句生日快樂~!

makin 發表於 2008-7-7 02:30 AM

[quote]Originally posted by [i]RNRSKY[/i] at 2008-7-7 02:01 AM:
O6PbU'`a F 生日快樂:cheers:*V3Jp]?-f#w
我同你一樣都係要搵呢兩樣野呀!!!
2xG/@%m7^6Fj 一齊努力!!!!!Z;Axk1R vu%C}
上到 26fun 就唔會寂寞ga la!!,f;O8z&P h+Cgh-V$T#D
哈哈:cheers: [/quote]
y#AXgr m
;C&S%c n-A+A.Zu)i 好!!係啊!!26FUN太多好野睇o.O""f DAyHlb
f s+d9t3`9G
[quote]Originally posted by [i]禾確特[/i] at 2008-7-7 02:04 AM:
s$y8C-e0p5V;Er 咁又唔駛咁灰,/NkW^ Y [n[
至少26FUN 大把bro ... [/quote]
m.PI&vh4@r\0I7AlX THX..但我只需要一份穩定既工同家庭^^"!U)p]!qu-xU!g
&j*TF,M){BW
[quote]Originally posted by [i]有事鐘無艷[/i] at 2008-7-7 02:04 AM:
z1p] lC-@~ 生日快樂.....7HIO%u4N ])g^j
12點係邊到過唔緊要....-x'ayR#t@1J
最緊要正日姐...."J^&cv:UC|T
快d搵fd慶祝啦....~y|k1?,[

3i~8O N3O3c8C 祝你
,NE L(G)zA9tR:Dl 心想事成 [/quote]:D.G4|-\;D}2MF

Q;k@8O0xb%P:] 謝..正日都無野搞-.-d FD唔多得閒..自己過吧!!
0|*J9|r2NX B~"|$|$}%D$m,b
[quote]Originally posted by [i]gn00987333[/i] at 2008-7-7 02:19 AM:
"x]9Zcj |5[ 生日快樂波3U{z;D y
希望你今年心想事成
D;s N"@$mT 只講今年,係因為係既話,我下年都可以同你咁講:dev: [/quote]-Y}/U8`x&HTY3~+[w
P+|d%qIr
年年都要講架@@"記住你-0-
8in8k+n_DH Dg
)d7r:}yOY$sR [quote]Originally posted by [i]ktwu2007[/i] at 2008-7-7 02:22 AM:"pQp sGK
生日快樂!!!!!!!!
YF{yV5[K'F 我同你願望一樣:D:D:D:D
4I\R)x#@!A [color=Yellow]搵到份新既好工 ,同埋女朋友啦[/color]:good: [/quote]B*xl2DF$R'U

t G m&fb0x"tD$m u 大家都願望成真吧XD

alienck 發表於 2008-7-7 03:24 AM

祝你今年搵到女朋友!!!

supreme12 發表於 2008-7-7 07:30 AM

生日快乐```祝你愿望成真```

但丁 發表於 2008-7-7 07:50 AM

生日快樂! 祝你今年財色兼收 A.A

cia1hk 發表於 2008-7-7 08:12 AM

生日快樂~Happy Birthday~:cheers:

kalos 發表於 2008-7-7 08:13 AM

生日快樂呀, makin兄.
\c%l;l+\K*N (rAlCx&{n
祝你一日開心過一日; 一年開心過一年~/vmX!G-nx g

:?T Alm 人生不如意事成日都有, 屋企無人理你唔緊要, 最緊要你自己唔好唔理你自己就得~/eiiq#s
W)D|0Ee^+S5yE(|
我屋企人十年前夠揼我過嚟澳洲之後無理我, 我仲要自己搵工做, 搵書讀....4mZ&HR3Q-k5e^7|&cs
]4e&fn6v,O
而家咪又讀到uni~ 最緊要你自己理你自己就得, ok? x6QE3\ WN-Uk
;d8gZ5BS q#p} Xl
加油呀, bro.
8a;aG7n8tv"N C3m~vT,i*Cvb
Happy B'day again with Best Wishes~

自由神 發表於 2008-7-7 09:31 AM

:lol::lol:[size=5][b][color=Orange]生日快樂呀![/color][/b][/size]:lol::lol:`I8P r5U~2C
[IMG]http://img146.imageshack.us/img146/8053/256942105b91a4d66eaocz0.jpg[/IMG]

雷鳴仁 發表於 2008-7-7 10:53 AM

生日快樂ar巴打 !!
1Qe&u0Rp!D1k 一個人都可以過得好精彩ge~cherry up !!!

mycomic2005 發表於 2008-7-7 11:20 AM

Happy Birthday :cheers:

sage 發表於 2008-7-7 11:29 AM

生日快樂~
*k(t2Z~]QP*n Happy Birthday~
;zl-_A6K :clap::clap::clap:

chansuper123 發表於 2008-7-7 12:44 PM

Happy Birthday! Don't forget to thank you your mother and father because they bring you to the world and work hard to live you.

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.