娛樂滿紛 26FUN's Archiver

makin 發表於 2008-7-7 01:37 AM

埋黎睇下..有好野益你地啊A_A

:D你入左黎睇啊@@? { T'GK|6]e'h
好野就係想話比你知..4Wz L0Dw Q@C
-lt$Ejx
小弟我生日嚕!!實左太好了..又成熟d啦
[Tb NXQ 但係踏正十二點係地鐵度過-.-好慘..
-w1b(Jz5^C 返到屋企有人打牌有人訓覺/_\H+`%i)}*D&G ]
無人理我..唯有上26FUN呃下post-.-"nx \xN([t0jY

.wq^s0V"J HAPPY BIRTHDAY TO ME:cry:

sfxc0000 發表於 2008-7-7 01:39 AM

Happy Birthday ~ 有咩生日願望 :clap:

makin 發表於 2008-7-7 01:44 AM

HEY THX..想係新的一年..有多d時間打波..#KnX ip6t,g
做自己想做既野..同埋存到錢..最好搵到份新既好工
%@h[nJ 同埋女朋友啦/_\"哈..後者講下架姐..

RNRSKY 發表於 2008-7-7 02:01 AM

生日快樂:cheers:
;g9]\O0v#D!q 我同你一樣都係要搵呢兩樣野呀!!!(t5n{.C*j.I&rH
一齊努力!!!!!
&W9wpU"Qiv-z 上到 26fun 就唔會寂寞ga la!!
r}2i6emi 哈哈:cheers:

禾確特 發表於 2008-7-7 02:04 AM

咁又唔駛咁灰,)K7U#CC?MJ
至少26FUN 大把bro 陪你過呢個生日啦!!!;_I+j9wZMOmg[ b0V
見你係男仔, x`O9a%y'XO?g
祝你事業有成, 搵大錢, 搵到個好女友啦!!!
sOZ y Ta 最後要同你講聲....%yk.Lyp$IIU{w
生日快樂呀.....makin 兄!!!!

有事鐘無艷 發表於 2008-7-7 02:04 AM

生日快樂.....
;d Xj7nrn3@~*G,d 12點係邊到過唔緊要....
8\5jS [N1W 最緊要正日姐....
| g8GJ-V9Z 快d搵fd慶祝啦....
NBTq/LS/P
!L{mcIcAuj 祝你@f(a@ Z&|/|q
心想事成

gn00987333 發表於 2008-7-7 02:19 AM

生日快樂波9H*M RZ&I2r
希望你今年心想事成
8E"]3eLP 只講今年,係因為係既話,我下年都可以同你咁講:dev:

ktwu2007 發表於 2008-7-7 02:22 AM

生日快樂!!!!!!!!
6F]0l d3mr 我同你願望一樣:D:D:D:D O,s&A!n/E2j.h
[color=Yellow]搵到份新既好工 ,同埋女朋友啦[/color]:good:

tonykwl 發表於 2008-7-7 02:26 AM

響ef全部都係兄分, 當然要講句生日快樂~!

makin 發表於 2008-7-7 02:30 AM

[quote]Originally posted by [i]RNRSKY[/i] at 2008-7-7 02:01 AM:"f I.DJo7Z`XCn
生日快樂:cheers:
Sz?j$krE 我同你一樣都係要搵呢兩樣野呀!!!
IX@0l#p&fN$| 一齊努力!!!!!
T"l m^S8kk#w 上到 26fun 就唔會寂寞ga la!!
b&A-Nw}}u 哈哈:cheers: [/quote]
hMaP|d:^-U!? 4O`H#PF|u_
好!!係啊!!26FUN太多好野睇o.O"
#Qb*L/V9T3P^ +GYf[kKY\
[quote]Originally posted by [i]禾確特[/i] at 2008-7-7 02:04 AM:m1S l1|ART+\9e
咁又唔駛咁灰,fnA"}4IY7m
至少26FUN 大把bro ... [/quote]
Al}Ps&V"nX0T THX..但我只需要一份穩定既工同家庭^^"
&mC#ED q7r,d*Pv0?
V%`5_u{XQ [quote]Originally posted by [i]有事鐘無艷[/i] at 2008-7-7 02:04 AM:5dJ"GW\~
生日快樂.....&y CC*D;}a y]
12點係邊到過唔緊要....I._:G z\!Lu
最緊要正日姐....
!eg @} Y| 快d搵fd慶祝啦....z2[5hL'qPa

}KoMT9a%u @ 祝你
q&ya wI[j)P 心想事成 [/quote]
RB)Pff)Bnd
O1Au5C1h#bU 謝..正日都無野搞-.-d FD唔多得閒..自己過吧!!thX_)G~G'@0e

.S qO(c(HR6s-q [quote]Originally posted by [i]gn00987333[/i] at 2008-7-7 02:19 AM:p+o1L4n-C
生日快樂波 He0g~i-s
希望你今年心想事成 wA O}4N.G
只講今年,係因為係既話,我下年都可以同你咁講:dev: [/quote]6l4I^,U O1T

^C S'zO(n` 年年都要講架@@"記住你-0-
1\0f9PvRY|"Q2|
ge o0^g c1x [quote]Originally posted by [i]ktwu2007[/i] at 2008-7-7 02:22 AM:
1S|b#A(]"y g&] m 生日快樂!!!!!!!!l G j4TGH$o
我同你願望一樣:D:D:D:D:x:e*e N | o?
[color=Yellow]搵到份新既好工 ,同埋女朋友啦[/color]:good: [/quote]+o2L h0K |d

^b r6L)K_:y`N 大家都願望成真吧XD

alienck 發表於 2008-7-7 03:24 AM

祝你今年搵到女朋友!!!

supreme12 發表於 2008-7-7 07:30 AM

生日快乐```祝你愿望成真```

但丁 發表於 2008-7-7 07:50 AM

生日快樂! 祝你今年財色兼收 A.A

cia1hk 發表於 2008-7-7 08:12 AM

生日快樂~Happy Birthday~:cheers:

kalos 發表於 2008-7-7 08:13 AM

生日快樂呀, makin兄./h D x1|T
8O ?\L*heD oW
祝你一日開心過一日; 一年開心過一年~ip%D]-]
T)Be8ux9d
人生不如意事成日都有, 屋企無人理你唔緊要, 最緊要你自己唔好唔理你自己就得~
q6MQk3NSzi
}"o;fVN{C!I 我屋企人十年前夠揼我過嚟澳洲之後無理我, 我仲要自己搵工做, 搵書讀.... Kg*_4c uX8l

`N*AyV8@rK0t 而家咪又讀到uni~ 最緊要你自己理你自己就得, ok?
uZ qTt^ m| )IF6FRu kK1|i
加油呀, bro.
tq2X8De7G _8G6M
)Lx\6i D(g Happy B'day again with Best Wishes~

自由神 發表於 2008-7-7 09:31 AM

:lol::lol:[size=5][b][color=Orange]生日快樂呀![/color][/b][/size]:lol::lol: }D2tC]'?
[IMG]http://img146.imageshack.us/img146/8053/256942105b91a4d66eaocz0.jpg[/IMG]

雷鳴仁 發表於 2008-7-7 10:53 AM

生日快樂ar巴打 !!
&t)@4^ Y q k#]5?H 一個人都可以過得好精彩ge~cherry up !!!

mycomic2005 發表於 2008-7-7 11:20 AM

Happy Birthday :cheers:

sage 發表於 2008-7-7 11:29 AM

生日快樂~6g*Hl)A:~N2? E
Happy Birthday~'C.JdF(A1W2O)?(T.p
:clap::clap::clap:

chansuper123 發表於 2008-7-7 12:44 PM

Happy Birthday! Don't forget to thank you your mother and father because they bring you to the world and work hard to live you.

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.