娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tam040046890 發表於 2008-7-7 02:34 PM

新寶廣場20/F一問??

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

極樂 發表於 2008-7-7 10:57 PM

我個人認為你唔使上去見....
*q-aSXp?0U0K 假如佢係一間厄人既公司...你好大機會俾人厄...
'iL+xpH-Q 假如佢真係一間想請人既公司....咁佢好大機會唔請你...s*A-it}o

SB:E^O P 開個post問條咁既問題~~\i8]Ei wC
你連人地個公司名又唔講, 又無話見乜職位, 又無話人地點解可以搵到你上去見工....
"Z2uh)r#z$J3mgR1] 你連條問題都問得唔好.....真係有d擔心你將來搵工會係點...:(

kuru 發表於 2008-7-8 12:28 AM

你有冇寄過求職信比佢地?

tam040046890 發表於 2008-7-8 12:42 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

sfxc0000 發表於 2008-7-8 02:57 AM

[quote]Originally posted by [i]tam040046890[/i] at 2008-7-8 12:42 AM:
(J2UF"G#v$_H;hV;Z XX討論區有呢個postt!v f!Jqd8zr
0]1n:h2LP@
[/quote]1z1J"mg"xtp&~)V9U:Z
l+o x8R$k
你意思係有人轉左你個 Post 走 :eek: 邊 d 人咁無聊咁都好轉 :haha::D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.