[quote]Originally posted by [i]sfxc00000[/i] at 2008-7-8 01:55 AM:T0OHoc@Cy7o9Z3d
EfAlH%r
l hope you ban my original a/c :haha: [/quote]
3UEQeK_
Really :dev:
[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2008-7-8 02:03 AM:&K,q*\`z-wd X2m"I
O:L$H
f#_
\0j x&Cx*U[\q
Really ban original a/c =ckyckk :dev: [/quote]f+f6@(WB!T6lV
:agree::good::clap:
哈哈 香港人 我得閒開左呢個post幾個鐘就咁多人` M*PAl&n
證明真係好多人咁做 但係勸勸各位 真係拎第2包既 又將第1包拎走既朋友/t6RZwRN
唔該將第1包放返原位 因為真係好煩的 有d客將第1包 10蚊既野 拎起 放係d 1包5蚊既到mu#R]3[+E
之後拎第2包又唔放返佢 第2d人黎買 以後5蚊 比錢先知唔係 插! 我地硬食 都唔知咩事
所以係到 呼籲下 拎第2包正常 但係唔該第1包唔好拎走+_+N7BM+Hzu`Q
係到分享下多一個故事Yvo1H;{!K
@/A$|
之前 我返工 食飯 係後房食 睇雜誌 [西方新x] 之後我食飯 拎返出鋪面]1A%|?
_.Oy!W
點知 我發覺本雜誌賣晒 淨返我個本 咁岩有人想買 我從我手上拎比佢
佢用好奇怪既眼光望住我本野 (重點 我本野係新既一樣)
佢見我拎住 唔係放係雜誌架 話唔買 哈 之後我放返係雜誌架 有人入黎 即買
[quote]Originally posted by [i]17317328[/i] at 2008-7-8 02:06 AM:oX@wV'OD"NN
係到分享下多一個故事
之前 我返工 食飯 係後房食 睇雜誌 [西方新x] 之後我食飯 拎返出鋪面
[3?^7O0u+lS)|
點知 我發覺本雜誌賣晒 淨返我個本 咁岩有人想買 我從我手上拎比佢\ CuD-o-UI6f
佢用好奇怪既眼光望住我本野 (重點 我本野係新既一樣)!j^
dgk3R
佢見我拎住 唔係放係雜誌架 話唔買 哈 之後我放返係雜誌架 有人入黎 即買[/quote]$w:a.P(D
d Rt
果個 mhkk 黎架 :secret:
[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2008-7-8 01:53 AM:Y
]0Q8q~
?"]
o[O4Z$h-O$[.c$k z
買成人雜誌通常我會拎第 4 本或以後果 d)I)S7F.l)w U
我見過 d 報攤好多人睇完半價回書 :gun: [/quote]
:naughty::naughty::naughty:AMs [!r
8X;omjR)l/q,|h
[[i] Last edited by toy739toy on 2008-7-8 at 02:11 AM [/i]]
[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2008-7-8 02:01 AM:
r9c@D g+z%O3I9Y
麵包一定會6I)hm,Ic
感覺上第一包好多人摸過 :haha: [/quote]
(|eM0LS
Q3` X4]'E
某錯呀, 通常第1包多人摸過及較快會到期麻. 一定是揀第2包. :P :P
[quote]Originally posted by [i]toy739toy[/i] at 2008-7-8 02:10 AM:'D!`'\(t-H&}.m Q
果個 mhkk 黎架 :naughty::naughty::naughty:
[/quote]
:agree: :dev:
同意, 放響最上通常都殘d
a*D(g G"aC
順便問問...
sfxc0000同sfxc00000有關係嗎?#uJ#g_/R$AQ`m
sfxc00000 original a/c is sfxc0000:dev:
[quote]Originally posted by [i]mycomic2005[/i] at 2008-7-8 02:25 AM:
同意, 放響最上通常都殘d
#B(yo2ao'a7@M
順便問問...
sfxc0000同sfxc00000有關係嗎?
sfxc00000 original a/c is sfxc0000:dev: [/quote]
'j;`*z1PL"\kX)iF
d"[
:agree::good:so smart
我由細到大都係咁,鍾意攞第二本或第二包8qHUF5r@q:bb"EX
加埋我阿媽都係咁教我,細過果時~
;R!S"I
E0@_5k@
但其實第二本或第二包通常會跌過或污糟D
[quote]Originally posted by [i]mycomic2005[/i] at 2008-7-8 02:25 AM:
同意, 放響最上通常都殘dY5yZCn,|V.W
順便問問...a5kMSS
sfxc0000同sfxc00000有關係嗎?
t6KAGT#I1]P p
sfxc00000 original a/c is sfxc0000:dev: [/quote]
擺明100 % 唔係 :haha::D
買野飲就會
因為好多時7仔d雪櫃唔多夠凍%[/?Z%e3F:U/Ca6^%TX
入面果d會凍少少
可能係我都做過p仔超市
會有手尾整番好佢` J IZ,F I6nDN
都係果句:[color=Red]將心比己[/color]
N2|.G6V ]y1c.c
另外
我有個朋友屋企係開報紙檔架-GT S&c.O
其實佢成日都會睇果d雜誌O:JRdk3V_
當佢地睇完之後通常會放係較低位置
原因係....................[color=Red][size=5]整摺左可以壓番直[/size][/color]:naughty::naughty:
[quote]Originally posted by [i]alienck[/i] at 2008-7-8 03:02 AM:2iY4KbgaVi%T
當佢地睇完之後通常會放係較低位置
原因係....................[color=Red][size=5]整摺左可以壓番直[/size][/color]:naughty::naughty:[/quote]h4E:X plQ}
$_P-`)^+Ee
:eek::eek::eek:/s"A+Z'x_?9R0]Qikh
t"r+d)Po
咁我咪...................:cry:
呢個問題就真係要問樓主你:D在擺貨時有無試過將(賣相)比較差的貨物放在最面頭喇,寶物沈龜底這個道理正好用在超級市場同便利店身上,尤其是冷凍食品例如:火腿、奶類等看看最面頭的貨品同最底下的貨品既食用日期:eek:就明晒我講咩喇,久而久之就成為樓主你所謂既習慣喇!:P 而飲品要第二盒既原因咪就係驚迷暈黨,迷暈黨人家嘛~~~:kiss: 雖然我係男仔 :haha:3y:c1M3W"G
5?/w;AiYA]7bLp
[[i] Last edited by P133 on 2008-7-8 at 03:43 AM [/i]]
[quote]Originally posted by [i]P133[/i] at 2008-7-8 03:37 AM:7_h/|]3Po
而飲品要第二盒既原因咪就係驚迷暈黨,迷暈黨人家嘛~~~ 雖然我係男仔[/quote]O.]/H,r(}
小心後庭開花 :drool::dev::D
老實說,我係呢1種人........因為報紙放在最上的那一份總是覺得比較dirty啲(可能係心理作用),而飲品拿第2盒係因為避免第1盒有人加料等等(警訊都有買啦),可能犯案者會一路跟住買完盒飲品個人,and then 就犯案,所以都係第2盒safe 啲
消費者心態吧.Z+{^O_2S
q:@*K-u {3CP9KY
第2份會好D, 新D, 因為見小D陽光掛.... 哈哈!! :P :P
我觉得绝大部分都有甘既习惯咯```
我自己都有```
可能觉得第1件太多人摸过```没甘干净```心理问题```
其實好難冇呢個習慣...由其是你要買一樣野來儲...你就會諗第一一定係好舊既...所以自己會要第二.....
7仔雪櫃嘅飲品, 新加嘅都會放在最後, 所以第1盒/罐應該係放得最耐嘅.