娛樂滿紛 26FUN's Archiver

17317328 發表於 2008-7-8 12:26 AM

大家有冇呢個習慣

小弟做7仔的 mr(i"VE(\WZ
3更都走暈晒
c?-Tm9]#kgc 發現 朝早d人買報紙 唔理有冇入到袋(朝早係會有人專賣報紙)
'G V~IL 都係要拎第2份既  難道第1份有問題?
u,H"K_1yn L@ 第1份比我拎黎入矮又咪係變第2份,L \ [0e s~j
買野飲個時都係  多數會整低第1包(紙包) 伸入去拎第2包
-K6u7I_#u7W7gT)r 或者拎走第1包 仲要唔放返原位   等等  呢d行為@_@Sg7x0rF^#]
可能本人做7仔 將心比己  我都冇呢d行為
8W k]yY _ 唔知大家又有冇@_@

-仔仔仔- 發表於 2008-7-8 12:29 AM

有呀
EFR7D8y@.@? 我買野飲就係咁
0L.f\n9a 唔知點解嫁

sage 發表於 2008-7-8 12:33 AM

買雪糕會ts9c;Bjt#Kq
因為入面會凍dnxVj$^ C|3i
maybe next time u ask them why

pakho 發表於 2008-7-8 12:38 AM

買雜誌我都係咁...其實通常第一本都會有摺的.多塵....
P#C@k`2jggOxB 紙包飲品感覺上裡面凍d呀麻

勇勇 發表於 2008-7-8 12:45 AM

我買咩野都係攞第2件:dev:_7N ],C7~(g|
本人理解可能第1件太多人搞過輪過,所以多數唔要第1件貨:D
P|3L{ ~+V 其實真係有D多舊魚:P:D

mk政 發表於 2008-7-8 01:00 AM

去7仔 買野飲 唔拎第一包 係因為第一包多數都係笠

勇勇 發表於 2008-7-8 01:02 AM

[quote]Originally posted by [i]mk政[/i] at 2008-7-8 01:00:
f"Q:O} Y;j&m E,W8G 去7仔 買野飲 唔拎第一包 係因為第一包多數都係笠 [/quote]
Icee/y5f n6C 你個C7頭像,條頸點解會咁長:confused::confused:

makin 發表於 2008-7-8 01:02 AM

好同意樓上-.-我都係做呢類工..0j^5JK-t9I^
其實係因為七仔啊..ok仔啊..老街..老康果d
}up/r2q"AO:e5GU 多數散貨都係以先入先出既原則fW'{m4oq(R
即係早黎既貨..先賣出..所以近期既貨會係最前
)Se`*RS%cL 有d人會因為咁而拎後面果d.. }P1e$F2p^$IVi
但我比較懶-.-只係會將新貨放係最前8E6g-c)}Ah(s#]q
所以係我度買野既人比較唔好彩了..因為你拎既係最近期A_A"

火炎 發表於 2008-7-8 01:25 AM

買雜誌會拎第二本或之後6eo }$X^S4b7UUe
因為第一、二本好多時都係巢左,H {Ycy3s{uWP
#f dZgk*s_%@
買飲品會拎第二支或之後"Y5} KiA.T{
因為感覺越後越夠凍= =

doging1977 發表於 2008-7-8 01:38 AM

我都會:dev:2R9P g;K9u-z J,?
買雜誌唔會拎第一本會拎下面果d,買野飲會拎最入最涷果d:P:ON8x1K2e
我都唔知點解會咁:D

sfxc00000 發表於 2008-7-8 01:41 AM


g)v&Is3Q"~}gq l buy everything also 有呢個習慣

wcchan886 發表於 2008-7-8 01:46 AM

我有個特別既習慣,如果去超級市場買野,
^8R M*EON 如果件貨買剩一兩件,我多數唔會買,O/oH)U Y?%}{ [0j7@3S
因為感覺好似賣剩庶冇人要:P:P
Hg_ c0Cr'V 大家又會唔會呢:haha::haha:

msv 發表於 2008-7-8 01:46 AM

買e2樣都唔會-.-''
0B^'g|&L(?` :F.t1|$~2i9PbC
不過假如見到第一包野飲就會攞第2包

sfxc00000 發表於 2008-7-8 01:47 AM

[quote]Originally posted by [i]wcchan886[/i] at 2008-7-8 01:46 AM:
DSH(bd1I$S 我個特別既習慣,如果去超級市場買野,h/c7FPe1e:D~
如果件貨買剩一兩件,我多數唔會買,0Yn)O;M$_P
因為[color=Red]感覺好似賣剩庶冇人要[/color]:P:P
&dBQ D"u*AA$i0vl 大家又會唔會呢:haha::haha: [/quote]
3a(j$uz?Q7C#L 有:agree:
R*W%wqf%_:A*g#c me2

也媽嗲 發表於 2008-7-8 01:48 AM

我連買$14本公仔書都要下一本:giveup:9Ke's-V*C/YI
或者咁講,呢d可能係香港人既習性~f_Xm;A,[.LR
我地生活係一個咁緊張既社會,處處都要防人........自我保護意識麻,y&D~5Iv"S
簡接造成呢種小動作,要後d或下一本会感覺穩陣d乾淨d,前邊果d俾人'摩'個哂,有菌架!!3` y7JF#a

;W ln`'J:@@\!RN 要面頭個份?咁米好蝕底??ve|n#d C0j [
野飲得番呢盒,冇後便揀??味飲第二隻囉~~:)
jK7|Aed
T-j#y H[6n Y [[i] Last edited by 也媽嗲 on 2008-7-8 at 01:50 AM [/i]]

sfxc0000 發表於 2008-7-8 01:53 AM

[quote]Originally posted by [i]sfxc00000[/i] at 2008-7-8 01:41 AM:
6ju3N7}rQ Emr?(P ]t9]
l buy everything also 有呢個習慣 [/quote]!zWn5X3Ucqm
,^LG^/Z!D1skkW
你咋,唔係我:gun: 4N l1F)h"r/S
RP6]HI xfO$} K
咪混餚視聽 :dev:
*oa7\B{ i _\ iY!pz Z arI%]
買漫畫雜誌通常我會拎第 4 本或以後果 djP.z`1~ M
我見過 d 報攤好多人睇完半價回書 :gun:

sfxc00000 發表於 2008-7-8 01:55 AM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2008-7-8 01:53 AM:
'V%l"u Ah3C
7NLs9n1LO +p.`oS4M3~K
你咋,唔係我:gun:
6d.A_1Q+|9rl-J @
c3Y'g\vn$Xx7T 咪混餚視聽 :dev:H^$h8Qn5?1q

uW;x;o1s!D [color=Red]買4仔雜誌通常我會拎第 4 本或以後果 d[/color]w5X%_j)o2}T v Ct

8mZ"MOG2^U\A)S [/quote]
5i/u.e+]e OH [/b l know :haha:

bobo21 發表於 2008-7-8 01:56 AM

小弟嘟係噤嫁, 係7仔買報紙, 買雜誌, 買紙包飲品先拎走第1包, 再攞第2包, 不過, 總會將第1包(件)放返原位的, 連去美心買排包嘟係噤樣呀, 成了習慣呱. :D :D :D

et7311tw 發表於 2008-7-8 02:00 AM

看來大部份的人都有這種習慣,我也是...
a ~ZX&?T a R^z 買飲料大部份會會第2瓶,因為店家會把日期在前的排在最前面
\]{&?!B~%V{/l 買雜誌會會第二本,因為大部份第一本會有很多人翻過,看起來不像新的...

sfxc0000 發表於 2008-7-8 02:01 AM

[quote]Originally posted by [i]bobo21[/i] at 2008-7-8 01:56 AM: a&u2DEq
小弟嘟係噤嫁, 係7仔買報紙, 買雜誌, ... [/quote]xgt0Pe,Mp E5E

^b$s9V8e 麵包一定會4q;S$y)A3~ [
感覺上第一包好多人摸過 :haha:

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.