娛樂滿紛 26FUN's Archiver

17317328 發表於 2008-7-8 12:26 AM

大家有冇呢個習慣

小弟做7仔的
c@/uR]v)y 3更都走暈晒
qWZ1ZcN7`VX| 發現 朝早d人買報紙 唔理有冇入到袋(朝早係會有人專賣報紙):A ]G u x` {w7S]
都係要拎第2份既  難道第1份有問題?
&M)p I(\4R D5a j 第1份比我拎黎入矮又咪係變第2份2\_'L/QRR%f!r@ i2U
買野飲個時都係  多數會整低第1包(紙包) 伸入去拎第2包
)SVS;Mv ]w"T 或者拎走第1包 仲要唔放返原位   等等  呢d行為@_@
6Lk%UzN$ng6Ui 可能本人做7仔 將心比己  我都冇呢d行為
4a2e:`C s#{m;jS 唔知大家又有冇@_@

-仔仔仔- 發表於 2008-7-8 12:29 AM

有呀V7[ x*C)HD I
我買野飲就係咁 e&FIH Ga
唔知點解嫁

sage 發表於 2008-7-8 12:33 AM

買雪糕會
S3w*CSHo o$Cg B 因為入面會凍dg2jq}_7D?-e0k
maybe next time u ask them why

pakho 發表於 2008-7-8 12:38 AM

買雜誌我都係咁...其實通常第一本都會有摺的.多塵....
|5s[q1?5\'e E+j `/Ft 紙包飲品感覺上裡面凍d呀麻

勇勇 發表於 2008-7-8 12:45 AM

我買咩野都係攞第2件:dev:`!{o:_ e5gD1@
本人理解可能第1件太多人搞過輪過,所以多數唔要第1件貨:D!^;h&_'nv;~(o
其實真係有D多舊魚:P:D

mk政 發表於 2008-7-8 01:00 AM

去7仔 買野飲 唔拎第一包 係因為第一包多數都係笠

勇勇 發表於 2008-7-8 01:02 AM

[quote]Originally posted by [i]mk政[/i] at 2008-7-8 01:00:myZ_3c`
去7仔 買野飲 唔拎第一包 係因為第一包多數都係笠 [/quote]'oAJa&o~C:x`+{}
你個C7頭像,條頸點解會咁長:confused::confused:

makin 發表於 2008-7-8 01:02 AM

好同意樓上-.-我都係做呢類工..
"q'dT1g:ig kIaS%G X 其實係因為七仔啊..ok仔啊..老街..老康果dS1r {-r Ecfz r
多數散貨都係以先入先出既原則O$CVW0Y0xe.c
即係早黎既貨..先賣出..所以近期既貨會係最前
:l(@|EI S l%W[ 有d人會因為咁而拎後面果d..U C%r/Z'~f
但我比較懶-.-只係會將新貨放係最前
9`s3Z;| l)^TH$KsD 所以係我度買野既人比較唔好彩了..因為你拎既係最近期A_A"

火炎 發表於 2008-7-8 01:25 AM

買雜誌會拎第二本或之後ZgsI Q]
因為第一、二本好多時都係巢左HcN/Tw-fSM:B

[,ADRB6`Vg 買飲品會拎第二支或之後
'q{@Oee:u 因為感覺越後越夠凍= =

doging1977 發表於 2008-7-8 01:38 AM

我都會:dev:J(g8G#x*j R E&X2^*~
買雜誌唔會拎第一本會拎下面果d,買野飲會拎最入最涷果d:P
r5V:mG~yUc 我都唔知點解會咁:D

sfxc00000 發表於 2008-7-8 01:41 AM


TU$T l-nS}'|A l buy everything also 有呢個習慣

wcchan886 發表於 2008-7-8 01:46 AM

我有個特別既習慣,如果去超級市場買野,6EYM)dCZR
如果件貨買剩一兩件,我多數唔會買,j6{S7VD @ K
因為感覺好似賣剩庶冇人要:P:P
b*Zt0} |&i `+[:K"` 大家又會唔會呢:haha::haha:

msv 發表於 2008-7-8 01:46 AM

買e2樣都唔會-.-'' W)Pb%`?5|}:p
uW Q z Q| i
不過假如見到第一包野飲就會攞第2包

sfxc00000 發表於 2008-7-8 01:47 AM

[quote]Originally posted by [i]wcchan886[/i] at 2008-7-8 01:46 AM:M@ s{)P.T;J
我個特別既習慣,如果去超級市場買野,
?!z(x9_'s7j&i 如果件貨買剩一兩件,我多數唔會買,
sh)t4DkU~K7ow 因為[color=Red]感覺好似賣剩庶冇人要[/color]:P:P X3P5j5L8WP9e r
大家又會唔會呢:haha::haha: [/quote]vF9`gAF2B5J
有:agree::[c2Z6~T%Z$y]
me2

也媽嗲 發表於 2008-7-8 01:48 AM

我連買$14本公仔書都要下一本:giveup:
Z3e'N2A:|:R2K6L9E 或者咁講,呢d可能係香港人既習性~%~[d7A%^#b
我地生活係一個咁緊張既社會,處處都要防人........自我保護意識麻,c"K1dkn9Zp9W C?7]
簡接造成呢種小動作,要後d或下一本会感覺穩陣d乾淨d,前邊果d俾人'摩'個哂,有菌架!!
;[7jXxK"v&PVw A'R9CS*u\cpv
要面頭個份?咁米好蝕底??
5Bs2oo E 野飲得番呢盒,冇後便揀??味飲第二隻囉~~:)
4t7} G$pg5L4a :A"h6h-kx#}
[[i] Last edited by 也媽嗲 on 2008-7-8 at 01:50 AM [/i]]

sfxc0000 發表於 2008-7-8 01:53 AM

[quote]Originally posted by [i]sfxc00000[/i] at 2008-7-8 01:41 AM:
.J k'u$Ns&V!z
9M9`.O1Nhh)YM9ld l buy everything also 有呢個習慣 [/quote]z2aTu'N]u5v&u

!_7A+Rt$Y5kt8G8?$d 你咋,唔係我:gun: 6CD?[.E6Y&e-Ml

p[!N&S6u] 咪混餚視聽 :dev:
fq-? _Q"A mIk
&JJ:^$?v[T8\ _6d 買漫畫雜誌通常我會拎第 4 本或以後果 d
:p6\ b6QA0xC B 我見過 d 報攤好多人睇完半價回書 :gun:

sfxc00000 發表於 2008-7-8 01:55 AM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2008-7-8 01:53 AM:"Gn7l&DBc|

a(l$eL\
` Z Bgi3x 你咋,唔係我:gun: %j5g`#g:U'@oe4]
&}$ID]dQ
咪混餚視聽 :dev:/Fi cN+J[MV

S6Fi e)d5bd#Qa\O [color=Red]買4仔雜誌通常我會拎第 4 本或以後果 d[/color]
[ s$F z*^$`.j
X8uol,OI'H [/quote]
s]X;o4c.H l know :haha:

bobo21 發表於 2008-7-8 01:56 AM

小弟嘟係噤嫁, 係7仔買報紙, 買雜誌, 買紙包飲品先拎走第1包, 再攞第2包, 不過, 總會將第1包(件)放返原位的, 連去美心買排包嘟係噤樣呀, 成了習慣呱. :D :D :D

et7311tw 發表於 2008-7-8 02:00 AM

看來大部份的人都有這種習慣,我也是...qVf;F$`4V
買飲料大部份會會第2瓶,因為店家會把日期在前的排在最前面
;a[7zm't~!?O J2c7G 買雜誌會會第二本,因為大部份第一本會有很多人翻過,看起來不像新的...

sfxc0000 發表於 2008-7-8 02:01 AM

[quote]Originally posted by [i]bobo21[/i] at 2008-7-8 01:56 AM:1yO:`1_XS,r
小弟嘟係噤嫁, 係7仔買報紙, 買雜誌, ... [/quote]l2C+Ry6b$`

#Q6K;`GD ?z/^ 麵包一定會
"Wx5m:SVO 感覺上第一包好多人摸過 :haha:

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.