娛樂滿紛 26FUN's Archiver

也媽嗲 發表於 2008-7-7 12:48 PM

[b][color=Green]:clap: ~ happy birthday to u ~ :clap:[/color][/b]'c R*I+{BKUp
vMT8V fj6p'c
       [b][color=Orange]祝馬仔一年型過一年!!![/color][/b]

fderek 發表於 2008-7-7 03:57 PM

咁好唔開心...我地幫你慶祝..HAPPY BIRTHDAY~

Maxson85 發表於 2008-7-7 09:23 PM

生日快樂~

cde289 發表於 2008-7-7 09:49 PM

Happy Birthday ar, my sister also today birthday ar

艾力克 發表於 2008-7-7 11:58 PM

既然俾你呃左入黎, 就順便同你講聲生日快樂啦 :lol:
9N'U2\0T0u,i"?
b%E)jD-c^Q+G&@ p'Ax 對每個男人黎講, 最大o既願望相信都係事業愛情兩得意 :redface:
w+mZ(E_'`#j *R`D6h@ `4N
在此祝你願望成真 :clap::clap::clap:

makin 發表於 2008-7-8 12:59 AM

多謝咁多位版主加分..當然都多謝咁多位祝福@O@
T y{t;]7Nf 今日淨係同幾個fd去左睇戲@@"之後就食下野)Sas#fPh,Qk*e@
之後返屋企打機上26fun@@"
9LR,Bf~ lB d-R 生日呃完post變左中級會員o.O
][5sr[h SO COOL!!咁既速度..我三十歲就可以升Excellent Writer-.-

BOYDWAN 發表於 2008-7-8 01:08 AM

[quote]Originally posted by [i]makin[/i] at 2008-7-8 00:59:
.I-z Ix&O*H 多謝咁多位版主加分..當然都多謝咁多... [/quote]4v:V u_{`
)YjU'`f1t,\!yd~-]
f.t b*^$B0W:~"|
馬仔,生日快樂:)
9} ['|,r"t C 加至300分,祝你心想事成~:agree:
#ZQtZ] P.S. 你仲有幾多年到30歲先?:dev: 咁我叫其他版主就住黎加喇~:dev::D6Bo3KX9zs
HAPPY BIRTHDAY~:D

trista_cheong 發表於 2008-7-8 01:23 AM

(咁就俾你呃咗咁多人入黎………… 好嘢喎~:good::D)
"n6k_:C1qsU G x2k
U$G{*K$n7M:] e 馬仔﹐雖然遲咗﹐但都祝你[b][color=Pink]生日快樂﹑心想事成(==>事業愛情兩得意)[/color][/b]!s&Sbp$rUG
dR8E3j7E6[l
+z \0ME A{
[font=Georgia][color=Navy][size=20]HAPPY BIRTHDAY![/size][/color][/font]

et7311tw 發表於 2008-7-8 01:26 AM

makin兄,在這特別快樂的日子裡,祝你Happy Birthday!! Rp|I r0{? t+S\EH
願你一日比一日快樂.....

doging1977 發表於 2008-7-8 01:34 AM

生日快樂:clap::clap::clap:0Uqm4X[&S.BaL
雖然唔識你,但係生日應該開心d,唔洗咁灰:secret:

bobo21 發表於 2008-7-8 02:02 AM

恭喜發財, 生日快樂, 祝馬仔變咗隻靚馬, 恭喜, 恭喜. :cheers: :cheers:

echola 發表於 2008-7-8 02:28 AM

生日快樂~
6E!T%\+z[o$aD{ t h 我10年都唔回一次. 也要回一回樓主你!!:clap:

amareamareauau 發表於 2008-7-8 04:14 AM

hey bro. 咁就happy birthday,心想事成啦.....快啲識個女朋友啦......唔好咁唔開心啦,生日大哂oh

Raul 發表於 2008-7-8 06:07 AM

Happy Birthday Makin brother !!

呀俊 發表於 2008-7-8 12:26 PM

生日快樂:p
jb4w*V;DC 祝你願望成真

makin 發表於 2008-7-8 01:05 PM

THANK YOU..(X6y(^hy
好WARM o.O

darkensun 發表於 2008-7-8 02:22 PM

happy birthday!
4z7}V4H.`$J\W-{ 唔駛咁灰Am {-bE ]_
今年冇人陪你過, 出年你如果call 我我實買定蛋糕同你慶祝

hamsubboy 發表於 2008-7-8 02:33 PM

makin brother,
(S2iFt Q u+a(V3xiY
happy birthday!N`Mj ~2G n X
在下想請問閣下一個比較特別的問題.......1Q QobUA2~
_,Waz!f;[*n
你是7月7日生日的?
V/{*yG4b | X:c0Z2c 你昨天有沒有發脾氣?
SWX U ?`-E"S'S 你是否十分情緒化?
C/j&r8k)G#YT ` P.G"^7L5q!SD5T^0Z
本人只是想做一個統計, 沒有其他歧途.:P

infjlam 發表於 2008-7-8 02:46 PM

[quote]Originally posted by [i]makin[/i] at 2008-7-7 01:44 AM::ic cD9@3n
HEY THX..想係新的一年..有多d時間打波..
~;C"f%||sW 做自己想做既野..同埋存到錢..最好搵到份新既好工
\%jqc0d9z^ 同埋女朋友啦/_\"哈..後者講下架姐.. [/quote]
9p5Q;]/n+^YM2k\k l)\tw/J MC.L
祝一切如你所願:cheers:4]4g(hT} A

C7krX%WM#d P"M 打多D波,身體健康,W*SWUFD+c
做各項事情都得心應手D:good:

怡*~ 發表於 2008-7-8 08:44 PM

遲黎既生日快樂~9mq-K8z1@9w
生日要快樂架~

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.