大家有冇呢個習慣
小弟做7仔的3更都走暈晒
發現 朝早d人買報紙 唔理有冇入到袋(朝早係會有人專賣報紙):A ]Gu x ` {w7S]
都係要拎第2份既 難道第1份有問題?
第1份比我拎黎入矮又咪係變第2份2\_'L/QRR%f!r@ i2U
買野飲個時都係 多數會整低第1包(紙包) 伸入去拎第2包
或者拎走第1包 仲要唔放返原位 等等 呢d行為@_@
可能本人做7仔 將心比己 我都冇呢d行為
唔知大家又有冇@_@ 有呀V7[x*C)HD I
我買野飲就係咁 e&FIH Ga
唔知點解嫁 買雪糕會
因為入面會凍dg2jq}_7D?-e0k
maybe next time u ask them why 買雜誌我都係咁...其實通常第一本都會有摺的.多塵....
紙包飲品感覺上裡面凍d呀麻 我買咩野都係攞第2件:dev:`!{o:_ e5gD1@
本人理解可能第1件太多人搞過輪過,所以多數唔要第1件貨:D!^;h&_'nv;~(o
其實真係有D多舊魚:P:D 去7仔 買野飲 唔拎第一包 係因為第一包多數都係笠 [quote]Originally posted by [i]mk政[/i] at 2008-7-8 01:00:m yZ_3c`
去7仔 買野飲 唔拎第一包 係因為第一包多數都係笠 [/quote]'oAJ a&o