娛樂滿紛 26FUN's Archiver

terryng2 發表於 2008-7-8 09:19 AM

我買野都係選第2件,可能覺得安全D ,平時買CD DVD 時i"[ v:Y8x9q.V
可能覺得係無太容易有事有問題:agree::noway:,
gg2@N9zr 但事實都唔係這樣的xp^.y't2{p*n.Fs

wI%v`-F8fRrZ :win:買雜誌覺得第2份,無太多人睇過,覺得新D
1]9OXAi F @*J[J)V#^
多數都係心理上的問題LA,第2未必比第1 好的:D
X'N k!s\p:`%`c"^S} w%yLI_-X#@Uw4[
[[i] Last edited by terryng2 on 2008-7-8 at 09:23 AM [/i]]

大優勢 發表於 2008-7-8 11:59 AM

其實可能係亞媽教落Q@DL+Yno
表頭''烏''祖''  ,  要用 要下面嗰啲
` I8\s3u 如果你有去百佳啲地方:O.[9K p5o"T/Vm Q
wDE4x i@I$t
你都會成日聽人亞媽叫啲仔女攞嘢攞第二件或更低既貨品

sazabi75 發表於 2008-7-8 12:11 PM

買報紙我就無咁做..但我相信都係心理作用多..認為第一份乾淨D..
M R%ok"BD 買飲品我都係會攞入果D..但我會將第一盒放返原位架...:D)X0?@-^O:CT7^+l
仲有..有時會放D就過期响前架...好似奶咁...因為通常好快過期..
4u FVn1?mY9S 9ejq~#o:OQ
[[i] Last edited by sazabi75 on 2008-7-8 at 12:15 PM [/i]]

17317328 發表於 2008-7-8 12:27 PM

見到樓上好多都講 頭個包多數到期之類既問題
m\Q[Eko2YA 其實並唔係一定的    無錯 多數貨都係由後面上;]%^!OqVa"R y
先入先出  但係亦有例外  好多7仔 後房較細  多數係上面上返入去dzbU;azUJG
所以好多唔凍既都係前頭   
3Q+rYX'Mk6PB@/t+y 同埋 7仔係唔會賣過期貨的   野飲緊加難到期啦
CnWMS,A 最最最多係 奶  奶我都建議揀入少少 因為開口櫃既奶櫃 特別係夏天h!d'H9WTxM+K
d熱氣由外入  頭1支食晒  可能  可能會有少少變
5KaT*T5x}@h 但係其他 如薯片 汽水等   根本係有排都未過期  心理作用而已

Tokyo2040 發表於 2008-7-8 12:37 PM

[quote]Originally posted by [i]17317328[/i] at 2008-7-8 12:27:
g Q}/hp 見到樓上好多都講 頭個包多數到期之類... [/quote]
S!g^(^.fV3]
'W.A@6D.Gn 明白. 其實我喺7仔買飲品通常都係攞第1盒/罐, 貪就手, 懶理得佢係唔係擺得耐d.

呀俊 發表於 2008-7-8 12:40 PM

如果我係m記個d拎飲管 我會禁多幾下 拎後面個支
,B1Dur&o.e(z:r&N 因為我覺得前面個支好似放左好耐咁

infjlam 發表於 2008-7-8 02:51 PM

明白樓主所提到的疑惑,
g ]x vLG
's'hd"D8M 面果份/第一份唔一定係差,8X:sUdR Z`5RO
相反入面果份/之後那些亦都唔一定代表好/冇壞,7ap4qD'c
]T?1[\+k
我覺得最緊要係自己check清楚:cheers:'Hi4N/FW+SrV ri#v
唔好揀到件次貨/舊貨,j MxXN!f_{-Y
返到屋企先發覺有問題,就只能怨自己~

ronald001120 發表於 2008-7-8 02:56 PM

買野飲就真係會拎入D果D5S9L,wy V,oIV/w5_
因為感覺係比較凍
4}p!|O%aR 買雜誌同書都係
To"j nH2A:g 第一本多數成日 比人揭來睇
rpCT ^ 所以都會攞下低果幾本

komojo 發表於 2008-7-8 04:11 PM

報紙雜誌呢d我就冇咩所謂啦, 大家對手都一樣咁"乾淨"
BlVi#rE 買野飲就會選擇第二包, 感覺上係真係凍少少\!l*N?I5Cr j#?
1{0H"e,].pQ2I
另外, 我想問樓主一個問題 "C V's8yu+z"yQR
我同朋友打完波都會去 7仔 買自由"針",
rc-B+LQ&q1ut V 但有一次裝 雀檸 時, d味道好淡(好似混入清水)...我同阿姐講可唔可以倒左再裝
-B(D8B+D*nh"yrz 佢話唔得, 我叫佢試下佢又唔肯, 好大聲話唔咁規矩, 最後我放棄同佢嘈, 買左罐裝雀檸走
H"p,Wa"yl~%W $sN"m&v9@j2`
其實自由"針"部機從外面睇係唔會知道汽水仲有幾多,
$}o"I1XIkn 如有客人覺得d味道真係有出入, 貴公司有冇咩對策

maksim2046 發表於 2008-7-13 07:30 PM

純粹心態既原因姐:noway:

clkgtr 發表於 2008-7-13 07:38 PM

[quote]原帖由 [i]makin[/i] 於 2008-7-8 01:02 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2763998&ptid=185943][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
+l k2Q;n$[)e$cU&d 好同意樓上-.-我都係做呢類工..(HWj1~6ov*I A e$AZ
其實係因為七仔啊..ok仔啊..老街..老康果dt1E/v)eC-bid,dq
多數散貨都係以先入先出既原則
9P2Q7H3py 即係早黎既貨..先賣出..所以近期既貨會係最前
X+~:t7FD _,PB 有d人會因為咁而拎後面果d..
D$s tj2? 但我比較懶-.-只係會將新貨放係最 ... [/quote]
r&}:q8b\Esa4\
R8eR3P.B7U;rb8@;A$~ 但係7仔d 飲品乜唔係嚮後面入櫃既咩 :haha:

wind69 發表於 2008-7-13 11:05 PM

係街邊報攤買雜誌,通常第一本都會舖滿晒塵,咁就會好自然咁拿第二本
't4O6I s,l%^4Q 不過係便利店買野飲買野食,一般都只會留意製造或者食用日期,反而第一第二都無所謂

13hahaha 發表於 2008-7-14 01:00 AM

我都係咁嫁喎,唔知點解嫁,第一本書一定係多陳d.而且有時會damage

頁: 1 2 [3]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.