埋黎睇下..有好野益你地啊A_A
:D你入左黎睇啊@@? {T'GK|6]e'h好野就係想話比你知..4Wz L0DwQ@C
-lt$E jx
小弟我生日嚕!!實左太好了..又成熟d啦
但係踏正十二點係地鐵度過-.-好慘..
返到屋企有人打牌有人訓覺/_\H+`%i)}*D&G ]
無人理我..唯有上26FUN呃下post-.-"nx \ xN([t0jY
HAPPY BIRTHDAY TO ME:cry: Happy Birthday ~ 有咩生日願望 :clap: HEY THX..想係新的一年..有多d時間打波..#KnX ip6t,g
做自己想做既野..同埋存到錢..最好搵到份新既好工
同埋女朋友啦/_\"哈..後者講下架姐.. 生日快樂:cheers:
我同你一樣都係要搵呢兩樣野呀!!!(t5n{.C*j.I&rH
一齊努力!!!!!
上到 26fun 就唔會寂寞ga la!!
哈哈:cheers: 咁又唔駛咁灰,)K7U#CC?MJ
至少26FUN 大把bro 陪你過呢個生日啦!!!;_I+j9wZMOmg[b0V
見你係男仔,x`O9a%y'XO?g
祝你事業有成, 搵大錢, 搵到個好女友啦!!!
最後要同你講聲....%yk.Lyp$IIU{w
生日快樂呀.....makin 兄!!!! 生日快樂.....
12點係邊到過唔緊要....
最緊要正日姐....
快d搵fd慶祝啦....
祝你@f(a@Z&|/| q
心想事成 生日快樂波9H*M RZ&I2r
希望你今年心想事成
只講今年,係因為係既話,我下年都可以同你咁講:dev: 生日快樂!!!!!!!!
我同你願望一樣:D:D:D:DO,s&A!n/E2j.h
[color=Yellow]搵到份新既好工 ,同埋女朋友啦[/color]:good: 響ef全部都係兄分, 當然要講句生日快樂~! [quote]Originally posted by [i]RNRSKY[/i] at 2008-7-7 02:01 AM:"f I.DJo7Z`X Cn
生日快樂:cheers:
我同你一樣都係要搵呢兩樣野呀!!!
一齊努力!!!!!
上到 26fun 就唔會寂寞ga la!!
哈哈:cheers: [/quote]
4O`H#PF|u_
好!!係啊!!26FUN太多好野睇o.O"
+GYf[kKY\
[quote]Originally posted by [i]禾確特[/i] at 2008-7-7 02:04 AM:m1S l1| ART+\9e
咁又唔駛咁灰,fnA"}4IY7m
至少26FUN 大把bro ... [/quote]
THX..但我只需要一份穩定既工同家庭^^"
[quote]Originally posted by [i]有事鐘無艷[/i] at 2008-7-7 02:04 AM:5dJ"GW\~
生日快樂.....&y CC*D;}ay]
12點係邊到過唔緊要....I._:Gz\!Lu
最緊要正日姐....
快d搵fd慶祝啦....z2[5hL'qPa
祝你
心想事成 [/quote]
謝..正日都無野搞-.-d FD唔多得閒..自己過吧!!thX_)G~G'@0e
[quote]Originally posted by [i]gn00987333[/i] at 2008-7-7 02:19 AM:p+o1L4n-C
生日快樂波 He0g~i-s
希望你今年心想事成 wA O}4N.G
只講今年,係因為係既話,我下年都可以同你咁講:dev: [/quote]6l4I^,U O1T
年年都要講架@@"記住你-0-
[quote]Originally posted by [i]ktwu2007[/i] at 2008-7-7 02:22 AM:
生日快樂!!!!!!!!l G j4TGH$o
我同你願望一樣:D:D:D:D:x:e*eN | o?
[color=Yellow]搵到份新既好工 ,同埋女朋友啦[/color]:good: [/quote]+o2L h0K|d