大家有冇呢個習慣
小弟做7仔的mr(i"VE(\WZ3更都走暈晒
發現 朝早d人買報紙 唔理有冇入到袋(朝早係會有人專賣報紙)
都係要拎第2份既 難道第1份有問題?
第1份比我拎黎入矮又咪係變第2份,L \ [0es~j
買野飲個時都係 多數會整低第1包(紙包) 伸入去拎第2包
或者拎走第1包 仲要唔放返原位 等等 呢d行為@_@Sg7x0rF^#]
可能本人做7仔 將心比己 我都冇呢d行為
唔知大家又有冇@_@ 有呀
我買野飲就係咁
唔知點解嫁 買雪糕會t s9c;Bjt#Kq
因為入面會凍dnxVj$^C|3i
maybe next time u ask them why 買雜誌我都係咁...其實通常第一本都會有摺的.多塵....
紙包飲品感覺上裡面凍d呀麻 我買咩野都係攞第2件:dev:_7N],C7~(g|
本人理解可能第1件太多人搞過輪過,所以多數唔要第1件貨:D
其實真係有D多舊魚:P:D 去7仔 買野飲 唔拎第一包 係因為第一包多數都係笠 [quote]Originally posted by [i]mk政[/i] at 2008-7-8 01:00:
去7仔 買野飲 唔拎第一包 係因為第一包多數都係笠 [/quote]
你個C7頭像,條頸點解會咁長:confused::confused: 好同意樓上-.-我都係做呢類工..0j^5JK-t9I^
其實係因為七仔啊..ok仔啊..老街..老康果d
多數散貨都係以先入先出既原則fW'{m4oq(R
即係早黎既貨..先賣出..所以近期既貨會係最前
有d人會因為咁而拎後面果d..}P1e$F2p ^$IV i
但我比較懶-.-只係會將新貨放係最前8E6g-c)}Ah(s#]q
所以係我度買野既人比較唔好彩了..因為你拎既係最近期A_A" 買雜誌會拎第二本或之後6eo }$X^S4b7UUe
因為第一、二本好多時都係巢左,H {Ycy3s{uWP
#fdZgk*s_%@
買飲品會拎第二支或之後"Y5} KiA.T{
因為感覺越後越夠凍= = 我都會:dev:2R9Pg;K9u-zJ,?
買雜誌唔會拎第一本會拎下面果d,買野飲會拎最入最涷果d:P:ON8x1K2e
我都唔知點解會咁:D 有
l buy everything also 有呢個習慣 我有個特別既習慣,如果去超級市場買野,
如果件貨買剩一兩件,我多數唔會買,O/oH)U Y?%}{ [0j7@3S
因為感覺好似賣剩庶冇人要:P:P